تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی بازار فارکس 30سپتامبر- 4اکتبر

يكشنبه, ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۹، ۰۹:۵۹ ب.ظ

چشم انداز هفتگی بازار ارز؛ 30سپتامبر- 4اکتبر، 2019

رشد کامل NFPs

🖊🖊🖊🖊🖊

پس از هفته ای پرآشوب که در آن شاهد قوت دلارآمریکا بودیم، سه ماهه چهارم همراه است با موجی پرفشار. رشد کامل NFP های بسیار مهم و بسیاری دیگر از رویداد در انتظار معامله گران است. در ادامه موارد برجسته هفته پیش رو را می آوریم.
شاخص های PMI حوزه یورو اشاره به رکود کامل در قاره کهن دارد و این روند روی یورو فشار وارد میکند. مذاکرات تجاری چین-آمریکا سرعتی ندارد و به تمایلات کلی آسیب می زند.

دوشنبه 30 سپتامبر 2019

⚡️PMI های چین: دوشنبه، PMI رسمی ساعت 1:00، رقم مستقل سهام کایشین چین ساعت 1:45
بخش تولید دومین اقتصاد برجسته جهان روند کندی دارد و این به دلیل نبرد تجاری با آمریکا و همچنین تغییر روند به سمت خدمات و مصرف است. شاخص رسمی مدیران خرید آینده در ماه اوت دررقم 49.5 ایستاد- درست زیر لبه ای که کاهش و افزایش را از هم جدا میکند. برآورد سهام مستقل کایشین چین در رقم 50.4 ایستاد- درست بالای لبه. درصورتیکه هردو داده تا زیر 50 افت داشته باشند،همراه با بالا رفتن دلار و ین ممکن است وضعیت خراب شود.

⚡️GDP نهایی انگلیس: دوشنبه 8:30
بنابر داده اولیه، اقتصاد بریتانیا در سه ماهه دوم و پس از افزایش در پی حفظ برکسیت در سه ماهه نخست، راکد شد. رقم نهایی احتمالا نرخ رشد 0% را تأیید میکند.

سه شنبه 1 اکتبر 2019

⚡️تصمیم گیری نرخ استرالیا: سه شنبه 4:30
رزرو بانک این کشور نرخ بهره خود را در دو نشست گذشته خود در رقم 1% ثابت نگه داشت که این پس از کاهش در هردو ماه ژوئن و جولای بود. درحالیکه رزرو بانک استرالیا فضا را برای کاهش نرخ بیشتر فراهم ساخته است، احتمالا زمینه بار دیگر برای کاهش نرخ آماده است. نظرات درمورد اقتصاد ملی و جهانی شایان توجه خواهد بود.

⚡️تورم حوزه یورو: سه شنبه 9:00
تورم مدتها پیش از کاهش اخیر، در حوزه یورو کنترل شد- ولی این اقتصاد نرم افزایش نرخ ناخوشایندی داشته است. شاخص اولیه قیمت مصرف کننده ماه سپتامبر احتمالا حدود رقم 1% که در ماه اوت گزارش شده بود باقی می ماند. CPI core- که توجه بسیار بیشتری را به سوی خود جلب کرده است- آماده این است که حوالی رقم 0.9% که پیش از این گزارش شده بود قرار بگیرد. هرگونه کاهش ممکن است روی یورو فشار وارد کند.

⚡️GDP کانادا: سه شنبه 12:30
کانادا GDP را برمبنای ماهانه منتشر می کند- فرصت پیگیری بیشتر اقتصادی را می دهد. رشد اقتصادی فراتر از میزان انتظار در چهار ماه گذشته بوده است. تازه ترین ارقام ماه ژوئن نشان از توسعه 0.2% دارد. انتشار ارقام پیش رو نخستین چشم انداز نسبت به سه ماهه سوم را در اختیار میگذارد.

پس از هفته ای پرآشوب که در آن شاهد قوت دلارآمریکا بودیم، سه ماهه چهارم با موجی پرفشار همراه است.
شاخص های PMI حوزه یورو اشاره به رکود کامل در قاره کهن دارد و این روند روی یورو فشار وارد میکند. مذاکرات تجاری چین-آمریکا سرعتی ندارد و به تمایلات کلی آسیب می زند.

چهارشنبه 2 اکتبر 2019

⚡️PMI تولید ISM آمریکا: چهارشنبه 14:00
با اینکه بخش تولید در این قاره نسبتا کوچک است ولی اهمیت بسیار زیادی دارد. PMI پیش روی ISM با افت  49.1 رقم ضعیفی در ماه اوت داشت - که بازتابی از محدود شدن این بخش است. یک صعود دوباره بالای 50 نگرانی از رکود را کم میکند- ولی این اصلا تضمین شده نیست.

⚡️دستمزدهای ADP آمریکا: چهارشنبه 12:15
سیستم پردازش خودکار داده(ADP) بزرگترین ارائه دهنده داده دستمزدهای آمریکا است. انتشار اولیه رشد شغلی بخش خصوصی انتظارات را برای گزارش رسمی NFPs برآورده میکند. گزارش ماه اوت رشد غیرمنتظره 195k داشت. اکنون رشد نسبی بیشتری محتمل است.

پنجشنبه 3 اکتبر 2019

⚡️PMIخدماتی انگلیس: پنجشنبه 8:30
برخلاف بخش های تولید و ساخت و ساز، بخش خدمات همچنان در ماه اوت رشد داشت. PMI دررقم 50.6 ایستاد.نمیتوان افت تا زیر لبه 50 را برآورد نکرد.

⚡️PMI غیرتولیدی ISM آمریکا: پنجشنبه 14:00
برخلاف بخش تولید، بخش خدمات در آمریکا اقبال داشته است. معیار ISM رقم غیرمنتظره 56.4 را در ماه اوت داشت. رقم مشابهی را احتمال می دهیم.

جمعه 4 اکتبر 2019

⚡️NFPs آمریکا: جمعه 12:30
«سلطان اندیکاتورهای بازار ارز» آماده تکان دادن بازار و تصمیم گیری بعدی فدرال رزرو است. رشد شغلی در آمریکا همراه با رشد ضعیف 130k در ماه اوت به دنبال رشد پایین دیگری با رقم 159k در ماه جولای روند کندی داشته است. رشدی بالای 200k برای متقاعد کردن بازار برای اینکه بازار کار قوی  بماند، لازم است. از سوی دیگر، رشد دستمزد با افزایش 0.4% در ماه اوت همراه بود ضمن بالا بردن رشد سالانه تا رقم   3.2%  — که سرعتی خالص و قوی است. افزایش ماهانه بیشتری اکنون محتمل است.

⏰تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۹/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی