تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

بانک استرالیا نرخ بهره را دررقم 1.00% نگه می دارد

سه شنبه, ۶ آگوست ۲۰۱۹، ۱۲:۱۹ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

سه شنبه 6 آگوست 2019

📚سهام جهانی پس از اینکه آمریکا چین را یک دستکاری کننده ارزی خواند، افت دارد.

📚نگرانی ها پس از قوی تر کردن فراتر از انتظار یوان چین از سوی بانک ملی این کشور، تاحدودی کاهش می یابد.

📚رزرو بانک استرالیا نرخ بهره را دررقم 1.00% نگه می دارد.

🔸🔸🔸🔸🔸

🖊سهام جهانی با توجه به تشدید تنش های تجاری آمریکا-چین پس از اینکه آمریکا این کشور را یک دستکاری کننده ارزی خواند، دیروز ریزش داشت در واکنش به حرکت چین در شکستن آستانه کلیدی 7.00. سهام S&P500 در کف3% بسته شد و به کف دوماهه 2822.12 رسید و سهام Nasdaq درمحدوده قرمز در رقم 3.5% بسته شد(بلومبرگ).

🖊تقاضا برای دارایی های امن دیروز همچنان ادامه داشت و بازده خزانه داری ده ساله آمریکا افتی تا کف داشت که آخرین بار در سپتامبر 2016 با رقم 1.6705% دیده شد.

🖊بانک ملی چین شبانه وضعیت یوان را به ازای هردلار دررقم 6.9683 تثبیت کرد که این رقم فراتر از انتظار از سوی بازار بود و تاحدودی نگرانی ها درمورد نبرد ارزی بین آمریکا و چین را کاهش داد. چین همچنین فروش 30بیلیون یوان سهام را در هنگ کنگ که به طور معمول وضعیت نقدینگی را در خارج از کشور نامساعد میکند، اعلام کرد (بلومبرگ).

🖊علاوه بر این، دلارآمریکا/ین ژاپن در سقف 1.10% معامله شد . پیش از کم شدن صعودها، نسبتا به رقم 107.09 می رسد و بازده ده ساله خزانه داری آمریکا عقبگرد دررقم 1.75% داشت(بلومبرگ).

🖊به باور بارکلیز تحولات اخیر احتمال تشدید تنش ها بین آمریکا-چین را افزایش داده است- از جمله آنها 25% تعرفه روی کلیه واردات چینی بوده است.

🖊رزرو بانک استرالیا نرخ بهره را درقم 1.00% ثابت نگه داشت پس از کاهش معیار دردو نشست اخبر. به گفته ریاست رزرو بانک فیلیپ لاو در بیانیه رزرو بانک «هیئت مدیره همچنان با دقت هرگونه تحول در بازار کار را دنبال میکند و درصورت نیاز برنامه سیاست پولی را تغییر خواهد داد».

🖊داده سه ماهه دوم بازار کارگری نیوزلند چیزی فراتر از انتظار بود همراه با افت نرخ بیکاری تا رقم 3.8% از 4.2% در سه ماهه نخست سال 2019. جفت ارزی دلارآمریکا/دلارنیوزلند در ابتدا به سقف 0.6587 رسید پیش از کاهش صعودها. تیم پژوهشی ما همچنان انتظار دارد که رزرو بانک نیوزلند نرخ ها را حدود 25bp تا رقم 1.25% در نشست شبانه پایین بیاورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۸/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی