تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

جمعه 2 آگوست 2019

📗سهام آمریکا و آسیا با اعلام اعمال تعرفه های جدید روی کالاهای چینی از سوی ترامپ، پایین می آید.

📒دلارآمریکا/ین ژاپن به کف 106.85 می رسد و  یوان چین در پایین ترین سطح سالانه خود دربرابر دلارآمریکا معامله می شود.

📙تمرکز امروز بازار روی گزارش اشتغال ماه جولای آمریکا است. بارکلیز انتظار رقم 165k را برای دستمزدهای غیرکشاورزی دارد.

📌📌📌📌📌

🔹سهام آمریکا و آسیا پس از برهم زده شدن آتش بس تجاری بین آمریکا و چین از سوی ترامپ بااعمال 10% تعرفه روی 300بیلیون دلار از واردات چینی از ماه سپتامبر، ریزش داشت. ترامپ تصمیم خود را با طرح این موضوع که چین  کالاهای کشاورزی کافی از آمریکا خریداری نمیکند، تأیید کرد.

🔹همچنین شبانه اعلام شد که ژاپن کره جنوبی را از فهرست « دولت قابل اعتماد» با وضعیت تجاری ترجیحی حذف میکند که این وضعیت، نبرد تجاری بین این دو کشور را تشدید میکند.

🔹سهام S&P500 با رقم 0.9% در محدوده قرمز بسته شد، سهام Nikkei اخیرا بیش از 2% پایین تر معامله می شود و بازده خزیانه داری ده ساله آمریکا افتی 12bp تا رقم 1.90% داشت(تایمز مالی).

🔹در بازار ارز، ین ژاپن رشد تا سقف 5هفته داشت در برابر دلارآمریکا که این به دلیل تشدید تنش های تجاری بود همراه با ریزش جفت ارزی دلارآمریکا/ین ژاپن با رقم 1.75% و رسیدن به کف 106.85. دلارآمریکا/یوان چین به سقف 6.9786 رسید که بالاترین سقف سالانه بود و شاخص ارز اسپات دلارآمریکا در بلومبرگ 0.4% معامله داشت(بلومبرگ).

🔹نفت خام برنت بزرگترین افت تک روز خود را طی سه سال پس از تشدید دوباره تنش ها در روابط تجاری داشت. نفت برنت ریزش 5% داشت و تقریبا به هربشکه 60دلار رسید پیش از برگشت به هربشکه 61.5 دلار(بلومبرگ).

🔹اکثریت آرای مجلس عوام انگلیس برای جانسون پس از لیبرال دموکراتها، حزب سیاست ضدبرکسیت، برنده انتخاباتی دو حوزه انتخابی بریکن  Brecon و ردنوشایر Radnorshire به یک کاهش یافت. این روند برای جانسون جهت تصویب برکسیت در پارلمان بسیار دشوار خواهد بود.

🔹بانک انگلیس تغییری در نرخ بهره نداد و APFهمانگونه که کاملا از تیم پژوهشی و بازار انتظار داشتیم به اتفاق آرا تغییر نکرد.

🔹تمرکز امروز بازار روی گزارش اشتغال ماه جولای است که در ساعت 13:30 به وقت گرینویچ در آمریکا منتشر می شود. تیم پژوهشی ما انتظار دارد که دستمزدهای غیرکشاورزی رشد حدودا 165k داشته باشد همسو با توافق اخیر ولی کمتر از 224k ماه ژوئن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۸/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی