تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

سخنرانی مارک کارنی در ساعت 18 به وقت گرینویچ

جمعه, ۲۳ آگوست ۲۰۱۹، ۰۱:۱۴ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

جمعه 23 آگوست 2019

📗سهام آسیا امروز پیش از سخنرانی ریاست فدرال رزرو آمریکا در ساعت 15 به وقت گرینویچ در محدوده سبز معامله می شود.

📕دلارنیوزلند/آمریکا به دنبال تمایلات افزایشی از سوی ریاست رزرو بانک نیوزلند، حرکت صعودی دارد.

📒پوندانگلیس/دلارآمریکا با نظرات مثبت از سوی رئیس جمهور فرانسه در موضوع برکسیت، بالا می رود.

🖊🖊🖊🖊🖊

🖍سهام آسیا شبانه و پیش از سخنرانی ریاست فدرال رزرو آمریکا در ساعت 15 امروز در جکسون هال و نشست گروه هفت در بیاریتز Biarritz فرانسه که پایان هفته برگزار می شود، در محدوده سبز معامله شد. در بازار ارز، دلار نیوزلند پس از سخنان ریاست رزرو بانک این کشور که بانک مرکزی میتواند پیش از تصمیم گیری درمورد فعالیتی برای حمایت اقتصادی منتظر بماند، 0.4% بالا رفت(بلومبرگ).

🖍پوند/دلارآمریکا دیروز از رقم 1.2109 تا 1.2273 بالا رفت(بلومبرگ) پیش از کمی ریتریس . واکنش گر اصلی در پی سخنرانی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه بوده است که گفت درمورد یک رویداد عالی در سی روز آینده تردیدی ندارد. هرچند ایشان همچنین خاطرنشان کرد که هرگونه توافق چندان با توافق موجود تفاوتی نخواهد داشت(بلومبرگ).

🖍امروز مارک کارنی ریاست بانک انگلیس در ساعت 18 به وقت گرینویچ سخنرانی خواهد داشت.

🖍یورو/دلارآمریکا دیروز صبح پس از گزارش بهتر از انتظار PMI تولیدی در فرانسه و آلمان، در ابتدا در محدوده بالا متوقف شد. هرچند جفت ارز  به دنبال اعلام گزارشات بانک مرکزی اروپا درساعت 12:30 به وقت گرینویچ کمی پس از آن صعودهای خود را کاهش داد و تا زیر 1.1085 برگشت و نسبتا بدون حرکت باقی ماند .

🖍گزارشات نشست 25 جولای نشان داد که کمیته درمورد «نیاز به موضع مناسب برای یک دوره طولانی» به توافق رسیده است درحالیکه افزوده است « بسته احتمالی بعدی احتمالا شامل کاهش نرخ و خرید دارایی های جدید می شود» (بلومبرگ).

🖍امروز آغاز نشست سمپوزیوم جکسون هال با سخنرانی ریاست فدرال رزرو آمریکا در ساعت 15 است که بازار با دقت به دنبال نشانه هایی از مسیر سیاست فدرال در این نشست است. از زمان نشست ماه جولای که فدرال رزرو کاهش نرخ 25bp داشته است، ما شاهد سخنرانی هایی با تمایلات افزایشی از سوی اعضای بدون رأی بوده ایم.

🖍در این نشست همچنین تعدادی از اعضای کلیدی بانک انگلیس، رزرو بانک استرالیا و Riksbank (بانک مرکزی سوئد) حضور دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی