تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تیترهای Brexit و نشست اتحادیه اروپا

دوشنبه, ۱۹ مارس ۲۰۱۸، ۰۵:۰۴ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار فارکس

دوشنبه 19 مارس 2018

دارایی ها و سهام جهانی هفته گذشته را با توجه به تمایلات ریسک گرزی عمومی با کارآیی بدون جهتی به پایان رساند

توجه بازار به تیترهای Brexit و نشست اتحادیه اروپا در این هفته

ذره بین این هفته بازار بر روی نشست FOMC در روز چهارشنبه

سهم های اروپایی پیرو یک بازار بدون جهت برای شاخص های آسیایی در طول شب گذشته، هفته را با عقب ماندگی از حرکات دیگر ارزها شروع کرد. قدرت ین بر روی شاخص Nekkei 225 فشار نزولی وارد آورد، و میزان حمایت از نخست وزیر آبه که تا پایین ترین سطح از زمانی که او قدرت را از سال 2012 به این سو به دست گرفت سقوط کرد و شکننده ماندن تمایلات ریسک پذیری. دلار به رالی خود پیش از تصمیم نرخ بهره FOMC در روز چهارشنبه ادامه می دهد.

عملکرد ضعیف هفته گذشته متعلق بود به دلار کانادا که از لفاظی های حمایت گرانه از صنایع داخلی ایالات متحده آسیب دید. با توجه به اینکه هنوز واضح نیست که آیا کانادا (و مکزیک) از تعرفه های فولاد مستثنی شده اند یا خیر، دلار کانادا و پزوی مکزیک باید تا زمان حذف شدن تردید پرنوسان باقی بماند.
در روسیه، پوتین رییس جمهور در انتخابات آخر هفته موفق شد. در همین زمان، تنش ها با غرب ادامه می یابد چرا که به دولت بریتانیا گفته شده است اقدامات بیشتری را بر ضد روسیه بدلیل اتهامات نگران کننده مربوط به موضوع عامل اعصاب Novichok لحاظ کند.

پوند هفته ای پرترافیک پیش رو دارد، که با نشست امروز مذاکره کنندگان Brexit آقایان دیوید دیویس و مایکل بارنیز در بروکسل با هدف رسیدن به توافقی برای دوره مقدماتی گذار آغاز می شود. نشست اتحادیه اروپا در روز پنج شنبه و جمعه این هفته نمایش اعلامیه رسمی پیشرفت ایجاد شده خواهد بود.

پوند/دلار در 1.3880 با حمایت روبرو می شود، در حالیکه مقاومت برای این جفت ارز در 1.4000 می باشد. یورو/پوند در کوتاه مدت با حمایت 0.8800 روبروست و مقاومت آن در 0.8870 و بعد از آن سطوح 89.00 و 0.8970 می باشد.

با نگاهی به هفته پیش رو، تمرکز بازار احتمالا از حمایت تجارت داخلی به سمت تعدادی از نشست های بانک های مرکزی خواهد چرخید، از جمله، FOMC که روز چهارشنبه برگزار می شود و BoE که روز پنج شنبه می باشد.

در حالیکه انتظار تغییری در سیاست پولی از سوی BoE نمی رود، یک افزایش 25 واحد پایه در نرخ بهره فدرال تا 1.75%-1.50 بنظر نزدیک است. بخش تحقیقات بارکلیز هشدار می دهد که "نرخ بهره بالاتر در ایالات متحده اگر همراه با ضعف در بازارهای دارایی و سهام شود، بویژه برای اعضای حساس به ریسک G10 و دارایی های بازارهای داخلی نوظهور نگران کننده خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی