تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

رکورد جدید شاخص نقطه‌ای دلار بلومبرگ

دوشنبه, ۲ سپتامبر ۲۰۱۹، ۱۲:۵۴ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

دوشنبه 2 سپتامبر  2019

📗سهام‌های آسیایی در ادامه وضع تعرفه آمریکا و چین با قیمت پایین‌تری معامله شدند

📕شاخص نقطه‌ای دلار بلومبرگ به رکورد جدیدی در از سال گذشته رسید

📒محققان بارکلی معتقدند ریسک‌های موجود روی پوند، به کاهش ارزش آن ختم خواهند شد

🔗🔗🔗🔗🔗


🖌سهام‌های آسیایی در ادامه اخبار مربوط به اجرایی شدن تعرفه‌های جدید در تجارت آمریکا و چین، در طول شب در منطقه قرمز قرار داشتند. در این قانون، آمریکا ۱۱۰ میلیارد دلار روی کالاهای چینی و چین ۷۵ میلیارد دلار روی کالاهای آمریکایی تعرفه وضع کرده است. دونالد ترامپ تأیید کرده است که دیدارهای ماه سپتامبر همچنان طبق برنامه برگزار خواهد شد. در طول شب به دلیل افزایش نگرانی‌های ناشی از همین تعرفه‌ها، قیمت نفت برنت 3 درصد نزول کرد (بلومبرگ)


🖌در بازار ارز، دلار آمریکا روز جمعه نسبت به بقیه ارزها تقویت شد و شاخص نقطه‌ای دلار بلومبرگ در بیشترین مقدار خود از ماه می سال ۲۰۱۷، در 1218.36 معامله شد. در طول شب جفت دلار-آمریکا/ین-ژاپن در قیمت پایین‌تر 105.91 باز شد. این قیمت پایین هم در نتیجه جنگ تجاری آمریکا و چین بود اما چون این کاهش جبران شد، این جفت در حال حاضر در قیمت 106.15 معامله می‌شوند (بلومبرگ).

🖌جفت پوند-بریتانیا/دلار-آمریکا روز جمعه بازار نسبت پرنوسانی داشتند. این جفت قبل از پایان بازار با قیمت 0.5 درصد بالاتر معامله می‌شدند اما به علت جریان‌های تراز کننده آخر ماه، در نهایت 0.2 درصد پایین‌تر معامله شدند. گزارش شده است که نخست‌وزیر بوریس جانسون عهد کرد است افرادی را که از طرح برگزیت او حمایت نکنند، تصفیه کند. همچنین گزارش‌هایی وجود دارد که برخی از قانون‌گذاران در تلاش هستند قانونی تصویب کنند که هرگونه برگزیت بدون توافق را منع کند.

🖌محققان بارکلیز معتقد هستند ریسک‌های موجود روی پوند بریتانیا افزایش یافته است. مدل آن‌ها پیش‌بینی می‌کند که احتمال یک برگزیت بدون توافق 40 درصد افزایش یافته است و ریسک آن 47 درصد شده است. محققان تیم ما انتظار دارند پوند بریتانیا همچنان به خبرهایی که در هفته‌هایی آتی می‌آیند و اتفاقات در کنار آن، آسیب‌پذیر باقی بماند.

🖌یورو 0.8 درصد نسبت به دلار آمریکا نزول کرد و به 1.0963 رسید. این نرخ کمترین نرخ یورو در برابر دلار از ماه می سال 2017 است. این کاهش به دلیل تقویت دلار آمریکا و اخبار سیاسی در ایتالیا رخ داد. در روز جمعه داده‌های اعتماد تجاری آلمان به کمترین مقدار خود در هفت سال گذشته رسید (بلومبرگ)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۹/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی