تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دلاراسترالیا تضعیف می شود

سه شنبه, ۱۸ ژوئن ۲۰۱۹، ۱۲:۰۳ ب.ظ

💠تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

سه شنبه 18 ژوئن 2019

🖋سهام آسیا و آمریکا پیش از نشست فردای فدرال رزرو آمریکا معامله ترکیبی داشت.

🖋پوندانگلیس/دلارآمریکا با ادامه رقابت رهبری حزب توری انگلیس، تا کف 6 ماه افت دارد.

🖋دلاراسترالیا با توجه به نشانه هایی از کاهش سیاست بانک مرکزی، تضعیف می شود.


🔹سهام آسیا و آمریکا پیش از نشست فردای فدرال رزرو آمریکا و با توجه به تشدید تمایلات جهانی ریسک معامله ترکیبی داشت. سرپرست جدید در وزارت دفاع آمریکا شاناهان شبانه اعلام کرد که آمریکا 1000 اسلحه دیگر را «با هدف دفاع در حملات هوایی، تهدیدهای دریایی و زمینی» به خاورمیانه می فرستد.

🔹در بازار ارز، ین ژاپن دربرابر دلارآمریکا با پیگیری سرمایه گذاران برای ارزهای امن، شبانه تقویت شد.

🔹پوندانگلیس/دلارآمریکا دیروز تضعیف شد و تا کف 6 ماه با رقم 1.2512 امروز صبح پایین آمد(بلومبرگ). رقابت رهبری حزب محافظه کار امروز همچنان با رأی گیری دور دوم اعضای حزب توری برای نخست وزیری ادامه دارد. جانسون وزیر امور خارجه پیشین پس از برد دور نخست رأی گیری این ماه با 114 رأی، همچنان در صدر جدول قرار دارد.

رأی گیری به صورت محرمانه انجام می شود همراه با نتیجه آن که انتظار می رود پس از ساعت 18 به وقت گرینویچ باشد.همه 6 نامزد باقی مانده درصورتیکه آخرین نفر باشند یا با دستکم 33 رأی باقی بمانند حذف خواهند شد.

🔹دلاراسترالیا/آمریکا پس از گزارشاتی از آخرین نشست اعلام شده بانک مرکزی، تا کف 5 ماه با رقم 0.6833 سقوط کرد که نشانه این است که کاهش بیشتر در سیاست پولی نیاز است.

🔹بارکلیز دیدگاه خود را از یک کاهش نرخ دیگر در ماه اوت حفظ کرد که این کاهش نرخ، سیاست نرخ بهره را تا کف تاریخی 1.0% نگه می دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی