تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

جمعه 27 سپتامبر 2019

📒افزایش بی ثباتی سیاسی در آمریکا پس از شکایت افشاگری از ترامپ.

📕جریانات پایان سه ماهه دلار را بالا می کشد.

📗معاملات آشفته دلار نیوزلند.

🗝🗝🗝🗝🗝

🔹سهام آسیا شبانه ترکیب شد همراه با صعود در سهام فناوری که شاخص هنگ سنگ را بالاتر کشید درحالیکه پس از داده تورم ضعیف تر ژاپن سهام CSI300 چین و Nikkei معامله پایین داشت. CPI توکیو در برابر رقم توافقی بازار 0.5% سالانه، رقم سالانه 0.4% را ثبت کرد.
نفت خام برنت افت شبانه 0.85% داشت و اکنون حدود 62.20 معامله می شود پس از اخباری از عربستان سعودی مبنی بر اینکه دستگاه های نفتی این کشور، پس از حملات اخیر در ماه جاری، سریع تر از مدت مورد نظر درحال بازیابی هستند(بلومبرگ).

🔹سهام آمریکا دیروز با توجه به افزایش بی ثباتی سیاسی در آمریکا با انتشار شکایت افشاگری ترامپ، معامله پایینی داشت. در این شکایت آمده است که کاخ سفید متن نوشتاری تماس تلفنی ترامپ با همتای اوکراینی خود را پنهان کرده است. همین شکایت باعث درخواست استیضاح می شود و به گفته سخنگوی کاخ سفید خانم پلوسی، واشینگتن ملزم به «پنهان کردن» این موضوع است(تایمز مالی).

🔹در حوزه بازار ارز، شاخص ارز اسپات دلارآمریکا در بلومبرگ دیروز با توجه به جریانات سه ماهه اخیر و دستیابی به سقف سه هفته ای 1217،معامله بالای 0.18% داشت. جفت ارز دلارنیوزلند/آمریکا با افت شاخص اطمینان مصرف کننده نیوزلند برگمانه زنی ها مبنی بر اینکه ارز احتمالا باید حمایت شود باوجود اشاره رزرو بانک نیوزلند بر روند خوب کاهش نرخ ها معامله شبانه پرنوسانی داشت .

🔹جفت ارز پوند/دلارآمریکا دیروز صبح ریزش داشت و به رقم 1.2303 پیش از ریتریس بخشی از زیان ها در بعدظهر رسید که این ناشی از جریانات پایان سه ماه و ماهانه بوده است همچنانکه ما منتظر پیشرفت های سیاسی بیشتری هستیم( بلومبرگ).

🔹پایان این هفته حزب محافظه کار برای کنفرانس حزب Tory با وجود رد درخواست دولت از سوی نمایندگان مجلس برای تعطیلی سه روزه پارلمان برای این رویداد نشستی در منچستر خواهد داشت (تایمزمالی).

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۹/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی