تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

پیش بینی بیانیه فدرال ررزو برای مسیر پولی آینده؟

چهارشنبه, ۳۱ جولای ۲۰۱۹، ۰۳:۲۵ ب.ظ

🌀تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

چهارشنبه 31 جولای 2019

🔸سهام جهانی با توجه به تجدید نگرانی های تجاری آمریکا-چین افت دارد.

🔸پوندانگلیس/دلارآمریکا دیروز صبح و پس ازرسیدن به کف 27 ماه، در محدوده رنج معامله می شود.

🔸تمرکز امروز بازار روی تصمیم گیری FOMC در ساعت 19:00 به وقت گرینویچ است.

🔗🔗🔗🔗🔗

🔗سهام جهانی پس از تجدید نگرانی ها درمورد ازسرگیری تنش ها در روابط تجاری آمریکا-چین با انتقاد ترامپ از مدیریت چین در گفت و گوهای تجاری مهم  بین دوکشور، افت داشت. او دیروز در توئیتر خود نوشت که با توجه به وعده ای که چین داده بود، «هیچ نشانه ای» از خرید محصولات کشاورزی آمریکا از سوی چین وجود نداشت(تایمز مالی).

🔗پوندانگلیس/دلارآمریکا دیروز صبح با رقم 1.2119 به کف 27 ماه رسید ولی پس از آن با توجه به نگرانی ها از برکسیت بدون توافق، در محدوده تنگ معامله شد. جانسون موضع سرسختانه خود را دیروز با بیان اینکه «اکنون با اتحادیه اروپا است» که درمورد برکسیت توافق کند، ادامه داد(بلومبرگ).

🔗در نقطه دیگر بازار ارز، دلاراسترالیا دربرابر سایر ارزهای اصلی، شبانه و پس از صعود غیرمنتظره CPI  هدلاین به سطح (0.6% سه ماهه در برابر 0.5% سه ماهه) معامله بالایی داشت. ازسوی دیگر، دلارنیوزلند/آمریکا عملکرد ضعیفی داشتند و 0.4% تا کف سه هفته با رقم 0.6587 پیش از ریتریس بخشی از زیان ها، افت داشتند همچنانکه اطمینان تجاری افتی تا پایین ترین سطح تقریبا 12 ماهه داشت(بلومبرگ).

🔗PMI تولید رسمی چین برای ماه جولای زیر رقم 50 ماند که برای سومین ماه پیاپی در محدوده منفی است(49.7 دربرابر 49.6). به باور بارکلیز « در سه ماهه سوم بازگشت به محدوده قوت بعید است با توجه به فشار نزولی روی رشد و ادامه دار شدن بی ثباتی های تجاری».

🔗تمرکز امروز بازار روی تصمیم گیری نرخ کمیته در ساعت 19 به وقت گرینویچ است. تیم پژوهشی ماه انتظار دارد که نرخ هدف تا 2.00-2.25% کاهش داشته باشد و فوروارد گایدانس (سیستم هدایت بی ثباتی در بازارها و مدیریت سیاست پولی) در همان وضعیتی که خواسته فدرال رزرو است با عنوان « به طور مناسب» باقی بماند. فدرال رزرو از ماه ژوئن چندین محرک برای برای کاهش نرخ از جمله روند کاهشی بخش صنعتی، بی ثباتی تجاری و دوام تورم زیر هدف بیان کرده است.

🔗تمرکز اصلی روی بیانیه فدرال ررزو برای مسیر پولی آینده است و به باور بارکلیز« کمیته نیاز به نشانه هایی دارد که به معنای آمادگی کاهش نرخ بیشتر و خودداری از حرکات زیان آور در بازارهای مالی باشد».

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۷/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی