تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی بازار فارکس 14-18 اکتبر

يكشنبه, ۱۳ اکتبر ۲۰۱۹، ۰۴:۰۶ ب.ظ

📚چشم انداز هفتگی بازار ارز؛ 14-18 اکتبر،2019

خرده فروشی های آمریکا،نشست بسیار مهم برکسیت و موارد دیگر.

📌📌📌📌📌
پس از اشارات فدرال رزرو درمورد تصمیم گیری بعدی نرخ و گفت و گوهای تجاری که بازار را به حرکت واداشت، تمرکز اکنون روی زمان تعیین کننده برکسیت و داده حیاتی مصرف کننده از بازار آمریکا است. در ادامه موارد برجسته هفته پیش رو را می آوریم.

سه شنبه 15 اکتبر 2019

📕تمایلات اقتصادی ZEW آلمان: سه شنبه 9:00
این بررسی آینده نگرانه حدود 300 تحلیلگر و سرمایه گذار در اوایل ماه منتشر می شود و زیر نظر سیاستگزاران است. پس از چندین ماه از افت سریع، تمایلات اقتصادی جهش چشمگیر تا نمره (-22.5 )در ماه سپتامبر داشتند. هرچند، عدد منفی خوشبینانه نیست. احتمالا نمره مشابهی را در ماه اکتبر داریم.

چهارشنبه 16 اکتبر 2019

📗تورم انگلیس: چهارشنبه 8:30
بانک انگلیس شاخص قیمت مصرف کننده هدلاین را حدود رقم هدف بانک(2%) در چند ماه گذشته دیده است. هرچند تورم سالانه سقوط تا رقم 1.7% در ماه اوت داشت. مارک کارنی و همراهانش احتمالا قصدخود را برای افزایش نرخها بار دیگر درصورت ادامه افت CPI مبتنی بر فرضیاتی برای برکسیت نرم بررسی میکنند.

📒خرده فروشی های آمریکا: چهارشنبه 12:30
اقتصاد آمریکا مبتنی بر مصرف است که اقتصاد این کشور را درحالیکه سرمایه گذاری و تولید درگیر هستند، سرپا نگه می دارد. در ماه اوت، فروش هدلاین رشد حدودا 0.4% داشت و فروش های core فلت باقی ماندند و گروه کنترل کاملا مهم نیز رشد حدودا 0.3% داشت. هرگونه نشانه کمبود در مصرف کننده- همانگونه که در برخی بررسی های تمایلات مصرف کننده آمد- ممکن است روی دلار فشار وارد کند.

پنجشنبه 17 اکتبر 2019

📘اشتغال استرالیا: پنجشنبه 00:30
استرالیا چندین ماه است که صعود پایداری در اشتغال زایی دارد. تغییرات اشتغال دررقم 34.7K در ماه اوت ایستاد و احتمالا افزایش بیشتری در ارقام برای سپتامبر انتظار داریم. نرخ بیکاری در رقم 5.3% قرار گرفت و اکنون سطح مشابهی محتمل است.

📙نشست اتحادیه اروپا در مورد برکسیت: پنجشنبه، جمعه
رهبران اتحادیه اروپا برای یک نشست منظم گرد هم می آیند ولی موضوع غالب در دستور جلسه بسیار غیرمعمول است- رسیدگی به مسئله برکسیت درست دو هفته پیش از موعد مقرر. آیا جانسون زمینه های مشترکی با همتایانش خواهد یافت؟ و اگر با آنها به توافق برسد آیا همچنان از سرسختان حزب خود حمایتی دریافت خواهد کرد؟ راه حلی در پرسش وضعیت ایرلند شمالی همچنان مهم است. جدای از دستیابی به توافق، سایر گزینه ها بار دیگر برکسیت را تمدید میکنند- همچون نیاز به لایحه خروج یا خروج بدون توافق.

جمعه 18 اکتبر 2019

📒GDPچین: جمعه 4:00
دومین اقتصاد جهان ارقام GDP خود را کمتر از سه هفته پس از پایان سه ماه منتشر می کند. درحالیکه بسیاری نسبت به دقت ارقام تردید دارند، همین ارقام بازارها را به حرکت وامیدارد. رشد چین همسو با پیش بینی های دولت 6.2% روند کاهشی سالانه داشته است. یک افت زیر 6%  اختلالی جهانی را در پی دارد.

⏰تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی