تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

سه شنبه 28 می 2019

📗انتخابات اتحادیه اروپا: حزب برکسیت Farage برنده زیان های پرفشار حزب کارگری و محافظه کار می شود.

📕پوندانگلیس/دلارآمریکا و یورو/دلارآمریکا با توجه به بی ثباتی سیاسی اروپا و برکسیت، افت دارد.

📘دلارآمریکا با جریانات پایان ماه و داده این هفته پیش می رود.

🖌🖌🖌🖌🖌

🔸انتخابات اروپا پایان هفته در مرکز توجه بود. در اروپا، احزاب طرفدار اتحادیه اروپا زمین خود را به کلی حفظ کردند ولی حزب راستگرای EPP و چپگرای S&D رأی اکثریت را برای نخستین بار طی ده سال از دست دادند ضمن سودگیری حزب لیبرال و لیبرال سبز Greens and Liberals. در انگلیس، حزب برکسیت اکثریت صندلی های پارلمان را ازآن خود کرد درحالیکه محافظه کاران و حزب کارگری زیان سنگینی را متحمل شد(تایمز مالی).

🔸در بازار سهام، سهام اروپا پس از نتایج احزاب طرفدار اتحادیه اروپا، معامله بالایی داشت. تمرکز حال حاضر بازار روی این است که کدامیک از احزاب قصد تشکیل ائتلاف در پارلمان اروپا را دارد و همچنین نشست امروز اتحادیه اروپا در بروکسل(بلومبرگ).

🔸در بازار ارز، پوندانگلیس/دلارآمریکا با کناره گیری ترزا می در پایان هفته گذشته سقوط کرد. ده نامزد با برتری بوریس جانسون، برای جانشینی ایشان پیش قدم شده اند. همچنین حزب برکسیت Farage که عملکرد خوبی در انتخابات داشته است بنابرگزارشات فشار بیشتری را برای عدم توافق وارد کرده است(تایمز مالی).

🔸تمرکز بازار برای پوند در روزهای پیش رو، احتمالا روی رهبری توری Tory خواهد بود.

🔸معامله گران بازار شاهد قرارگرفتن پوندانگلیس/دلارآمریکا در سطح مقاومت 1.2750 پیش از رقم 1.2900هستند درحالیکه سطح حمایت دررقم 1.2600 قرار می گیرد. یورو/پوندانگلیس هفته گذشته در محدوده 0.8775 معامله شده است.

🔸بارکلیز ابراز کرد که تمایلات ریسک و اخبار مربوط به آشفتگی تجاری چین-آمریکا احتمالا همچنان روی دلارآمریکا اثرگذار است هرچند برنامه زمانی خاصی برای گفت و گوهای بهتر بین این دو کشور تا نشست گروه ده(28-29 ژوئن) در نظر گرفته نشده است؛ جریان اواخر ماه و اعلام داده میتواند نقشی مهم تر در این هفته داشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۵/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی