تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

سهام جهانی تحت فشار قرارگرفت

سه شنبه, ۱۳ آگوست ۲۰۱۹، ۰۱:۳۴ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

سه شنبه 13 آگوست 2019

📙سهام جهانی با توجه به تمایلات ریسک گریز تحت فشار است.

📒پوند/دلارآمریکا دیروز معامله بالای گسترده ای داشت.

📗تمرکز امروز بازار روی داده CPI آمریکا و اشتغال انگلیس.

✏️✏️✏️✏️✏️

🔹سهام جهانی دیروز و شبانه با وجود نگرانی ها حول موضوع معاملات، تظاهرات در هنگ کنگ و نگرانی های سیاسی در آرژانتین که سرمایه گذاران را به سمت ارزهای امن میکشاند، تحت فشار قرار گرفت. با ناکامی غیرمنتظره انتخابات اولیه رئیس جمهور ارژانتین ماکری Macri، ارز پزو به میزان بالای 33% دیروز سقوط کرد پیش از آنکه بهبود نسبی داشته باشد(بلومبرگ).

🔸معیار بازده ده ساله خزانه داری به مدت 3 سال نزدیک به پایین ترین کف خود بود درحالیکه طلا با نشانه هایی از تشدید نگرانی در بازارها، به سقف شش سال رسید(رویترز).
🔸جفت ارزی پوند/دلارآمریکا دیروز معامله بالایی داشت از زیر 1.2020 تا بالای 1.2100 پیش از اینکه رکود نسبی داشته باشد. به گفته بولتن مشاور امنیت ملی آمریکا، این کشور آماده طرح توافقات تجاری بخش-بخش با بریتانیا پس از خروج بدون توافق با انگلیس است ضمن دنبال کردن نشستی با جانسون(بلومبرگ).
بنابرگزارشات برخی از قانونگزاران انگلیس درحال طرح برنامه ای برای فوریت تمدید موعد 31 اکتبر برای برکسیت از سوی جانسون هستند تا پوند را بالاتر بکشد.
در حوزه داده ای، امروز داده اشتغال انگلیس در ساعت 9:30 به وقت گرینویچ اعلام می شود. بارکلیز همسو با بازار است ضمن اینکه انتظار دارد تغییری در داده بیکاری در رقم 3.8% انجام نشود. هرچند بارکلیز ریسک های صعودی را برای رقم 0.1%  به دنبال داده بدتر از برآورد GDP، تأیید کردند.
همچنین در ساعت 13:30 به وقت گرینویچ داده CPI آمریکا را دریافت میکنیم که بارکلیز نیز همسو با بازار است در این مورد. در غیراینصورت بارکلیز انتظار دارد که نرخ سالانه CPI هدلاین امسال افت بیشتری داشته باشد به دنبال افت در بهای سهام فیوچرز انرژی.
در ایتالیا سنا تایم لاینی را برای رأی عدم اعتماد امروز تنظیم می کند و با احتمال زیاد 20 اوت زمان رأی گیری خواهد بود(بلومبرگ).

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۸/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی