تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اقتصاد اروپا نزدیک به رکود است

سه شنبه, ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۹، ۰۲:۰۱ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

سه شنبه 24 سپتامبر 2019

📒معامله پایین سهام اروپا در پی داده های ضعیف PMI

📗بارکلیز پیش بینی های خود درمورد بازار ارز را به روز میکند.

📕دیدار معاون رئیس جمهور چین، لیو هی Liu He با مقامات آمریکا درکاخ سفید در تاریخ 7اکتبر

🖊🖊🖊🖊🖊

🔹سهام اروپا دیروز در پی داده ضعیف تر از میزان انتظار حوزه یورو، ریزش داشت. PMI کامپوزیت در ماه سپتامبر افتی تا کف شش سال با رقم 50.4 داشت که زیر رقم توافقی و پایین رقم 51.9 درماه اوت بود. این نتایج نشان می دهند که اقتصاد اروپا نزدیک به توقف(رکود) است و تمرکز فعلی بازار روی داده IFO( موسسه پژوهش های اقتصادی) است که امروز صبح در ساعت 9 به وقت گرینویچ منتشر شد(تایمز مالی).

🔹جفت ارز پوند/دلارآمریکا معامله روزانه نسبتا پایینی داشت و پیش از بسته شدن زیر رقم 1.2440، به سقف 1.2491 در صبح رسیده است. سرمایه گذاران با دقت رأی دادگاه عالی انگلیس را که امروز در ساعت 10:30 به وقت گرینویچ صادر می شود دنبال میکنند. دادگاه درمورد عملکرد قانونی جانسون برای زمان تعلیق پارلمان حکم خواهد داد. در عین حال، جانسون همچنان برای توافق در تلاش است و دراین بین برای نشستی با اتحادیه اروپا درخواست داده است.

🔹بارکلیز پیش بینی های جدید تیم خود را برای سه ماهه سوم 2020 منتشر کرد. برکسیت بدون توافق همچنان پرونده اصلی است ولی اکنون گمان بر این است که به دنبال تمدید و انتخابات، در سه ماهه نخست 2020 رخ خواهد داد. انتظار بارکلیز افت شدید پوند در گام های نخستین برکسیت بدون توافق است و اکنون پیش بینی میکند که جفت ارز پوند/دلارآمریکا در کف 1.10 باشد و یورو/پوند در سه ماهه نخست 2020 در سقف 0.97 قرار بگیرد (پوند/یورو 1.03).

🔹همچنین تیم پژوهشی ما بر این موضوع تأکید دارد که « زمانیکه بی ثباتی ناشی از جابه جایی های کوتاه مدت روشن شود، باور ما براین است که حداقل حدودا 50 سال ارزش واقعی پوند خریداران بلندمدت قابل توجهی را به سوی خود جذب میکند». این روند احتمالا منجر به عقبگرد جزئی پوند در برابر یورو می شود و جفت ارزی یورو/پوند را تا رقم 0.92 تااواخر 2020 عقب میکشد(پوند/یورو 1.0870).

🔹تنش های تجاری آمریکا-چین همچنان در مرکز توجه است. رئیس خزانه داری آمریکا ابراز داشت که دیداری با معاون رئیس جمهور چین در کاخ سفید در تاریخ 7 اکتبر خواهد داشت.همچنین فعالیت کارخانه های آمریکا در ماه سپتامبر به سقف پنج ماه رسید با توجه به صعود در تولید و سفارشات جدید که از کاهش در ماه اوت برگشت داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۹/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی