تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

انتظار دورقم کاهش از سوی رزرو بانک استرالیا

سه شنبه, ۲۱ می ۲۰۱۹، ۰۲:۴۵ ب.ظ

☸️تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

سه شنبه 21 می 2019

🔸پایین بودن سهام اروپا و آمریکا با پیامدهای نبرد تجاری چین-آمریکا.

🔸دلاراسترالیا/آمریکا شبانه پس از گزارشات نزولی رزرو بانک استرالیا، نزول میکند.

🔸بارکلیز، انتظار دورقم کاهش را از سوی رزرو بانک استرالیا تا اوت 2019 دارد.

🔑🔑🔑🔑🔑

🔗سهام اروپا و آمریکا دیروز با پیامدهایی از آشفتگی تجاری بین چین-آمریکا که بر سهام فناوری فشار وارد میکند، سقوط کرد. همچنین گزارش شد که چین قصد دارد پس از اینکه ترامپ هواوی را در لیست سیاه قرار داد، تلافی کند(بلومبرگ).هرچند آمریکا به این شرکت یک گواهی موقت سراسری اعطا کرد تا به موجب آن اجازه یک سری نقل و انتقالات را با شرکت چینی و غیر وابسته با آمریکا داشته باشد.

🔗بخش زیادی از شاخص های بازار آسیا شبانه رشد داشت. سهام فناوری در این محدوده با شرکت هایی همچون سامسونگ که گمان می رود از قرار گرفتن هواوی در لیست لیست منتفع شده باشند، جهش داشت.

🔗پوندانگلیس/دلارآمریکا دیروز در محدوده نسبتا تنگی معامله شد همچنانکه هیچ پیشرفت قابل ملاحظه ای درمورد برکسیت وجود نداشت ولی امروز صبح کمی پایین آمد ضمن شکستن تا زیر 1.2700 با توجه به قوت گسترده دلارآمریکا. تمرکز بازار درمورد پوندانگلیس امروز روی نشست کابینه ترزا می است.

🔗در نقطه دیگری از بازار ارز، دلاراسترالیا/آمریکا ریزش شبانه 0.7% داشت پس از اینکه گزارشات رزرو بانک استرالیا موضع نزولی تری را نسبت به آخرین بیانیه تصمیم گیری نرخ نشان داد. ریاست رزرو بانک استرالیا فیلیپ لاو گفت که بانک مرکزی درحال بررسی کاهش نرخ در ماه ژوئن است درصورتیکه پیشرفتی در داده تورم یا استخدام نباشد.

🔗بارکلیز اکنون دیدگاه اصلی خود را تغییر داده است و امسال انتظار دو رقم کاهش را از رزرو بانک استرالیا دارد. نخستین کاهش در ماه ژوئن و دومی در ماه اوت ضمن اینکه نرخ بهره کلیدی را به کف تاریخی دیگری با رقم 1.0% برساند.

🔗بازار درحال حاضر درحال برآورد حدود 90% از کاهش احتمالی نرخ تا ماه ژوئن 2019 و 20% از کاهش دوم در ماه اوت است(بارکلیز).

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۵/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی