تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی بازار فارکس30جولای-3آگوست

دوشنبه, ۳۰ جولای ۲۰۱۸، ۱۲:۰۶ ب.ظ


✴️چشم انداز هفتگی بازار ارز 30 جولای- 3 اوت؛

فدرال، NFP، بانک انگلیس و مثل همیشه ترامپ


دلار آمریکا باتوجه به هجوم اخبار و خبر تولید ناخالص ملی آمریکا و موارد دیگر، ترکیب شد. بعد چه می شود؟ بازگشت تصمیم فدرال در مورد شاخص فیوچرز ماه، دستمزدهای غیرکشاورزیNFP و تصمیم بانک انگلیس و مثل همیشه ترامپ اثر خودش را روی بازارها دارد. در ادامه موارد برجسته هفته بعد را میخوانیم.
توسعه تجاری با پیشرفت NAFTA ولی رفتار تلافی جویانه در روابط تجاری بین آمریکا و انگلیس جالب توجه بود. رقم سالانه تولید ناخالص ملی آمریکا 4.1% بود که این رقم بهترین رقم طی این چهار سال بود ولی زیر انتظارات بالای بازار. اعلام رقم تولید ناخالص ملی موجب ریزش دلار شد. بانک مرکزی اروپا تغییری در سیاست پولی خود ایجاد نکرد و ماریو دراگی تصریح کرد که تا سپتامبر 2019 نرخ بهره را افزایش نخواهند داد. اخبار بازار بر یورو فشار وارد کرد. اتحادیه اروپا بخش مهمی از طرح برکسیت انگلیس را رد کرد و این کار ارزش پوند را پایین آورد.


سه شنبه 31جولای 2018


✏️تصمیم نرخ ژاپن: سه شنبه صبح
بانک این کشور دور از رقم هدف در تورم core یعنی عدد 2% است. با اینحال اخیرا به تدریج خرید اوراق قرضه خود را محدود کردند و گمانه زنی ها در مورد خروج بی سروصدا از برنامه مشابه شنیده می شود.تصمیم پیش رو فرصتی برای شفاف سازی سیاست پولی و تحلیل موقعیت می باشد. پیش بینی می شود که هیچ تغییری در سیاست پولی اعمال نشود.

✏️تورم حوزه یورو: سه شنبه ساعت 9:00
ارقام اخیر در ماه ژوئن نشان داده است که بین تورم هدلاین و core شکاف وجود دارد. شاخص قیمت مصرف کننده هدلاین تا رقم سالانه 2% افزایش پیدا کرد که ناشی از افزایش بهای نفت خام است. از سوی دیگر تورم core تا رقم 0.9% افت داشت که این نشان می دهد موقعیت مشخص شده تغییری نکرده است. اکنون ما داده های اولیه جولای را که پیش بینی می شود رقم 2% را نشان دهد روی هدلاین یک بار دیگر و افزایش شاخص قیمت مصرف کننده core را تا رقم 0.9% پیش بینی میکنیم.

✏️تولید ناخالص ملی حوزه یورو: سه شنبه ساعت 9:00
حوزه یورو در نخستین سه ماهه سال 2018 و پس از سال عالی 2017، افت داشت. چند عامل موقت در این بین نقش داشتند. تکرار همان عدد را برای سه ماهه دوم پیش بینی می کنیم.

✏️تولید ناخالص ملی کانادا: سه شنبه ساعت 12:30
کانادا افزایش 0.1% را در گزارش اقتصادی ماه آوریل خود منتشر کرد. نرخ رشد نسبتا قوی برای ماه می پیش بینی می شود. رقم پیش بینی ما برای نرخ رشد 0.3% است.

✏️شاخص قیمت PCE core آمریکا: سه شنبه ساعت 12:30
این رقم مورد نظر فدرال است. نهایتا در ماه می به عدد 2% رسید. تقریبا دیگر میدانیم که شاخص برابر قیمت مصرف کننده core همچنان در ماه ژوئن ادامه صعودی داشت ضمن اینکه از 2.2% به 2.3% رسید. هرچند به دلیل روش شناسی متفاوت، انتظار داریم هزینه مصرف شخصی core تنها تارقم 0.1% افزایش پیدا کند و حتی ممکن است از رقم سالانه 2% در ماه ژوئن، پایین تر بیاید.

✏️اطمینان مصرف کننده بانک مرکزی اروپا: سه شنبه ساعت 14:00
معیار اطمینان مصرف کننده هیئت مدیره نشست همچنان در سطح بالای 126.4 در ماه ژوئن باقی ماند. همان رقم را برای جولای پیش بینی میکنیم:126.5. عدد دانشگاه میشیگان چندان تغییری نکرد.

✏️گزارش شغلی نیوزلند: سه شنبه ساعت 22:45
این کشور کوچک تنها یکبار در هرسه ماه داده اشتغال خود را منتشر میکند. باتوجه به سه ماهه نخست، داده اشتغال تا رقم 0.6% رشد داشت که این اندکی بهتر از رقم مورد انتظار ماست. نرخ بیکاری روی رقم 4.4% ایستاد که این سطح پایین بازتابی از اقتصاد قوی است. پیش بینی می شود که تغییر در اشتغال رشد تا رقم 0.4% داشته باشد درحالیکه انتظار داریم نرخ بیکاری همچنان روی رقم 4.4% بماند.


چهارشنبه 1آگوست 2018


✏️دستمزدهای غیرکشاورزی پردازش خودکار داده ADP آمریکا: ساعت 12:15
ADP بزرگترین ارائه دهنده دستمزد در آمریکاست. گزارش مشاغل آن برای بخش های خصوصی رسمی است. در ماه ژوئن دستمزد غیرکشاورزی ADP نسبتا کمتر از انتظار بود با رقم 177k ولی همچنان همسو با روند است. به احتمال زیاد سرعت نسبی صعودها را برای جولای با رقم 186k داریم.

✏️شاخص PMI تولیدی ISM آمریکا: چهارشنبه ساعت 14:00
معیار رو به جلوی بخش تولیدی تا 60 درجه در ماه ژوئن رشد داشت و به رقم 60.2 رسید که این سطح عالی نشان از رشد فزاینده دارد. اجزای قیمت ها همچنان در اوج و با رقم 76.8 هستند ولی هنوز به نقطه اوج نرسیده است. پیش بینی ما یک جهش کوچک تا رقم 59.4 است.

✏️تصمیم فدرال آمریکا: چهارشنبه ساعت 18:00
فدرال رزرو نرخ بهره را در ماه ژوئن افزایش می دهد و همچنین مسیر صعودی را در پیش می گیرد که این نشان دهنده رشد فزاینده در سال 2018 است. از آن زمان ژروم پاول نسبت به وضعیت اقتصادی بسیار خوشبین بوده است درحالیکه هشدار میدهد تعرفه های تجاری درست نیستند. ترامپ این افزایش نرخ را تقبیح کرد تا اقتصاد تحریک شود. در این نشست هیچ تغییری پیش بینی نمی شود. بااین حال هرگونه تغییری درمورد تورم، اشتغال یا هرگونه نظری درمورد تجارت میتواند تفاوتی ایجاد کند. پاول و همتایانش احتمالا پذیرای افزایش نرخ در ماه سپتامبر در زمان برگزاری نشست خبری هستند.


پنجشنبه 2 آگوست 2018


✏️تصمیم نرخ انگلیس: پنجشنبه ساعت 11:00- نشست خبری در ساعت 11:30
بانک انگلیس اشاره کرد که نرخ بهره را در نشست ماه اوت خود بالا می برد. افزایش تا رقم 0.75% نرخ بهره را تابالاترین سطح از زمان بحران اقتصادی خواهد برد. هرچند تورم همچنان در رقم 2.4%، خرده فروشی ماه ژوئن نامید کننده و بی ثباتی موضوع برکسیت باعث می شود تا بانک انگلیس همچنان هیچ حرکتی انجام ندهد. جدای از نرخ بهره، بانک این کشور گزارش نشست را که نشان دهنده تعداد اعضای حامی این تصمیم هستند، منتشر میکند. گزارش تورم سه ماهه دراین فرصت، پنجشنبه را از حالت عادی به فوق العاده تبدیل میکند. پیش بینی های اخیر درمورد تورم و رشد زیر نظر هستند. مارک کارنی ریاست بانک انگلیس گزارش را ارائه میدهد و قطعا درمورد بی ثباتی موضوع برکسیت مورد سوال قرار میگیرد.


جمعه 3 آگوست 2018


✏️شاخص PMI خدماتی انگلیس: جمعه ساعت 8:30
سومین و آخرین شاخص های مدیران خرید شرکت مارکیت انگلیس مهم ترین مورد است. بخش خدماتی نمره قابل قبول شاخص PMI را با رقم 55.1 در ماه ژوئن داشت. به احتمال زیاد افت تا رقم 54.7 را خواهیم داشت.

✏️دستمزدهای غیرکشاورزی آمریکا: جمعه ساعت 12:30
گزارش شغلی آمریکا در ماه ژوئن برآورده کننده انتظارت بود با صعود تا رقم 213k. هرچند دستمزدها انتظارات را آنگونه برآورده نکردند و پایین بودند و تنها تارقم 0.2% رشد داشتند. ماه هاست که نرخ بیکاری تا رقم 4% رشد داشت. انتظار داریم گزارش شغلی صعود تا رقم 193k داشته و نرخ بیکاری تا رقم 3.9%افت داشته باشد و از همه اینها مهم تر رشد 0.3% ماهانه را برای دستمزدها پیش بینی میکنیم.

✏️شاخص PMI غیرتولیدی ISM: جمعه ساعت 14:00
گزارش بخش خدماتی پس از گزارش دستمزدهای غیرکشاورزی منتشر می شود. اندیکاتور روی رقم 59.1 قرار دارد و منعکس کننده رشد فزاینده است. همین رقم را برای جولای پیش بینی میکنیم. به احتمال زیاد افت تا رقم 58.7 خواهیم داشت.


⌛️⌛️همه ساعتها به وقت گرینویچ است.
لطفا به صفحه اینستاگرام ما بپیوندید و ما رو از نظراتتون بهره مند کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی