تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

حملات آمریکا در سوریه باعث نزول بهای نفت شد

دوشنبه, ۱۶ آوریل ۲۰۱۸، ۰۱:۱۳ ب.ظ

تحلیل روزانه بازار فارکس

دوشنبه 16 آوریل 2018

 
💠حملات ارتش آمریکا، انگلیس و فرانسه در سوریه یک رویداد واحد تلقی می شود.
 
💠پوند بریتانیا باوجود حضور انگلستان در حملات موشکی به سوریه، موقعیت خود را حفظ میکند.
 
💠تمرکز این هفته روی خرده فروشی (امروز) در آمریکا، تورم انگلستان( چهارشنبه) و خرده فروشی انگلستان( سه شنبه) است.
 
☑️سهام جهانی هفته پیش در فشار بود همراه با تغییر مرکز تنش ها از جنگ تجاری آمریکا- چین به تنش های آمریکا- روسیه. تمایلات ریسک همچنانکه حملات آخر هفته در سوریه یک رویداد واحد تلقی شد، دوباره بهبود پیدا کرد ضمن اینکه باعث نزول بهای نفت شد.
 
☑️تحریمات آمریکا درمورد روسیه مورد توجه سرمایه گذاران در هفته پیش بود. گام بی سابقه برای تعیین "روسال" به عنوان یک ماده تعیین شده ملی (SDN) باعث کاهش قیمت مواد با اعتبار روسیه و مجموعه بدهی دولت شد.
 
☑️باوجود افزایش سریع دلار آمریکا/ روبل روسیه، اقتصاددانان ما از CBR این انتظار را ندارند که در این مرحله در بازار FX دخالت کند ولی ما انتظار داریم این چرخه کند بایستد.
 
☑️ پوند بریتانیا واکنشی به حملات موشکی انگلستان در سوریه نشان نداده است همچنین سرمایه گذاران ظاهرا چندان درگیر تشدید نظامی نشدند. پوند بریتانیا- دلار آمریکا تمام هفته پیش سود کرد ضمن اینکه تا 1.4297 در روز جمعه بالا رفت(بلومبرگ) و امروز صبح حوالی 1.4250 باقی می ماند.
 
☑️معامله گران ما به تازگی شاهد سطح حمایت پوند/دلار در نقطه 1.4145 و مقاومت در 1.4300 هستند که پیش از 1.4350 است. از جفت ارزی یورو/ پوند حمایت در 0.8595 و سطح مقاومت در 0.8700 و 0.8810 است.
 
☑️ این هفته، با توجه به چاپ داده های داخلی هفته شلوغی است و هدلاین های(headline) بیشتری احتمالا از مذاکرات انگلستان- اروپا خارج می شوند که این هفته دوباره باید آغاز شود. 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی