تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

فدرال رزرو نرخ خود را در ساعت 19:00 اعلام میکند

چهارشنبه, ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۹، ۰۲:۱۷ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس :

چهارشنبه 18 سپتامبر 2019

📗بازارها توجه خود را به سمت نشست امشب فدرال رزرو نگه می دارند.

📕پوند/دلارآمریکا در نخستین روز از نشست دادگاه عالی انگلیس، صعود دارد.

📒بازار ریپو repo آمریکا دیروز صعود 10% داشت.

🔗سهام آسیا شبانه و با تمرکز بازار روی نشست امروز غروب فدرال رزرو، معامله نسبتا پایینی داشت. بارکلیز انتظار کاهش نرخ 25bp را همسو با توافق بازار دارد و پیش بینی اش «چکیده ای از پیش بینی های اقتصادی به ویژه نمودار نقطه ای و نشست خبری ژروم پاول است که احتمالا روی قیمت بازار اثرگذار خواهد بود».

🔗فدرال رزرو تصمیم گیری نرخ خود را در ساعت 19:00 به وقت گرینویچ منتشر می کند و در پی آن نشست خبری با ژروم پاول در ساعت 19:30 خواهد بود.

🔗دیروز نرخ های بهره در برخی از وام های شبانه در بازارهای ارزی آمریکا صعود 10% داشتند ضمن جداشدن از نرخ بهره هدف فدرال رزرو با رقم 2.00-2.25%. فدرال رزرو نیویورک دیروز برای نخستین بار در ده سال، تزریق 50بیلیون دلار فوری را در نظر گرفت. امروز نیز یک تزریق ارزی 75بیلیون دلاری را انجام خواهد داد.

🔗در حوزه بازار ارز، جفت ارزی دلاراسترالیا/آمریکا در ابتدا و پس از اعلام گزارشاتی با تمایلات کاهشی رزرو بانک استرالیا در روز گذشته، معامله پایینی داشت. جفت ارز پیش از ریتریس بخش زیادی از آن به دلیل ضعف بالای دلارآمریکا به رقم 0.6831 رسید.دلار استرالیا و نیوزلند با سراسری بودن تمایلات ریسک پیش از نشست امشب فدرال رزرو، افت شبانه داشت.

🔗کرون سوئد دیروز دربرابر همتایان خود معامله پایینی داشت که این در پی بدتر از میزان انتظار بودن داده بیکاری سوئیس و گزارشات نشست Riksbank این کشور بود که در ابتدای ماه نشان داد بانک نگرانی هایی حول موضوع ریسک در روند کاهشی سریع اقتصاد دارد(بلومبرگ).

🔗جفت ارز پوند/دلارآمریکا در نخستین روز از سه روز نشست دادگاه عالی معامله بالای 0.6% داشت. قضات در حال بررسی تصمیم جانسون برای تعلیق پارلمان هستند. دیروز قضات دادگاه خواستار بیانیه مکتوبی از جانب وکیل جانسون جهت شفاف سازی برنامه دولت شدند و اینکه آیا باید برخلاف تصمیم او در تعلیق پارلمان وارد عمل شوند یا خیر(بلومبرگ).

🔗قیمت جهانی نفت همچنان افت دارد همراه با معامله اخیر نفت برنت زیر 6.2% بازار دیروز همچنانکه عربستان سعودی حدود نیمی از تولید خود را بازیابی کرده است و انتظار می رود که تا پایان ماه این بازیابی از نیم بیشتر شده و تماما انجام شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۹/۱۸

نظرات  (۱)

۱۸ سپتامبر ۱۹ ، ۱۴:۳۵ تبادل لینک هوشمند

 سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی