تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تقویت دلار/یوان پس از سقوط صادرات چین

دوشنبه, ۱۰ ژوئن ۲۰۱۹، ۰۱:۳۴ ب.ظ

🌀تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:

دوشنبه 10 ژوئن 2019

🔸سهام جهانی پس از تعلیق اعمال تعرفه های آمریکا روی کالاهای مکزیکی، معامله بالایی دارد.

🔸بارکلیز ارقام رشد آمریکا را در پی داده اشتغال ضعیف این کشور، بازنگری میکند.

🔸دلارآمریکا/یوان چین شبانه و پس از سقوط صادرات چین، تقویت شد.

✏️✏️✏️✏️✏️

🔗سهام در روز جمعه پس از اینکه ترامپ برنامه اعمال تعرفه ها روی کالاهای مکزیک را «غیرمشخصا معلق» اعلام کرد، معامله بالایی داشت که امروز اثر خود را نشان داد. به دنبال این اعلامیه،ضمن ریتریس بسیاری از حرکات مشاهده شده از زمان اعلام رسمی تعرفه ها پزوی مکزیک دربرابر دلارآمریکا صعود کرد (بلومبرگ).

🔗همچنین در روز جمعه دستمزدهای غیرکشاورزی آمریکا بدتر از حدانتظار دررقم 75k بیرون آمد دربرابر  رقم توافقی بازار 175k درحالیکه نرخ بیکاری همچنان درهمان رقم 3.6% ایستاد. دلارآمریکا پس از انتشار داده، دربرابر ارزهای گروه 10 سقوط کرد.

🔗بارکلیز پیش بینی های خود را درمورد رشد آمریکا تا رقم 2.5% در سال 2019 و 1.4% درسال 2020 بازنگری کرده است با توجه به « نشانه هایی از یک رکود صنعتی دیگر و ضعف در هزینه های کسب و کار».
همچنین این مجموعه پژوهشی اکنون انتظار دارد که فدرال رزرو چرخه آغاز در ماه جولای را با کاهش نرخ دررقم 50bp، آرام تر کند که این به دنبال یک رقم 25bp کاهش در ماه سپتامبر بوده است.

🔗پوندانگلیس/دلارآمریکا هفته گذشته با توجه به ضعف گسترده دلارآمریکا صعود کرد. این هفته تمرکز بازار روی انتخابات رهبری حزب محافظه کار خواهد بود. نامزدها تا ساعت 17:00 به وقت گرینویچ امروز زمان دارند تا رسما اعلام کنند که نخستین رأی گیری بین اعضای حزب توری را در روز پنجشنبه می پذیرند.

🔗امروز صبح بوریس جانسون وزیر امور خارجه سابق انگلیس تأکید کرد که پذیرای برکسیت تا تاریخ 31 اکتبر 2019 است چه با توافق چه بدون آن و متعهد شد که مالیات را کاهش دهد و پولی را که اتحادیه اروپا از انگلیس مطالبه دارد تا زمان بهتر شدن اوضاع نگه دارد(بلومبرگ).

🔗بازارها همچنین امروز اعلام داده GDP ماه آپریل انگلیس را زیر نظر دارند. بارکلیز و بازارها انتظار رقم -0.1% ماهانه را دارند.

🔗دلارآمریکا/یوان چین شبانه و پس از سقوط واردات چین در بیش از نزدیک به سه سال با نشانه هایی از ضعف در تقاضای ملی، تقویت شد. صادرات رشد غیرمنتظره داشتند با وجود تعرفه های بالای آمریکا که از یک سال گذشته افزایش 1.1% داشت (رویترز).

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹/۰۶/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی