تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی فارکس 19-23 فوریه

دوشنبه, ۱۹ فوریه ۲۰۱۸، ۱۰:۱۹ ق.ظ

چشم انداز هفتگی بازار ارز 19 - 23 فوریه 2018

 
دلار ضمن تشکیل یک برگشت نزولی بر سر گزارش تورم هفته ای پرنوسان داشت، اما همچنانکه هفته به آخر رسید دوباره به بالا برگشت. حرکت بعدی چیست؟ بیانیه پس از نشست FOMC و چندین سخنرانی از مقامات فدرال رزرو شانس حرکت دادن بازار را خواهند داشت.
تورم ایالات متحده نسبتا بالاتر از انتظار ظاهر شد، با 1.8% در مقیاس سالانه در قسمت core و 2.1% در قسمت headline. واکنش اولیه برای دلار مثبت بود، اما دلار دوباره به پایین سقوط کرد در حالیکه سهام مثبت شدند و روایت تغییر کرد، بخشی از آن به دلیل گزارش ناامید کننده خرده فروشی بود. اگر اقتصاد ایالات متحده با نرخ کندتری در حال رشد باشد، اصرار و پافشاری برای یک افزایش در نرخ بهره وجود ندارد. دلار روز چمعه یک برگشت را بدلیل برداشت سود در معاملات بسته شده و همچنین ارقام بالاتر از انتظار از بخش مسکن و اعتماد مصرف کننده کلید زد.
 
چهارشنبه 21فوریه2018
گزارش مشاغل بریتانیا: چهارشنبه ساعت 9:30
بانک مرکزی انگلستان با اشاره به اینکه نرخ بهره ممکن است با روند سریعتری نسبت به آنچه پیش بینی شده بود افزایش یابد، وضعیت خود را به تمایل به افزایش نرخ بهره تغییر داده است. تورم همچنین استوارانه در سطح بالایی برابر با 3% در مقیاس سالانه باقی مانده است. اما درباره دستمزدها چطور؟ بخش میانگین درآمدهای ساعتی گزارش مشاغل بعنوان جزییات اصلی باقی مانده است. انتظار می رود این داده در ماه دسامبر در 2.5% در مقیاس سالانه باقی مانده باشد. نرخ بیکاری حامل انتظاراتی برای بدون تغییر ماندن در 4.3% در ماه دسامبر می باشد در حالیکه داده تغییر تعداد مشاغل حامل انتظاراتی برای یک افزایش کوچک 2300 شغلی در ماه ژانویه پس از پیش بینی 8600 شغل می باشد.
  
فروش مسکن دست دوم ایالات متحده: چهارشنبه ساعت 15:00
اغلب تراکنش ها در بازار مسکن مربوط به خانه های دست دوم می باشد. افزایش در فعالیت نشان از یک افزایش در فعالیت اقتصادی در کل دارد. یک افزایش کوچک از 5.57 میلیون واحد تا 5.63 میلیون واحد در مقیاس سالانه برای ماه ژانویه برآورد می شود.
 
بیانیه پس از نشست FOMC: چهارشنبه ساعت 19:00
فدرال رزرو در نشست 31 ژانویه خود، وضعیت خودش را بنوعی متمایل به افزایش به نرخ بهره کرد، آخرین جلسه تصمیم گیری که ژانت یلن ریاست آن را بعهده داشت. بیانیه این نشست تا آخرین لحظه ویرایش می شود، بنابراین لحن آن ممکن است بازتاب پیامی باشد که فدرال رزرو علاقه دارد آن را به بازار برساند، حتی اگر این بیانیه استناد بر رویدادی داشته باشد که سه هفته پیش اتفاق افتاده است، پیش از آنکه بازار سهام از هم پاشیده و دوباره احیا شود. ما یادخواهیم گرفت فدرال رزرو چقدر واقعا بر این باور است که تورم آماده افزایش است و شاید بتوانیم درباره مسیر افزایش نرخ بهره ها چیزی یاد بگیریم.
 
پنجشنبه 22 فوریه 2018
تولید ناخالص داخلی بریتانیا (دومین انتشار): پنج شنبه ساعت 9:30
اقتصاد بریتانیا با نرخ سریعتری در سه ماهه چهارم 2017 رشد کرده است: برابر با 0.5% در مقیاس سه ماهه. هرچند، بریتانیا هنوز پشت سر رقبای خود در حرکت است. اکنون احتمال تاییدی از سوی این رقم داده می شود. هرگونه انحراف ممکن است باعث شوکه شدن پوند گردد.
 
بیانیه پس از نشست ECB: پنج شنبه ساعت 12:30
بانک مرکزی اروپا در نشست ماه ژانویه تغییری در سیاست خود ایجاد نکرد. آنها همچنین از ارایه هرگونه راهنمایی درباره قدمهای بعدی در برنامه QE خودداری کردند. این بیانیه احتمالا حامل همان پیام قدیمی باشد: رشد خوب، اما تورم پایین. تمرکز بر روی رشد می تواند باعث افزایش ارزش یورو گردد در حالیکه تمرکز بر روی تورم باعث کاهش ارزش آن خواهد شد. هرگونه صحبتی درباره تغییر در ارتباطات، اشاره ای درباره پایان QE، به افزایش بیشتر ارزش یورو کمک خواهد کرد.
 
جمعه 23 فوریه 2018
گزارش تورم کانادا: جمعه ساعت 13:30
بانک مرکزی کانادا نرخ بهره را در ماه ژآنویه بالا برد اما بنظر می رسد درباره حرکت بعدی تردید داشته باشد. یک افزایش در تورم ممکن است ذهنیت آنها را تغییر دهد. در ماه دسامبر، headline CPI 0.4% در مقیاس ماهانه افت کرد اما تورم core کمی بالاتر رفت، و داده مرسوم تورم در 1.6% قرار گرفت، CPI میانه 1.9% بود، و CPI اصلاح شده در 1.8% قرار داشت.
 
سخنرانی بیل دادلی: جمعه ساعت 15:15
ریاست بانک فدرال نیویورک اواخر امسال مسئولیت خود را تحویل خواهد داد، اما هنوز به سهم خود تاثیرگذار است، بویژه در حالیکه هنوز هیچ نایب رییسی کاندید نشده است. توضیحات او درباره تورم و نرخ بهره مطمئنا ممکن است بازار را به حرکت در بیاورد. دادلی درباره این تاخیر اظهار خوش بینی کرده است.
 
سخنرانی لورتا میستر: جمعه ساعت 18:30
ریاست فدرال رزرو کلیولند بعنوان یک حامی افزایش نرخ بهره شناخته شده است و نظرات او ممکن است درباره افزایش نرخ بهره باشد چرا که از او بعنوان کاندیدای نایب رییسی در فدرال رزرو یاد شده است. در حضور اخیرش، میستر افزایش نرخ بهره را با سرعت بیشتری پیش بینی کرده است. دیگر سخنرانان فدرال رزرو در لیست برنامه سخنرانی های Fed قرار دارند که به ترتیب ایراد سخن خواهند کرد، اما این دو نفر مهمترین اعضا هستند و در پایان هفته سخنرانی خواهند نمود، که این بر اهمیت سخنان آنان خواهد افزود.
 
* تمامی ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT) می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی