تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

پوند بریتانیا همچنان زیر فشار!

سه شنبه, ۲۴ آوریل ۲۰۱۸، ۱۲:۵۶ ب.ظ
 
🔆تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
سه شنبه 24 آوریل 2018
 
☸️سهام آمریکا با بازده ده ساله خزانه داری دیروز با کاهش ملایم قیمت بسته شد 
 
☸️اسکناس سبز با نرخ بالاتر تا کف تقریبا سه ماهه رشد داشته است
 
☸️پوند بریتانیا پیش از رایزنی مجلس عوام در برابر اتحادیه مصرف کنندگان همچنان زیر فشار است
 
✅سهام آمریکا دیروز با بازده ثابت کشور با کاهش قیمت ملایمی بسته شد درحالیکه سهام آسیا از تقریبا کاهش دوهفته ای شبانه برگشت داشت. تمرکز اصلی روی افزایش بازده ده ساله خزانه داری بود که ناشی از افزایش قیمت بهای نفت و بالارفتن انتظارات تورم می شد اکنون به سطح سود 3% می رسد.
متوقف شدن بهای نفت در 69 دلار هربشکه همچنان ادامه دارد که این ناشی از تنش ها در خاورمیانه و کم شدن ذخیره نفتی آمریکا می شود
 
✅در بازار ارز دلار آمریکا همچنان در سراسر بازار دیروز با قدرت بالا می رفت که این افزایش به دلیل افزایش نرخ بهره بوده است همراه با شاخص اسپات دلار آمریکا در بلومبرگ که تقریبا به رشد سه ماهه می رسد. در همین زمان ارتباط 60 روزه بین شاخص دلار آمریکا و شاخص بازده ده ساله خزانه داری نشانه های مثبتی دارد که این پس از غوطه خوردن در موارد منفی درطول چندماه اخیر بوده است.
بازده بالای EM، ین ژاپن و دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا زیر فشار قرار گرفتند که این در نتیجه بالا رفت بهای دلار آمریکاست.
 
✅دیروز پوند بریتانیا/ دلار آمریکا همچنان فروش ارزانی داشتند که در اصل این به دلیل قدرت گسترده دلار آمریکا بود ولی همچنین به دلیل هشدار مربوط به رای مجلس عوام درمورد اینکه آیا انگلستان باید در اتحادیه مصرف کنندگان باشد در پی شکست دولت در خانه نمایندگان انگلستان نیز بود. رای مجلس عوام همچنانکه یک حرکت نمادین است میتواند فشار بیشتری را بر دولت و کشمکش های سهام داخلی در حزب محافظه کار وارد کند.
 
شاخص PMIهای ماه آوریل حوزه یورو همسو با پیش بینی همگانی ما در قیمت 55.2 منتشر شد که از خوانش ماه مارچ بدون تغییر بوده است. سطوح فعلی PMI حوزه یورو بالا هستند و اگر همچنان در سه ماهه دوم ثابت بمانند مطابق با پیش بینی رشد 0.6 درصدی پوند بریتانیا در پژوهش بارکلی می شوند.


جهت راهنمایی برای ثبت نام در کابین تریدری تان به این کانال مراجعه کنید لطفا:

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸/۰۴/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی