تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آیا بوریس جانسون نخست وزیر بعدی انگلیس میشود؟

سه شنبه, ۲۳ جولای ۲۰۱۹، ۰۱:۲۰ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

سه شنبه 23 جولای 2019

📒سهام آسیا در نتیجه بالا رفتن بهای انرژی و فناوری، معامله بالایی دارد.

📗بازارها اعلام نخست وزیر بعدی انگلیس را امروز دنبال میکنند.

📕پوند/دلارآمریکا پس از گزارشی از برجسته کردن فشار اقتصادی انگلیس، نزول دارد.

🖍🖍🖍🖍🖍

🔹سهام آسیا شبانه در پی افزایش سهام آمریکا که ناشی است از صعود بهای انرژی و بخش فناوری، معامله بالایی داشت. انتظارات برای تمایلات نزولی بیشتر بانک مرکزی باعث میشود تا بهای سهام با توجه به گمانه زنی ها درمورد اینکه بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو در نشست های مورد نظر نرخ ها را کاهش دهند افزایش پیدا کند(رویترز).

🔹در سیاست انگلیس، نخست وزیر بعدی امروز اعلام می شود.  بوریس جانسون به احتمال بسیار زیادی برنده خواهد شد و بازارها هرگونه بیانیه از رهبر جدید را درمورد موضع برکسیت خود و همچنین دیدارها برای منصب کابینه از جمله وزیرامور خارجه و دبیر کل وزیر امور خارجه، دنبال خواهند کرد.

🔹اعضای اصلی کابینه تقریبا اعلام کرده اند که در صورت برگزیده شدن جانسون در مقام نخست وزیر آنها کناره گیری خواهند کرد از جمله هاموند وزیر خزانه داری و گاوک وزیر دادگستری.

🔹پوندانگلیس/دلارآمریکا دیروز پس از انتشار گزارشی ازسوی موسسه ملی پژوهش های اقتصادی و اجتماعی نزول داشت که در این گزارش آمده بود برکسیت احتمالا انگلیس را وارد رکود میکند. پیش بینی می شود که حتی با فرض برکسیت نرم در اکتبر، دولت فقط رشد1% در سال 2019 و همین رقم در سال 2020 داشته باشد(بلومبرگ).

🔹در آمریکا ترامپ و رهبران کنگره آمریکا درمورد محدودیت های وام دولتی که به تعلیق درآمده و افزایش هزینه ها تا دوسال به توافق رسیدند. هرچند این توافق نیازمند رأی برای تصویب در مجلس و سنا است و صورت هزینه ها لازم است تا این توافق اجرا شود.

🔹شاخص ارز اسپات دلارآمریکا در بازار بلومبرگ  به دنبال این توافق بالا رفت همراه با نزول شبانه یورو/دلارآمریکا با رقم 0.3% و صعود بازده ده ساله خزانه داری آمریکا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی