تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

دوشنبه 23 سپتامبر 2019

📒ترکیب سهام آسیا با توجه به پیشرفت هایی در مذاکرات تجاری چین-آمریکا.

📕بارکلیز انتظار دارد که تا پایان ژانویه برکسیت سخت داشته باشیم.

📗صعود 1% بهای نفت برنت به دنبال گزارش شرکت نفتی سعودی، Aramco

🔗🔗🔗🔗🔗

🔹سهام آسیا در پی تحلیل سرمایه گذاران از آخرین پیشرفت ها در مذاکرات تجاری آمریکا-چین، این هفته را ترکیبی آغاز کرد. وزیر تجارت چین در روز شنبه گفت که نمایندگان هردو طرف گفت و گوهای «سازنده ای» در کاخ سفید داشتند. نماینده آمریکا این مذاکرات را «مفید» خواند. گفت و گوهای تجاری سطح بالاتر در اوایل اکتبر از سر گرفته می شود(تایمز مالی).

🔹ین ژاپن در برابر همتایان خود درگروه 10 معامله پایینی داشت. دلارآمریکا/یوان چین در روز جمعه به کف دو هفته ای 7.1312 رسید و با توجه به مذاکرات تجاری، افت 0.2% داشت. حرکات ین ژاپن تاحدودی ناشی از نقدینگی اندک در نتیجه تعطیلات امروز ژاپن بوده است(بلومبرگ).
جانسون نخست وزیر انگلیس گفت که « خوشبینی محتاطانه ای» دارد و میتواند به توافق برکسیت ضربه وارد کند. او دیداری با صدر اعظم آلمان مرکل، رئیس جمهور فرانسه مکرون و رئیس کنسول اتحادیه اروپا تاسک در نشست وضعیت آب و هوایی امروز در نیویورک دارد(تایمز مالی).

🔹بارکلیز اکنون انتظار « یک برکسیت سخت را تا پایان ژانویه» دارد «باتوجه به تصویب لایحه دولت برای تمدید مگراینکه پارلمان موافق توافق خروج باشد یا با توجه به موافقت با برکسیت بدون توافق». به باور بارکلیز پوند با امیدهایی برای توافق در کوتاه مدت،  نسبتا حمایت می شود.
تیم پژوهشی ما همچنین در مورد لحن فدرال رزرو که تغییر پیدا کرد اکنون انتظار دارد که نرخ های بهره در دسامبر و ژانویه نسبت به اکتبر و دسامبر کاهش پیدا کنند.

🔹نفت برنت در پی گزارشی مبنی بر اینکه تعمیرات تجهیزات نفتی شرکت Aramco عربستان که در حمله اخیر پهبادها دچار خسارت شد، چند ماهی زمان نیاز دارد، صعود 1% داشت. این زمان مغایر با نهایتا 10هفته وعده داده شده از سوی مدیران است(بلومبرگ).

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی