تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نزدیک شدن شاخص S&P 500 به رکورد جدید

پنجشنبه, ۴ جولای ۲۰۱۹، ۰۱:۰۱ ب.ظ

📚تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

پنجشنبه 4 جولای 2019

📗سهام‌های جهانی با نزدیک شدن شاخص S&P 500 به رکورد جدید، بالاتر رفتند

📒دلار آمریکا پس از توییت دونالد ترامپ درباره دستکاری ارز در چین و اروپا نزول کرد

📕با بدون تغییر ماندن نرخ بازخرید توسط بانک مرکزی سوئد، کرون سوئد تقویت شد اما تأثیری رو بازبینی این نرخ نداشت

✏️✏️✏️✏️✏️

🔹دیروز سهام‌های جهانی با نزدیک شدن شاخص S&P 500 به رکوردی جدید، با قیمت بالاتری معامله شدند. این اتفاق به دلیل دورنمای جدید سرمایه‌گذاران برای آغاز سیاست مالی «بازنده» رخ داد. این انتظارات پس از اینکه لاگارد به عنوان رئیس بعد بانک مرکزی اروپا نامزد شد، بیشتر هم شدند.
اوراق قرضه ۱۰ ساله آمریکا، آلمان، و بریتانیا همه امروز پایین بودند.

🔹در بازار ارز، دلار آمریکا روز پرنوسانی را داشت. این نوسانات پس از این رخ داد که دونالد ترامپ اعلام کرد  آمریکا باید در بازی بزرگ دستکاری ارز اروپا و چین، رقابت کند. شاخص نقطه‌ای دلار آمریکا در بلومبرگ در ادامه این سخنان کاهش یافت اما پس از آن بخشی از نزول خود را جبران کرده است.

🔹از آنجایی که بازارهای آمریکا امروز بسته هستند، ما انتظار مشارکت کمی را در بازار داریم. همچنین حرکات بازار نیز فقط با جریان‌های مالی بازار کنترل خواهند شد.

🔹تراز تجاری آمریکا در ماه می کاهش یافت و به منفی 55.5 میلیارد دلار رسید. این مقدار فراتر از انتظارات است و کمی کمتر از پیش‌بینی بارکلی که 59.4 میلیارد دلار بود، است.

🔹از آن سو تیم تحقیقاتی ما اطلاعات اشتغال را منتشر کرده است و انتظار داریم میزان اشتغال بخش غیرکشاوزی آمریکا روز جمعه دوباره تا ۱۵۰ هزار نفر افزایش یابد.

🔹در بانک‌های مرکزی، بانک مرکزی سوئد یا رکس‌بانک (Riksbank) نرخ بازخرید را مطابق انتظارها بدون تغییر در -0.25 درصد نگاه داشت. با این همه موسسه بارکلیز خاطر نشان می‌کند که این اتفاق بازارها را متعجب کرد. با این تصمیم احتمالا افزایش بعدی این نرخ در اواخر سال میلادی جاری رخ دهد.

🔹پس از این تصمیم نرخ جفت یورو/کروه-سوئد 0.3 درصد کاهش یافت اما تیم تحقیقاتی ما انتظار دارد بازار تمایل به بی‌اثر کردن این تاثیرات روی قیمت این جفت را دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۷/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی