تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی بازار فارکس 26-30 اوت

يكشنبه, ۲۵ آگوست ۲۰۱۹، ۰۸:۵۴ ق.ظ

🌀چشم انداز هفتگی بازار ارز؛ 26-30 اوت 2019

🔗🔗🔗🔗🔗
بازارها همچنان در حال بالا و پایین کردن سخنرانی بسیار مهم ریاست فدرال رزرو آمریکا هستند که تکانی به دلار داد. بعد چه می شود؟ سفارشات کالاهای بادوام آمریکا و به روز رسانی داده GDP با نزدیک شدن به پایان ماه اوت در مرکز توجه است. در ادامه موارد برجسته هفته بعد را می آوریم.

دوشنبه 26 اوت 2019

📌سفارشات کالاهای بادوام آمریکا: دوشنبه ساعت 12:30
سفارشات محصولات بادوام نموداری از سرمایه گذاری هستند که زیر نظر دقیق فدرال رزرو می باشد. این داده همچنین روی محاسبات GDP اثرگذار است. با نگاهی به ماه ژوئن، سفارشات رشد حدودا 2% داشتند که انتظارات را برآورده کرد. سفارشات core- که اهمیت چندانی ندارند- صعود حدودا 1.2% داشت. نمیتوان جلوی افت نسبی در ماه جولای، نخستین ماه از سه ماهه سوم را گرفت.

سه شنبه 27 اوت 2019

📌اطمینان مصرف کننده CB آمریکا: سه شنبه ساعت 14:00
بررسی مصرف کننده ماهانه CB آمریکا در ماه جولای جهش داشته است با نمره 135.7. رقم بهتر احتمالا در پی عدد ضعیفتری در ماه ژوئن آمده باشد. معیار برابر دانشگاه میشیگان برآورد خود را درمورد انتشار اولیه ماه اوت نداشت.

پنجشنبه 29 اوت 2019

📌GDP آمریکا(اعلام دوم): پنجشنبه ساعت 12:30
اقتصاد آمریکا در سه ماهه دوم نسبت به همتایان خود عملکرد بهتری داشته است با رشد نرخ سالانه 2.1% بنابر اعلام اولیه. این توسعه دربرابر ضعف ارقام آلمان و انگلیس قرار میگیرد. اعلام دوم احتمالا در تأیید سطح بهتر است و هرگونه انحراف از آن روی فدرال رزرو اثر میگذارد.

جمعه 30 اوت 2019

📌CPI حوزه یورو: جمعه ساعت 9:00
این شاخص در قاره کهن سرعت چندانی ندارد. سطح پایین تورم زیر انتظار بانک مرکزی اروپا برای کاهش نرخ بهره است. CPI هدلاین رشد حدودا 1.1% در ماه جولای داشت و احتمالا در خوانش اولیه برای ماه اوت حول همین رقم می ماند.CPI core  ماه گذشته رقم نامناسب 0.95 را داشت و تکرار رقم پایین 1% احتمالا روی یورو اثر میگذارد.

📌PCE core آمریکا: جمعه ساعت 12:30
هزینه های مصرف شخصی(PCE) معیار پیشنهادی فدرال رزرو از تورم است و نسبت به شاخص قیمت مصرف کننده که زودتر اعلام می شود، فرمول متفاوتی دارد. پس از رقم CPI core غیرمنتظره سالانه 2.2% در ماه جولای، احتمالا شاهد صعود PCE از 1.6% به 1.7% باشیم. رقم ماهانه رشد حدودا 0.2% در سه ماه گذشته داشته است.

📌GDP کانادا: جمعه ساعت 12:30
کانادا GDP خود را برمبنای ماهانه منتشر می کند ولی اعلام پیش رو که برای ماه ژوئن است شامل سه ماهه دوم می شود و اثر مهم تری نسبت به باقی دارد. اقتصاد کانادا در ماه های اخیر نسبت به سایر همتایان خود عملکرد بهتری داشته است. این روند ادامه دار می شود؟ پس از توسعه 0.2% در ماه می، ممکن است شاهد نرخ رشد نسبی در ماه ژوئن باشیم.

⏰تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۸/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی