تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی بازار فارکس 9-13 سپتامبر

دوشنبه, ۹ سپتامبر ۲۰۱۹، ۰۶:۰۳ ب.ظ

چشم انداز هفتگی بازار ارز؛ 9-13 سپتامبر،2019

همه نگاه ها به سمت دراگی

🔗🔗🔗🔗🔗

پس از یک هفته آشفته از جمله نبرد بزرگ برکسیت، تشدید نبردهای تجاری، NFP و سخنرانی پاول، توجه ها اکنون به بانک مرکزی اروپا و محرک های آینده است. همچنین داده تورم و خرده فروشی آمریکا از موارد برجسته است. در ادامه موارد برجسته هفته بعد را می آوریم.

 دوشنبه 9 سپتامبر 2019
 
🖋GDP انگلیس: دوشنبه ساعت 8:30
اقتصاد بریتانیا در سه ماهه دوم حدود 0.2% کاهش داشت- در سه ماهه جبرانی که در پی ذخیره سهام به دلیل برکسیت بود. گزارش بعدی برای ماه جولای است و نخستین چشم انداز را نسبت به سه ماهه سوم در اختیار میگذارد. پس از رکود در ماه ژوئن، اقتصاد احتمالا در ماه جولای در فشار باشد.

سه شنبه 10 سپتامبر 2019

🖋گزارش مشاغل انگلیس: سه شنبه ساعت 8:30
با نگاهی به ماه ژوئن، رشد دستمزد افزایش داشت و به سقف 3.7% یا 3.9% به جز بونوس رسید. ارقام خوب درآمد تنها تاحدودی وابسته به افزایش نرخ بیکاری از سطح پایین 3.8% به 3.9% بودند. گزارش ماه جولای احتمالا نشاندهنده همین ارقام خواهد بود. موسسه آماری The Claimant Count Change یا مطالبات بیکاری، احتمالا افزایش دیگری را نشان خواهد داد.

پنجشنبه 12 سپتامبر 2019

🖋تصمیم گیری بانک مرکزی اروپا: پنجشنبه ساعت  11:45، نشست خبری ساعت 12:30
بانک مرکزی اروپا آماده معرفی یک بسته قابل توجه برای محرک پولی است. موسسه مستقر در فرانکفورت، تقریبا در نشست پیشین خود در ماه جولای به این موضوع اشاره کرده بود. رکود اقتصادی آلمان، روند کند عرضه جهانی و تورم ضعیف بانک را وامیدارد تا حرکت را پیش اعلام کند.کاهش نرخ برپایه 10 از نرخ سپرده اخیر با رقم -0.40% ، تقریبا در عمق محدوده منفی، گامی کوچک محسوب می شود و روی بازار اثرگذار است. ریاست بانک مرکزی اروپا ماریو دراگی و همراهانش برای کاهش نرخ ممکن است فشار بیشتری برای کاهش نرخ بیشتر 20bp یا حتی بازنگری طرح خرید اوراق قرضه(QE) وارد کنند. هرچند، تمایل به افزایش نرخی همچون تمایل ریاست بانک آلمان ، جنس ویدمان Jens Weidmann احتمالا عقب نشینی میکند. یورو احتمالا بالا می رود درصورتیکه بانک مرکزی اروپا آماده کاهش ناچیز نرخ باشد- به ویژه درصورتیکه باهمراهی سیستم کارآمدی باشد که برخی بانکها را از نرخ های پایین معاف کند.اگر بانک در پی حرکت تهاجمی تری باشد، ارز رایج افت میکند.

🖋تورم آمریکا: پنجشنبه ساعت 12:30
یکی از دلایل اصلی فدرال رزرو برای کاهش نرخ در ماه جولای تورم پایین بود. کمتر از یک هفته پیش از تصمیم گیری بعدی فدرال رزرو، ارقام تازه ای را برای ماه اوت دریافت خواهد کرد. شاخص قیمت مصرف کننده هدلاین(CPI) رشد حدودا 0.3% در ماه جولای داشت و CPI core حدودا 0.3% ماهانه و یکی هم 2.2% سالانه. رشد ممکن است باعث تردید فدرال رزرو برای افزایش نرخ باشد درحالیکه افت 2% یا پایین تر ممکن است گمانه زنی هایی را برای تمایلات کاهش بیشتر در پی داشته باشد.

جمعه 13 سپتامبر 2019

🖋خرده فروشی آمریکا: جمعه ساعت 12:30
داده مصرف کننده آمریکا در ماه جولای وضعیت خوبی داشته است همراه با فروش هدلاین که حدود 0.7% جهش دارد و فروش core با حدود 1% رشد. ارقام مصرف کننده برای ماه اوت ترکیب شده اند ضمن اینکه نشاندهنده حجم ضعیفی از فروش در ماه اوت هستند. این داده همچنین روی تصمیم گیری فدرال رزرو در هفته پیش رو اثرگذار است.

🖋اطمینان مصرف کننده آمریکا: جمعه ساعت 14:00
نسخه نهایی معیار تمایلات مصرف کننده دانشگاه میشیگان برای ماه اوت تا زیر 90 افت داشته است- کمترین رقم از اکتبر 2016. مصرف، اقتصاد را در ماه های اخیر نگه داشته است و اندیکاتورهای نگران کننده پیش رو ممکن است باعث اقدامات بیشتری از سوی فدرال رزرو باشد. داده اولیه برای ماه سپتامبر با دقت زیر نظر خواهد بود.


⏰تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۹/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی