تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی فارکس 29-23 مارس

سه شنبه, ۲۷ مارس ۲۰۱۸، ۰۸:۲۵ ق.ظ

چشم انداز هفتگی بازار ارز 29 - 23 مارس 2018


ارزش دلار بر سر افزایش نرخ بهره با تمایلات به سمت کاهش آن توسط فدرال رزرو و تجدید ترسها از جنگ تجاری افزایش شدیدی یافت. سیاست ها به حرکت دادن ارزها ادامه خواهد داد و ما نیز داده های GDP ایالات متحده، بریتانیا و کانادا را خواهیم داشت و همینطور دیگر ارقام پیش از فرا رسیدن عید پاک.
فدرال رزرو نرخ بهره را طبق انتظار افزایش داد اما ضمن باز گذاشتن راه برای دو نوبت افزایش نرخ بهره در سال جاری پیش بینی های انجام شده در منحنی dot plot برای سال 2018 را تغییری نداد. بروزرسانی ها برای سال 2019، 2020 و بلند مدت در حداقل حالت خود بودند. بعلاوه، پاول نگرانی هایی را درباره تجارت تکرار کرد و گفت از عدم افزایش دستمزدها غافلگیر شده است. دلار این عدم افزایش را دوست نداشت. در بخش تجارت، دولت استثنائات برای اروپا، کانادا و مکزیک، استرالیا و چندین کشور دیگر را تایید کرد و توجه خود را معطوف به چین کرد. دلار به تلاش فراوان خود بویژه در برابر ین و نه خیلی در برابر دلار استرالیا ادامه داد. پوند از اعلامیه توافق برای گذار از Brexit سود برد، حتی با این وجود هنوز ایرادات کمی در آن وجود داشت. یورو نسبتا باثبات بود چرا که ضعف دلار با ترسهایی روبرو شد درباره اینکه رشد منطقه یورو به حداکثر خود رسیده است.

شاخص اعتماد مصرف کننده CB ایالات متحده: چهارشنبه ساعت 14:00
معیار سنجش CB از اعتماد مصرف کننده در ماه فوریه تا سطح بالایی برابر با 130.8 واحد افزایش یافت و اکنون افزایش دیگری تا 131.2 پیش بینی می شود. رقم موازی همین داده که از سوی دانشگاه میشیگان برای ماه مارس ارایه می شود پیشاپیش با صعود خود بازار را غافلگیر کرده است.

تولید ناخالص داخلی ایالات متحده (نسخه نهایی): چهارشنبه ساعت 12:30
سومین و آخرین نسخه از رشد اقتصادی ایالات متحده برای سه ماهه چهارم 2017 انتظار می رود یک افزایش از 2.5% تا 2.7% را در رشد سالانه از خود به نمایش بگذارد. بزرگترین اقتصاد جهان از رشدی قدرتمند در فصلهای دوم، سوم و چهارم بهره مند شد، این در حالیست که دورنماها برای سه ماهه اول 2018 پیشاپیش کم فروغ به نظر می رسند.

پیش فروش خانه های مسکونی: چهارشنبه ساعت 14:00
میزان پیش فروش منتظر تراکنش نهایی سقوط تندی را در ماه ژانویه تجربه کرد، عددی برابر با 4.7%. اکنون یک برگشت در پیش بینی ها قرار دارد. ارقام از بخش مسکن اخیرا جهت مشخصی نداشته است.

تولید ناخالص داخلی بریتانیا: پنج شنبه ساعت 8:30
اقتصاد بریتانیا با سرعت کندتری نسبت به کشورهای دیگر در سال 2017 رشد کرده است. مطابق دومین پیش بینی سه ماهه پایانی و شاهد نرخ رشدی 0.4% در مقیاس سه ماهه بوده و انتظار می رود عدد نهایی آن را تایید کند. در حالیکه تغییرات در اعداد رشد سه ماهه رایج نیست، یک تغییر در عدد سالانه اغلب اتفاق می افتد.

تولید ناخالص داخلی کانادا: پنج شنبه ساعت 12:30
کانادا در انتشار ارقام رشد خود در مقیاس ماهانه منحصربفرد عمل می کند. در ماه دسامبر، اقتصاد این کشور در مقیاس ماهانه 0.1% رشد کرده است. اکنون نخستین عدد رو برای ماه فوریه دریافت کرده و نگاهی زیرچشمی هم برا سال جدید خواهیم داشت.

شاخص بهای مصرف کننده core PCE ایالات متحده: پنج شنبه ساعت 12:30
این شاخص تورم مورد علاقه فدرال رزرو است و با وجود اینکه بعد از داده CPI منتشر می شود، تاثیر دارد. در مقیاس سالانه، Core PCE 1.5% در ماه ژانویه افزایش یافت و ارقام مشابهی برای ماه فوریه پیش بینی شده است. در مقیاس ماهانه، پیش بینی می شود بهای core پس از رشد 0.3% با سرعت کندتری برابر با 0.2% افزایش یابد. ایالات متحده نیز مخارج شخصی، درآمد شخصی و مدعیان بیکاری هفتگی را در همین زمان منتشر می کند.


* تمامی ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT) می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی