تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اعضای اپوزسیون پارلمان انگلیس جانسون را شکست دادند

چهارشنبه, ۴ سپتامبر ۲۰۱۹، ۰۱:۰۰ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

چهارشنبه 4 سپتامبر 2019

📒رأی اعضای پارلمان انگلیس برای در دست گرفتن پارلمان.

📗نوسانات و معامله بالای جفت ارزی پوند/دلارآمریکا با توجه به ضعف دلارآمریکا.

📕ادامه صعودهای جفت ارزی دلاراسترالیا/آمریکا پس از گزارش GDP.

🖋🖋🖋🖋🖋

🔹اعضای پارلمان شب گذشته رأی به در دست گرفتن دستور کار امروز پارلمان گرفتند. اعضای اپوزسیون و حزب محافظه کار با آرای 328 به 301 جانسون را شکست دادند. این شکست به اعضای پارلمان این اجازه را می دهد تا قانون فوریت لغو برکسیت بدون توافق را اجرا کنند هرچند جانسون بلافاصله واکنش نشان داد و ابراز کرد که آماده برگزاری انتخابات زودهنگام است(تایمز مالی).جفت ارزی پوند/دلارآمریکا ساعات کاری پرنوسانی داشت که در نتیجه رأی گیری پارلمان انگلیس بود و در ابتدا افتی تا زیر 1.2000 تا کف سه سال با رقم 1.1959 داشت پیش از آنکه ریتریس داشته باشد و بالای 1.2075 بسته شود.درحالیکه احتمال خودداری از برکسیت بدون توافق برای پوند مثبت است، ضعف سراسری دلارآمریکا باعث شد تا پوند/دلارآمریکا در محدوده بالاتری شکسته شود(بلومبرگ).

🔹شاخص تولید ISM آمریکا افتی از رقم 50 تا زیر49.1 در ماه اوت داشت که پایین ترین رقم خوانش از سال 2015-16 بوده است. بارکلیز تأکید کرد که رشد جهانی اقتصاد ضعیف همچنان روی فعالیت ها فشار وارد میکند و شاخص سفارشات صادرات جدید افتی تا پایین ترین سطح از از زمان رکود اقتصادی بزرگ داشته است.

🔹سهام آمریکا در خارج از مرزهای این کشور با توجه به بی ثباتی تجاری آینده و گزارش ضعیف تولید برای نخستین بار طی چهار روز افت داشت .جفت ارز یورو/دلارآمریکا ضمن رسیدن به سقف 1.0979 در روز و ادامه شکستن سقف در صبح امروز پس از این گزارش صعود 0.3% داشت .

🔹جفت ارز دلاراسترالیا/آمریکا پس از صعود دیروز با رقم 0.7% رشد 0.2% داشت همچنانکه GDP ملی رشد 0.5% داشت که همسو با انتظارات بازار بود. بارکلیز همچنان پیش بینی رشد اقتصادی استرالیا را برای سال 2019 در رقم 0.2% نگه می دارد هرچند به این نکته اشاره میکند که ریسک ها روند نزولی دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۹/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی