تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اخراج جان بولتون به نوسان‌ قیمت نفت انجامید

چهارشنبه, ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۹، ۱۲:۱۸ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

چهارشنبه 11 سپتامبر 2019

📒چین محدودیت سرمایه‌گذاری خارجی را در بازارهای اصلی خود برداشت

📗مذاکره‌کننده جانسون درباره برگزیت امروز به بروکسل خواهد رسید تا مذاکرات را شروع کند

📕در بازار کالاها، اخراج جان بولتون به نوسان‌های قیمت نفت انجامید

🖊🖊🖊🖊🖊


🔹بیشتر سهام‌های آسیایی در طول شب رشد کردند و این علیرغم این نکته بود که سهام‌های چینی همچنان تحت فشار هستند و چین در حال برداشتن محدودیت روی سرمایه‌گذاری خارجی در بازارهای اصلی خود است. چین همچنین تعرفه ۱۶ نوع محصول آمریکایی را از لیست‌ تعرفه‌هایی که برای تلافی برای کالاهای آمریکایی گذاشته بود، حذف کرد. بخشی از این محصولات شامل غذاهای حیوانات هستند. این معافیت‌ها از ۱۷ سپتامبر اجرایی خواهند شد و تا یک سال هم معتبر خواهند بود (رویترز)

🔹در بازار ارز شاخص نقطه‌ای دلار بلومبرگ دیروز به صورت گسترده‌ای بدون تغییر بود. زیرا بازارها منتظر جلسه بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو هستند که به ترتیب فردا و هفته بعد برگزار می‌شود.

🔹جفت پوند-بریتانیا/دلار-آمریکا دیروز به دلیل تعلیق ۵ هفته‌ای پارلمان، تغییر زیادی نکردند. نخست‌وزیر بوریس جانسون در دیدار خود با رهبر حزب اتحاد دمکراتیک (DUP) مخالفت با طرح ایرلند شمالی را اعلام کرد و متعهد شد توافقی ایجاد کند که بدردبخور باشد. دیوید فراست مذاکره کننده بوریس جانسون درباره برگزیت امروز به بروکسل می‌رسد و درباره توافق به بحث و گفتگو می‌پردازد.

🔹علیرغم اینکه نخست‌وزیر اصرار دارد که بریتانیا اتحادیه اروپا را با یا بدون توافق در ۳۱ اکتبر ترک خواهد کرد، مقامات رسمی روز سه‌شنبه گفتند که اولویت پیشگیری از یک برگزیت بدون توافق است (FT)

🔹بر اساس داده‌های منتشر شده، نرخ بیکاری در بریتانیا به کمتر از 3.8 درصد رسید که کمتر از حد انتظار یعنی 3.9 درصد بود.

🔹در آمریکا دونالد ترامپ به صورت ناگهانی مشاور امنیت ملی خود جان بولتون را دیروز عصر اخراج کرد. این اتفاق باعث نوساناتی در قیمت نفت شد زیرا بازارها پیش‌بینی کردند که چنین اتفاق شانس درگیری با ایران را کاهش می‌دهد. دیروز نفت برنت در بازه بزرگتری بین 62.2 و 63.7 دلار در هر بشکه معامله می‌شد (بلومبرگ)

🔹در شرق دور، نرخ بیکاری کره جنوبی به صورت تیزی در ماه آگوست پایین آمد از 4 درصد در ماه جولای به 3.1 درصد رسید که کمترین مقدار از سال ۲۰۱۳ به این سو است. همچنین میزان اشتغال زایی هم به 452 هزار شغل در ماه آگوست رسید که بیشترین مقدار از مارس ۲۰۱۷ به این سو است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی