تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

پوند/دلار شبانه به کف 31ماه می رسد

پنجشنبه, ۱ آگوست ۲۰۱۹، ۱۲:۱۳ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

پنجشنبه 1 آگوست 2019

📗فدرال رزرو همسو با انتظارات، نرخ هدف را کاهش می دهد.

📒پوند/دلارآمریکا شبانه به کف 31ماه می رسد.

📙تمرکز امروز بازار روی تصمیم گیری بانک انگلیس در ساعت 12:00 به وقت گرینویچ.

🔹🔹🔹🔹🔹

🔗فدرال رزرو محدوده هدف را برای نرخ بودجه فدرال حدود 25bp تا رقم 2-2.25% همانگونه که بارکلیز و بازار انتظار داشت، کاهش داد. به گفته پاول ریاست فدرال این کاهش نرخ یک «تنظیم میان دوره ای برای سیاست فدرال رزرو» بود تا « آغاز یک چرخه کاهش بلند مدت».

🔗هرچند به باور تیم پژوهشی ما فدرال رزرو با نشانه هایی خواهان  اعمال کاهش بیشتر برای حمایت از چشم انداز بوده است. تیم ما همچنان انتظار یک کاهش 50bp دیگر در نرخ فدرال را تا پایان سال دارد همراه با کاهش 25bp که در سپتامبر و دسامبر انجام می شود.

🔗شاخص ارز اسپات دلارآمریکا در بلومبرگ صعود 0.7% تا سقف دوماه 1212.26 داشت پس از این تصمیم فدرال رزرو و بازده خزانه داری آمریکا افزایش پیداکرد(بلومبرگ).

🔗سهام آسیا و آمریکا با خبر فدرال رزرو به سرمایه گذاران مبنی بر اینکه علامت های فدرال آغازی برای چرخه کاهش جدید نبود، سقوط کرد(تایمزمالی).

🔗پوندانگلیس/دلارآمریکا همچنان دور از کف اخیر معامله شد پیش از نشست دیروز فدرال رزرو ضمن رسیدن به سقف 1.2250. هرچند، جفت ارزی ریزش چشمگیری داشتند و با توجه به قوت گسترده دلارآمریکا پس از نشست، به کف 31 ماه جدید 1.2101 رسیدند(بلومبرگ).

🔗در حوزه سیاست انگلیس، جانسون میزان دردسترس بودن بودجه برای طرح برکسیت بدون توافق را افزایش داد ضمن کنار گذاشتن 2.1 بیلیون یوروی اضافی.

🔗تمرکز امروز بازار روی تصمیم گیری نرخ بانک انگلیس در ساعت 12 به وقت گرینویچ خواهد بود. به باور بارکلیز بانک انگلیس بعید است که نوسانی داشته باشد پس از بیانیه تراز اخیر، ولی بازار همچنان هرگونه تغییر در لحن بانک را زیر نظر دارد. تیم پژوهشی ما همچنین معتقد است که نرخ های پوند و بازار ارز بعید است در این رویداد واکنش محسوسی داشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۸/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی