تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

یورو/دلارآمریکا ضعیف می شود

سه شنبه, ۲۷ آگوست ۲۰۱۹، ۰۲:۰۵ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

سه شنبه 27 آگوست 2019

📒بهبود تمایلات ریسک پس از توافق مقامات آمریکا و چین برای ادامه مذاکرات تجاری.

📗دلارآمریکا/ین ژاپن پس از رسیدن به کف YTD معامله بالایی دارد.

📙جفت ارزی یورو/دلارآمریکا پس از برآورده نشدن انتظارات درمورد داده اطمینان تجاری آلمان، ضعیف می شود.

🔹🔹🔹🔹🔹

🖋بخش زیادی از سهام جهانی دیروز و شبانه با کاهش نگرانی ها درمورد نبرد تجاری آمریکا-چین پس از سخنان ترامپ در نشست گروه7، صعود داشت. به گفته ترامپ توافق با چین از هر جنبه و از زمان آغاز مذاکرات احتمال زیادی دارد و اینکه چین واقعا خواهان این توافق است(بلومبرگ).

🖋این توافق، کاهش دهنده تشدید تنش ها از پایان هفته گذشته بود که هردو کشور یکدیگر را تهدید به افزایش تعرفه ها روی کالاهای هم کرده بودند.

🖋در بازار ارز، جفت ارزی دلارآمریکا/ین ژاپن با رقم 104.46 دیروز صبح به کف YTD رسید پس از نگرانی های تجاری درروز جمعه. هرچند، ین ژاپن پس از اعلامیه دیروز مبنی بر اینکه آمریکا و چین خواستار حل آشفتگی از کانال گفت و گو هستند برگشت صعود داشت.
یوان چین شبانه به کف تازه ای با رقم 7.1656 (کف یازده ساله) دربرابر دلارآمریکا رسید(بلومبرگ).

🖋جفت ارزی پوند/دلارآمریکا دیروز با توجه به قوت بالای دلارآمریکا معامله پایینی داشت. اخبار برکسیت در نشست گروه 7 ادامه داشت که رئیس جمهور فرانسه در آن گفت که برکسیت بدون توافق محتمل است و این، آنچه که ترجیح او بود نیست. جانسون نخست وزیر انگلیس گفت که تاحدودی نسبت به یک توافق جدید از این نشست خوشبین است هرچند تعهدی در قبال تعلیق پارلمان نداشت(بلومبرگ).

🖋جفت ارزی یورو/دلارآمریکا در طول صبح روز گذشته صعودی نداشت همچنانکه حجم معاملاتی اندک با توجه به تعطیلات عمومی انگلیس و داده وضعیت تجاری ضعیف روی جفت ارزی فشار وارد کرد. داده اطمینان تجاری آلمان طی تقریبا 7سال تا پایین ترین سطح سقوط داشت همچنانکه ریسک رکود در اروپا همچنان ادامه دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی