تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ادامه رالی بازارهای دارایی و سهام

سه شنبه, ۲۳ ژانویه ۲۰۱۸، ۰۱:۵۶ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار ارز

سه شنبه 23ژانویه2018

ادامه رالی بازارهای دارایی و سهام جهانی

برخورد پوند/دلار به 1.4000 در طول شب گذشته

بانک مرکزی ژاپن طبق انتظار تغییری در سیاست پولی خود ایجاد نکرد

بازارهای دارایی سهام جهانی دیروز به رالی خود ادامه دادند که سهم های بازار سهام ایالات متحده  از آنکه سنا به توافق موقت برای پایان تعطیلی دولت دست یافت سقف های بی سابقه جدیدی را ثبت کرد. تامین مالی دولت تا 8 فوریه تمدید شد اما دلار عمدتا بیدون تغییر بود.

بازارهای دارایی و سهام آسیا طرف های آمریکایی خود دنبال کرده و در طول شب گذشته صعودی بودند، و دراین بین Nikkei 225 به سقف 26 ساله خود برخورد کرد و شاخص Hang Seng به سقفی بی سابقه دست یافت.

پوند دیروز به افزایش ارزشش ادامه داد همچنانکه سرمایه گذاران با وضعیت تطبیق بیشتر ماکرون رییس جمهور فرانسه همانطور که در یک مصاحبه در طول تعطیلات پایان هفته قبل توضیح داده بود با Brexit کنار آمدند. پوند/دلار برای نخستین بار از زمان رای گیری Brexit به این سو بالای 1.4000 معامله شده است و یورو/پوند سطح حمایت اخیر خود در 0.8880 را شکست.

سطح حمایت پوند/دلار حالا در 1.3925 قرار دارد و سطح مقاومت هنوز در 1.4000، چرا که در طول شب گذشته موفق به حفظ شکست بالای این سطح نشد. در همین حال، سطح حمایت یور/پوند در 0.8690 قرار دارد و سطح 0.8800 اکنون در نقش سطح مقاومت ظاهر شده است.

در طول شب گذشته، بانک مرکزی ژاپن سیاست پولی خود را طبق انتظار تغییری نداد، اما ارزیابی خود از تورم فعلی و مورد انتظار را بالا برد. ین ابتدا بر سر خبر رالی کرد اما از آن زمان به بعد اغلب صعودهای خود را ریتریس کرده است.

بخش تحقیقات بارکلیز انتظار دارد بانک مرکزی ژاپن وضعیت تسهیلی جاری اش را تا نیمه اول 2018 حفظ کند، سپس نخستین قدمش را برای عادی سازی بهمراه تجدید نظرهایی درباره کنترل های مربوط به منحنی نرخ بازدهی در سه ماهه سوم را بردارد.

ششمین دور از مذاکرات NAFTA امروز در مونترال کانادا ادامه می یابد و یک کنفرانس خبری مشترک برای 29 ژانویه برنامه ریزی شده است. انتظار می رود دولت ایالات متحده اکنون که کاهش مالیات به تصویب رسیده و ممکن است شعله ور شدن تنش ها تاثیری بر روی بازارها داشته باشد، تمرکز خود را به سمت تجارت معطوف نماید.

در آفریقای جنوبی، به نظر می رسد ANC با خروج زوما بعنوان رییس جمهور آفریقای جنوبی موافقت کرده است. رامافوسا جانشین زوما، پیشاپیش شروع به ارایه تعهداتش برای رفع اختلال و بهبود حکومت کرده است که این بنوبه خود باعث سود بردن راند آفریقای جنوبی (ZAR) شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی