تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

جمعه 16 آگوست 2019

📗سهام آسیا با اعلامیه حمایت اقتصادی از سوی چین، معامله بالایی دارد.

📕پوند پس از داده بهتر از انتظار خرده فروشی انگلیس، صعود میکند.

📘ترامپ طی بیانیه ای اعلام کرد که انگلیس و آمریکا «باسرعت به سمت یک توافق تجاری» پیش می روند.

🔗🔗🔗🔗🔗

📌سهام آسیا شبانه پس از بیانیه برنامه ریز دولت چین درمورد اینکه پکن برنامه جدیدی را برای بالا بردن درآمد قابل دسترس با اشاره به حمایت اقتصادی بیشتر، معرفی کرد؛ معامله بالایی داشت. در تجارت آمریکا-چین، به گفته ترامپ یک تماس تلفنی « در اولین فرصت» با رئیس جمهور کشور چین دارد(بلومبرگ).

📌در بازار ارز شاخص ارز اسپات دلارآمریکا در بلومبرگ دیروز بعدظهر در پی خرده فروشی بهتر از انتظار آمریکا، معامله بالایی داشت همراه با رقم هدلاین 0.7% ماهانه دربرابر رقم توافقی 0.3%.

📌جفت ارزی پوند/دلارآمریکا بیشتر دیروز به دنبال داده خرده فروشی بهتر از انتظار انگلیس تقویت شد که دررقم 0.2% ماهانه دربرابر رقم توافقی بازار -0.2% ماهانه گزارش شد. استرلینگ نیز پس از گفته رهبر حزب کارگری مبنی بر اعلام رأی عدم اعتماد در دولت جانسون « به محض باور دولت برای برنده شدن در موضوع برکسیت» بالا رفت. پوند/دلارآمریکا شبانه با قوت گسترده دلارآمریکا معامله پایینی داشت.

📌در حوزه تجارت آمریکا-انگلیس، به گفته ترامپ آمریکا و انگلیس درروز پنجشنبه به سرعت در مسیر یک توافق تجاری گام برداشتند. یک مقام ارشد تأیید کرد که هردو کشور درحال بحث برای موارد جزئی هستند که احتمالا یک روز پس از خروج انگلیس از اتحادیه انجام می شود(رویترز).

📌گیبرالتار Gibraltar( مرز دریایی دولت بریتانیا) دیروز اجازه آزادی تانکر Grace 1 ایرانی را که پس از تعلیق در نقض تحریم ها از سوی کشتی نفتکش سوریه نگهداشته شده بود، صادر کرد. آمریکا بااین آزادی مخالف بود و هرکشوری را که معاملاتی با کشتی داشته باشد تهدید به تحریم کرد(بلومبرگ).

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی