تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

سه شنبه 20 آگوست 2019

📒سهام آسیا پس از تأخیر آمریکا در اعمال محدودیت ها درمورد شرکت هواوی، معامله بالایی دارد.

📗گمانه زنی جدید و محوری بارکلیز برکسیت بدون توافق است.

📙پژوهشگران ما درخواست فدرال رزرو آمریکا را بازنگری میکنند و اکنون انتظار کاهش 75bp تا پایان سال را دارند.

🖌🖌🖌🖌🖌

🔗پیش بینی های به روز بازار ارز در ادامه
سهام آسیا شبانه و پس از اعطای تأخیر 90روزه درمورد محدودیت های شرکت هواوی که از فروش شرکت های فناوری آمریکا به شرکت چینی خودداری کرده است، معامله بسیار بالایی داشت(رویترز). در بازار ارز، شاخص ارز اسپات دلارآمریکا در بلومبرگ با توجه به سخنرانی ریاست فدرال رزرو بوستون روزنگرن Rosengren که به بیان تردیدهایی درمورد لزوم کاهش بیشتر نرخ فدرال میپردازد، به سقف دوره مالی(سال مالی) رسید(بلومبرگ).

🔗دلاراسترالیا پس از گزارش هیئت مدیره رزرو بانک این کشور که چشم انداز رشد داخلی بهتر از انتظاری را نشان داد، عملکرد خوبی داشت(بلومبرگ).

🔗جفت ارزی پوند/دلارآمریکا دیروز با توجه به قوت گسترده دلارآمریکا تضعیف شد. جانسون نخست وزیر انگلیس نخستین دور تلاش خود را برای مذاکره دوباره درمورد توافق برکسیت پیش از نشست این شنبه گروه 7 آغاز کرد؛ او در این مسیر از اتحادیه اروپا میخواهد تا راه های بیشتری برای جلوگیری از مرز سخت ایرلند پیدا کند(بلومبرگ).

🔗بارکلیز اکنون خروج بدون توافق را محتمل ترین نتیجه اتحادیه اروپا میداند. به باور بارکلیز «برخلاف مدیریت ترزا می، کابینه جانسون در قصد او برای تسلیم برکسیت تا موعد 31 اکتبر بسیار قاطع هستند».

براساس همین فرضیه، پیش بینی تیم ما این است که بانک انگلیس با کاهش نرخ تا رقم 50bp تا نیمه سال 2020، واکنش نشان خواهد داد و دولت بودجه فوری را تصویب خواهد کرد. بااین اوصاف ضعف زیادی در پوند مشاهده می شود که انتظار داریم پوند/دلارآمریکا تاپایان سال به رقم 1.09 برسد.

🔗تیم پژوهشی ما انتظار کاهش رشد حوزه یورو رادر نتیجه آن در سال 2020 دارد و پیش بینی خود را برای رشد GDP حدود 0.4 تا رقم 0.6% پایین آورده است.

🔗تیم پژوهشی بارکلیز نیز برآوردهای خود را برای کاهش نرخ فدرال رزرو آمریکا برای باقی سال بازنگری کرد و اکنون انتظار کاهش 75bp تاپایان سال را دارد که بالای رقم پیشین 50bp است. به باور بارکلیز برکسیت بدون توافق و روند کاهشی رشد جهانی باعث می شود تا کمیته بازار آزاد فدرال کاهش بیشتری داشته باشد تا اقتصاد آمریکا را از ریسک های نزولی دور کند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی