تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

صعود سهام‌های آمریکایی در نتیجه گزارش S&P500

چهارشنبه, ۷ آگوست ۲۰۱۹، ۱۲:۳۳ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

چهارشنبه 7 آگوست 2019

📗سهام‌های آمریکایی پس از سخنان مشاور اقتصادی دونالد ترامپ جهش کردند

📒بانک مرکزی نیوزلند نرخ بهره کلیدی را ناگهان 50bp کاهش داد

📙جفت دلار-استرالیا/دلار-آمریکا و دلار-نیوزلند/دلار-آمریکا با قیمت 1 درصد پایین‌تر معامله می‌شوند.

🔹🔹🔹🔹🔹

🔗سهام‌های آمریکایی دیروز جهش کردند. این جهش در نتیجه گزارش S&P 500 بود که بالاترین سود را در یک روز طی یک ماه را گزارش می‌داد که مشاور اقتصادی دونالد ترامپ، لری کدولو مطرح کرد. او نگرانی‌ها درباره تنش‌های تجاری چین و آمریکا را با گفتن اینکه واشنگتن می‌خواهد گفتگوها را با چین ادامه دهد و قصد دارد تیم اقتصادی چین را سپتامبر به آمریکا دعوت کند، کاهش داد.

🔗سهام‌های آسیایی علیرغم این پیشرفت‌ها و اینکه دارایی‌هایی بهشتی مثل ین ژاپن در طول شب تقویت شدند و شاخص عمل‌کرد ۱۰ ساله خزانه‌داری آمریکا، 2bp کاهش داشتند، وضعیت معینی نداشتند.

🔗در ادامه تنش‌های تجاری آمریکا و چین، چین گفته است که کاهش اخیر ارزش یوان چین با توسط بازار رخ داده است و حاصل دستکاری پکن در ارزش آن نبوده است. مقامات چین با این حرف اتهام ترامپ مبنی بر اینکه دولت چین عمدا ارزش ارز خود را پایین نگاه می‌دارد را رد کردند.

🔗جفت دلار-آمریکا/یوان-چین در طول شب تقویت شد و با 0.3 درصد افزایش به 7.0586 رسید. این اتفاق پس از آن رخ داد که بانک مرکزی چین ارزش این جفت را در مقدار نمادین 6.9996 ثابت کرد.
مؤسسه بارکلیز انتظار دارد که این جفت در سه ماه دوم سال 2020 در 7.75 معامله شوند.

🔗بانک مرکزی نیوزلند نرخ رسمی نقدینگی را با 50bp کاهش به 1.00 درصد رساند. این در حالی بود که توافق عمومی بازار کاهش 25bp بود. بخش «راهنمای آینده» در بیانیه بانک مرکزی نیوزلند خالی گذاشته شده است و راه را برای کاهش بیشتر این نرخ باز گذاشته است. مؤسسه بارکلیز معتقد است که «تصمیم امروز و کنفرانس رئیس بانک مرکزی، آدرین ارز، راه را برای ادامه کاهش و یک کاهش 25bp دیگر در نوامبر باز می‌گذارد».

🔗پس از این تصمیم جفت دلار-نیوزلند/دلار-آمریکا 0.2 درصد پایین‌تر و در قیمت 0.6378 معامله شدند. این اتفاق به علت گمانه‌زنی‌ها درباره پیروی بانک مرکزی استرالیا از بانک مرکزی نیوزلند و کاهش نرخ جریان نقدی در ماه‌های آتی رخ داد. (بلومبرگ)

🔗نفت برنت به کاهش قیمت خود ادامه داد و دیروز با کاهش 2.5 درصد به زیر 60 دلار در هر بشکه رسید و به نرخ سال گذشته در این تاریخ یعنی 58.55 دلار در هر بشکه نزدیک شد. این کاهش 21 درصد کمتر از بیشترین مقدار آن در ماه آوریل بود و به علت نگرانی‌ها در مورد ادامه و گسترش جنگ تجاری چین و آمریکا رخ داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۸/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی