تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

استرلینگ را بفروشید!

سه شنبه, ۳ آوریل ۲۰۱۸، ۰۴:۱۹ ب.ظ

استرلینگ را بفروشید!

سه شنبه 3 آوریل 2018

رنج خروج انگلستان از اتحادیه اروپا و رکود چرخه وار پوند بریتانیا را متاثر میکند. بازارها نسبت به پشنهادهای اخیر برای مرز کشی بین ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند واکنش نشان خواهند داد. استرلینگ را زیر نظر داشته باشید که نوسان منفی داشته باشد همچنین نسبت به ناکامی پوند/ دلار در شکستن میانگین حرکت پنجاه روزه اش و سقوط به سطح 0.7000 مراقب باشید.

ساعت زمین در زمینه خروج انگلستان از اتحادیه اروپا، برجسته کردن ضعف انگلیس است. اروپا دارای یک بازار داخلی وسیع است که شرکت ها می توانند به رشد خود ادامه دهند. در مقابل، انگلستان در داخل خود، بویژه در ایرلند شمالی و اسکاتلند تقسیم شده و نیاز به رشد صادرات دارد. اگر جنگ تجاری بین اتحادیه اروپا و انگلستان شکسته شود، انگلستان در نقطه ای بسیار مطلوب  است. به طور گسترده تر، نگرانی های یک جنگ تجاری، سهامی را جهت دفاع تقاضا می کند. سهام سیکلی و تکنولوژی رانده خواهد شد. قیمت های منصفانه کالاها به تجارت آزاد بستگی دارد: این امر به طور مصنوعی عرضه را تضعیف می کند و قیمت ها را کاهش می دهد.

ژاپن به کندی پیش می رود
ساخت و ساز در ژاپن آغازی کند دارد. اندیکاتور بانک تانکان Tankan ژاپن از 24 به 25 رفت و این نخستین سقوط از یک چهارم نخست سال 2016 است. این کاهش در همه بخش های اصلی احساس می شود از منسوجات، کاغذ، مواد شیمیایی، غذا و فلزات. اندیکاتور غیر تولیدی یک چهارم نخست تانکان روی عدد 23 ثابت می ماند که این ماندن با ساخت و ساز، اجاره و رهن، عمده فروشی، حمل و نقل و خدمات اطلاعات تضعیف شد.

برخلاف ارزیابی ین (سال-روز: یورو/ ین: -3.42%، دلار/ ین: -5087%، پوند/ ین: -2.16%)و تنش های جنگ تجاری، کسب و کار وضعیت خوبی ندارد. همچنین، موقعیت تجاری ژاپن مناسب است. تعادل تجاری ماه فوریه در میزان 2.55بیلیون ین باقی می ماند و صادرات بالای 1.80% است و خرده فروشی ماه فوریه تا رقم 0.40% پیش می رود( پیشین 1.80%). انتظار سهولت در تحریم های تجاری آمریکا و چین را در هفته پیش رو داریم که این امر به بهبود صادرات برای ژاپن خواهد انجامید. 2% سهام آمریکا به 0.37% دلار/ ین رسید که این، وضعیت امنی را برای ژاپن تضمین می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی