تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

صعود سهام آمریکا پس از بهبود وضع تجاری آمریکا و چین

پنجشنبه, ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۹، ۰۱:۴۲ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

پنجشنبه 26 سپتامبر 2019

📗بالا رفتن سهام آسیا و آمریکا پس از بهبود وضعیت تجاری آمریکا.

📕ریزش پوند/دلارآمریکا با توجه به ثباتی برکسیت و معاملات.

📒بارکلیز پیش بینی های خود درمورد تورم انگلیس را به روز می کند.

🖋🖋🖋🖋🖋

🔹سهام آمریکا و چین دیروز پس از سخنان ترامپ درمورد توافق تجاری با چین با جمله « این توافق زودتر از آنچه که فکرش را بکنید اتفاق می افتد»، معامله بسیار بالایی داشت. ترامپ همچنین به یک توافق نسبی با نخست وزیر ژاپن اشاره کرد که به کاهش تنش های تجاری بین این دو کشور می انجامد. این توافق شامل امتیاز کشاورزی از توکیو در تبادل با آمریکا جهت کاهش برخی تعرفه های صنعتی آمریکا می شود(تایمز مالی).

🔹هرچند در گزارشات بلومبرگ آمده بود که WTO( سازمان تجارت جهانی) اجازه اعمال تعرفه ها را به آمریکا روی تقریبا 8بیلیون دلار از کالاهای اروپا به دنبال وضعیت غیرقانونی هواپیمایی ایرباس صادرکرد.

🔹جفت ارز پوند/دلارآمریکا دیروز با معامله از سقف 1.2499 به کف 1.2348 ریزش 1% داشت(بلومبرگ). درحالیکه بخشی از این حرکت مربوط به بی ثباتی موضوع برکسیت پس از رأی دادگاه عالی انگلیس در رد تعلیق پارلمان از سوی جانسون بود. این حرکات با توجه به پایان ماه و معاملات پایان سه ماهه و قوت گسترده دلارآمریکا بوده است.

🔹بارکلیز پیش بینی خود درمورد تورم انگلیس را برای دو سال 2019 و 20 به روز کرد تا مبنای نخستین برکسیت بدون توافق بعدی، آخرین حرکت بهای نفت و جزئیات در گزارش داده ماه اوت را در نظر بگیرند. پیش بینی تیم ما برای CPI 2019 رقم سالانه 2.0% و برای سال 2020 رقم سالانه 2.6% است. رقم CPI هدلاین برای سال 2020 تا رقم صعودی 2.8% از رقم پیشین 2.7% تنظیم شد.

🔹جفت ارز دلارنیوزلند/آمریکا دیروز پس از معاملات پایین، صعود شبانه 0.5% داشت همچنانکه سرمایه گذاران معاملات فروش خود را پس از بیانیه ریاست رزرو بانک نیوزلند درمورد اینکه «او از نتیجه کاهش نرخ ماه اوت خرسند است» پوشش دادند. آدرین اَر همچنین به لزوم سیاست پولی غیرمشورط نپرداخت(بلومبرگ).

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی