تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

دوشنبه 22 جولای 2019

📒سهام آسیا با پایین آمدن انتظارات سرمایه گذاران از کاهش تند نرخ فدرال رزرو، معامله بسیار پایینی دارد.

📗پوند/دلارآمریکا پیش از اعلام نخست وزیر بعدی انگلیس که زمان آن فرداست، معامله بالایی دارد.

📕بازارها نشست بانک مرکزی اروپا درروز پنجشنبه را دنبال میکنند.

🔗🔗🔗🔗🔗

🔹سهام آسیا شبانه با کاهش انتظارات سرمایه گذاران از کاهش تند نرخ فدرال رزرو، معامله بسیاری پایینی داشت. بازارها یک برآورد کلی با رقم کاهش 25bp دارند ولی بیشتر انتظار کاهش 50bp را به دنبال اصلاح نظرات ریاست فدرال رزرو نیویورک دارند. ویلیامز ریاست فدرال رزرو نیویورک در ابتدا درمورد مزایای حرکت سریع سیاست پولی سخنانی گفت ولی بعد بیانیه ای را صادرکرد با تأکید براینکه سخنرانی درحوزه دانشگاهی بود و درمورد احتمال فعالیت آینده فدرال رزرو نبوده است(بلومبرگ).

🔹نشست ماه جولای فدرال رزرو هفته بعد برگزار می شود و با این اوصاف فدرال رزرو اخیرا با توجه به روابط سیاسی در حال سکوت و تعلیق بوده است(تایمز مالی).

🔹پوند/دلارآمریکا در آغاز هفته با شکسته شدن تا زیر 1.2400 درروز چهارشنبه پیش از بهبود زیان های پایان هفته، معامله پایینی داشت. تمرکز اصلی پوند در این هفته اعلام نخست وزیر بعدی انگلیس است که فردا انتظارش را داریم.

🔹بازارها به میزان زیادی پیروزی وزیر امور خارجه پیشین، جانسون را برآورد میکنند و بارکلیز معتقد است که ریزش بیشتر پوند محدود خواهد شد.

🔹بازارها نشست روز پنجشنبه بانک مرکزی اروپا را برای نشانه هایی از سیاست های بیشتر درحوزه یورو دنبال میکنند. اخیرا بازارها 40% از شانس 10bp کاهش نرخ سپرده گذاری این ماه را برآورد میکنند. بارکلیز انتظار تغییر نرخ را تا ماه سپتامبر ندارد و همچنین انتظار دارد که QE تا اوایل سال بعد اعلام شود.

🔹در ژاپن نتیجه انتخابات مجلس اعلای این کشور اعلام شد. شینزو آبه نخست وزیر این کشور و ائتلاف حاکم برنده رأی اکثریت شد که انتظارش را داشتیم. تمرکز بازار اکنون روی مذاکرات تجاری پس از انتخابات بین آمریکا و ژاپن است.

🔹نفت امروز صبح به دنبال اخباری مبنی بر ضبط تانکر نفتی انگلیسی از سوی سپاه ایران که در تنگه هرمز شناور بود، معامله بسیار بالایی داشت. وست مینیستر ایران را تهدید به تبعات جدی این کار کرد درصورتیکه تهران تانکر را آزاد نکند ضمن اینکه در پی کمک سازمان ملل متحد برای حل بحران با ابزار دیپلماتیک است(بلومبرگ).

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۷/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی