تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مارک کارنی در ژانویه 2020 استعفا میکند

پنجشنبه, ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۹، ۰۱:۴۷ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

پنجشنبه 19 سپتامبر 2019

📗فدرال رزرو نرخ های بهره را حدود 25bp کاهش می دهد ولی حامل پیام تمایل کاهش کمتری است.

📒جفت ارز دلاراسترالیا/آمریکا با گزارش اشتغال ضعیف، معامله پایینی دارد.

📕امروز آخرین روز از نشست دادگاه عالی انگلیس است.

🖋🖋🖋🖋🖋

🔹سهام آسیا شبانه و پس از اعلام کاهش نرخ بهره 25bp فدرال رزرو در شب گذشته، معامله ترکیبی داشت که این در راستای انتظارات بازار بود ولی لحن فدرال رزرو با آن میزان تمایل کاهشی که انتظار می رفت همراه نبود. سه عضو FOMC علیه این کاهش نرخ رأی دادند ولی بیانیه سراسری به میزان زیادی همسو با انتظارات بارکلیز بود.

🔹شاخص ارز اسپات دلارآمریکا در بلومبرگ جهش 0.35% داشت و دیروز به دنبال اعلامیه مذکور(فدرال رزرو) به رقم 1211 رسید. بخش بیرونی منحنی خزانه داری آمریکا رشد داشت ضمن بازتر کردن منحنی بازده (بلومبرگ).

🔹همچنین فدرال رزرو برای ذخیره بیشتر، نرخ را تا رقم 1.8% پایین آورد و وعده یک تزریق ارزی دیگر را به بازار ارزی آمریکا در تلاش برای آرام کردن بازار پولی داد. به گفته ریاست فدرال رزرو پاول ممکن است نیاز به « ازسرگیری رشد طبیعی ترازنامه»باشد.

🔹در حوزه بازار ارز، جفت ارز دلاراسترالیا/آمریکا تا کف دو هفته ای با رقم 0.6790 معامله شد که این پس از رسیدن نرخ بیکاری استرالیا به رقم 5.3% بود که بالاتر از انتظارات و عدد پیشین بوده است و همین امر، انتظارات برای کاهش نرخ بهره از سوی رزرو بانک استرالیا را افزایش می دهد.

🔹ین ژاپن پس از اعلامیه بانک این کشور درمورد اینکه این بانک آماده و منتظر است و بار دیگر نرخ ها را در ماه اکتبر بازنگری خواهد کرد، معامله بالایی داشت. یوان چین با تصمیم بانک مردمی این کشور مبنی بر ثبات نرخ های ریپوی معکوس، معامله پایینی داشت(بلومبرگ).
جفت ارز پوند/دلارآمریکا دیروز صبح در پی داده ملایم تر از انتظار CPI انگلیس، تضعیف شد و به رقم 1.7% دربرابر 1.9% سالانه رسید. امروز آخرین روز از نشست دادگاه عالی این کشور است هرچند هنوز تاریخی برای اجرای تصمیم دادگاه نداریم.

🔹روز گذشته وکیل جانسون اعلام کرد که بیانیه ای مکتوب شبانه صادر خواهد شد که حاوی برنامه دولت درصورت رأی مخالف دادگاه درمورد تصمیم جانسون برای تعلیق پارلمان خواهد بود. به گفته دادگاه تأخیر در بیانیه «کاملا ناشایست» است.

🔹امروز نشست بانک انگلیس را داریم. بارکلیز انتظار ندارد که این نشست باتوجه به اینکه بی ثباتی سیاسی همچنان موضوع مهم بازار است، حرکتی در پوندانگلیس ایجاد کند. به باور بارکلیز « بانک انگلیس احتمالا بر پیام های غیرمتعارف سیاست خود مطابق با برکسیت نرم تصریح میکند».

🔹ریاست بانک انگلیس مارک کارنی در ژانویه 2020 استعفا میکند هرچند خبرهایی مبنی بر این هست که دیدار با جانشین اش این گمان را ایجاد میکند که انتخابات سراسری در راه است. مدت زمان ریاست وی پیش از این برای حفظ ثبات رهبری در بانک این کشور، تمدید شده است(تایمز مالی).

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۹/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی