تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

سهام‌های جهانی در قیمت‌های پایینی معامله شدند

دوشنبه, ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۹، ۱۲:۵۵ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

دوشنبه 16 سپتامبر 2019

📒پس از حمله به تأسیسات نفتی عربستان، بازارهای سهام منفی شدند

📕قیمت نفت برنت بسیار بالا رفت

📗انتظار دارد فدرال رزرو در جلسه این هفته، کاهش 25bp در نرخ بهره را اعلام کند.

⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️

🔹بیشتر سهام‌های جهانی به علت حملات رخ داده به تأسیسات نفتی عربستان، داده‌های ضعیفتر از حد انتظار چین و نقدینگی عمومی پایین در ژاپن، در قیمت‌های پایینی معامله شدند. قیمت نفت شدیداً بالا رفت و قیمت نفت برنت در یک روز با 19.00 درصد افزایش به 71.95 دلار در هر بشکه رسید که به نزدیک بیشتر قیمت چهار ماه گذشته بود. دلیل این افزایش قیمت نفت خام هم حمله به تأسیسات نفتی عربستان سومین تولیدکننده بزرگ نفت خام بود.

🔹قیمت نفت پس از این صعود دوباره کمی پایین آمده است و در حال حاضر حدود 60.00 دلار در هر بشکه است که این کاهش به دلیل اجازه دونالد ترامپ برای استفاده از ذخیره ضروری نفت خام رخ داد.

🔹در بازار ارز شاخص نقطه‌ای دلار بلومبرگ با قیمت پایینی معامله شد و در روز جمعه به 1204.29 رسید که کمترین مقدار از ماه آگوست است. این کاهش به دلیل گفتگوهای سازنده چین و آمریکا رخ داده است. در طول شب ین ژاپن به علت افزایش نگرانی‌ها در مورد افزایش تنش در خاورمیانه صعود کرد. ارزهایی مثل کرون نروژ و دلار کانادا نیز به علت افزایش قیمت نفت، بر پایه‌های قوی معامله شدند.

🔹جفت پوند-بریتانیا/دلار-آمریکا روز جمعه 1.3 درصد رشد داشت که به بیشترین مقدار از ماه جولای یعنی 1.2500 رسید. این افزایش به دلیل گزارش‌هایی درباره انگیزه جدید درباره پیشگیری از یک برگزیت بدون توافق در ۳۱ اکتبر و همچنین کاهش قدرت عمومی دلار آمریکا رخ داد (بلومبرگ). نخست‌وزیر بوریس جانسون قرار است امروز با ژان-کلاود جانکر رئیس کمیته اروپا و مایکل برنیز مذاکره کننده اصلی اتحادیه اروپا درباره برگزیت در لوکزامبورگ دیدار داشته باشد.

🔹حزب لیبرال دمکرات در طول کنفرانس حزب در روز یک‌شنبه مواضع سخت‌تری برای علیه برگزیت اتخاذ کردند . آن‌ها همچنین به این مسأله رأی دادند که ماده ۱۵ را لغو کنند تا بتوانند برگزیت را متوقف کنند.

🔹این هفته بازارها به جلسه کمیته بازار آزاد فدرال رزرو در روز چهارشنبه چشم می‌دوزند. با کاهش 25bp که همین الان در بازار وجود دارد و آن را انتظار داشته است، مؤسسه بارکلیز انتظار دارد طرح «dot plot» و کنفرانس خبری رئیس فدرال رزرو قیمت بازار را پس از این کنفرانس خبری تغییر دهند.

🔹همچنین در روز پنج‌شنبه جلسه بانک انگلستان برگزار می‌شود. مؤسسه بارکلی انتظار ندارد این جلسه باعث تغییری در قیمت پوند بریتانیا شود زیرا در حال حاضر نااطمینانی‌های اقتصادی اصلی‌ترین عامل مؤثر بازار است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۹/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی