تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی فارکس 29 ژانویه - 2 فوریه

دوشنبه, ۲۹ ژانویه ۲۰۱۸، ۱۲:۲۶ ب.ظ

چشم انداز هفتگی بازار ارز 29 ژانویه - 2 فوریه 2018

دلار به سقوط خود ادامه داد، و از سوی وزیر خزانه داری هم به آن آسیب رسید. آیا به وضعیت ثبات خواهد رسید. هفته پیش رو رویدادهای را در خود جای داده است که شامل اعلام تصمیم نرخ بهره توسط یلن از فدرال رزرو،اعتماد مصرف کننده، و NFP.
وزیر خزانه داری استیو میونچین گفت که با خروج از سالها "سیاست دلار قدرتمند"، "دلار ضعیف برای ایالات متحده مناسب است". در حالیکه او تلاش کرد تا تاثیر نظرات خود را کاهش دهد، روند نزولی کاملا واضح است. مقام بالا دست او، ترامپ رییس جمهور، نظرات متمایل به افزایش بیشتری درباره ارز داشت که به بازیابی دلار کمک کرد، اما این بنوعی کوتاه مدت نیز بود. در کنار ترسهای ناشی از جنگ ارزی که به تعرفه ها و NAFTA مربوط می باشند و با وجود پایانی سریع برای تعطیلی دولت، دلار به سختی توانست کفی برای ارزش خود بیابد. تولید ناخالص داخلی نسبتا ناامید کننده به دلار کمک نکرد. یکی از بزرگترین برندگان پوند بود، که در بحبوحه یک گزارش بدون جهت مشاغل و عدد GDP بالاتر از انتظار افزایش یافت. یورو/دلار نیز با وجود تلاش هایی برای کاهش تاثیر توسط ECB افزایش یافت. بانک مرکزی ژاپن سیاست پایین نگه داشتن نرخ بهره خود را تغییری نداد اما این به بازیابی ین کمکی نکرد. دلار کانادا در نهایت از افزایش بهای نفت خام سود برد و دلار استرالیا حرکت صعودی خودش را تمدید کرد.

دوشنبه 29 ژانویه 2018

شاخص بهای مخارج مصارف شخصی core: دوشنبه ساعت 13:30
این سنجش تورم پس از CPI منتشر می شود، اما هدف فدرال رزرو است، که این اهمیتی اضافه را به آن می دهد. core PCE در مقیاس سالانه در ماه نوامبر 1.5% بود، بالاتر از 1.4% در ماه اکتبر. شاخص بهای مصرف کننده اخیر در ماه دسامبر یک افزایش کوچک را به نمایش گذاشت: از 1.7% تا 1.8%. آیا core CPI تا 1.6% افزایش خواهد یافت؟ این می تواند به فدرال رزرو در حرکت رو به جلو با سه نوبت تغییر در نرخ بهره کمک کند. در غیر اینصورت، بی تردید ادامه خواهد یافت. پیش بینی ها برای یک افزایش 0.2% ماهانه می باشد.

سه شنبه 30 ژانویه 2018

تولید ناحالص داخلی ناحیه یورو: سه شنبه ساعت 10:00
ناحیه یورو با روند قدرتمندی در حال رشد بوده است و اکنون اولین عدد از سه ماهه چهارم 2017 را دریافت خواهیم کرد و همینطور ارقام سالانه را. رشد ناحیه یورو در سه ماهه سوم 0.6% در مقیاس فصلی بود. اکنون انتظار برای تکرار این عدد در سه ماهه چهارم می رود.

اعتماد مصرف کننده CB: سه شنبه ساعت 15:00
معیار سنجش CB از اعتماد مصرف کننده در ماه دسامبر در سطح سالمی برابر با 122.1 قرار گرفت، و با سقف های خود فاصله داشت اما هنوز نشان از اعتماد بالایی دارد. انتشار اولیه داده مشابهی توسط دانشگاه میشیگان پایین تر از انتظارات بود. داده CB نیز ممکن است دچار افت شود. یک افزایش کوچک تا 123.2 در پیش بینی ها قرار دارد.

چهارشنبه 31 ژنویه 2018

تورم استرالیا: چهارشنبه ساعت 00:30 دقیقه بامداد
استرالیا گزارش تورم خود را هر سه ماه یکبار منتشر می کند، و همین تاثیر آن را افزایش می دهد. این نوبت، این گزارش پیش از نشست RBA در اوایل فوریه انجام می شود، نخستین نشست برای سال 2018 چرا که این بانک در ماه ژانویه فعالیتی نداشته است. در سه ماهه سوم، CPI headline 0.6% در مقیاس سه ماهه افزایش یافت در حالیکه متوسط CPI تعدیل شده با 0.4% رشد در مقیاس سه ماهه درست پشت سر CPI headline قرار دارد. با وجود گزارش ناامید کننده از سوی نیوزیلند، بعنوان همسایه استرالیا، انتظارات برای رقمی بالاتر از انتظار و برابر با 0.7% برای headline و 0.5% برای متوسط تورم است.

سخنرانی ترامپ درباره وضعیت اتحاد: چهارشنبه ساعت 02:00 بامداد
جلسه سالانه SOTU مجموعه گسترده ای از موضوعات را در بر می گیرد. برای بازارهای ارزی، شنیدن اینکه آیا ترامپ برنامه سرمایه گذاری روی زیرساخت بلند پروازانه ای را پیشنهاد بدهد علاقه مند خواهد بود. این یکی از تعهدات مطرح شده در کمپین انتخاباتی اش بود که به فراموشی سپرده شده بود. پس از عدم موفقیت در تغییر لایحه سلامت و موفقیت در کاهش مالیات، اعلامیه ای بزرگ درباره زیرساخت می تواند دلار را تقویت نماید. هزینه کرد بیشتر می تواند تورم را بالاتر برده و با این وضعیت نرخ بهره برای صندوق های مالی جذاب خواهد بود.

گزارش تورم منطقه یورو: چهارشنبه ساعت 20:00
پس از آنکه ECB به توضیح نگرانی خود درباره تورم ادامه داد،که داده های جدیدی برای ماه ژانویه را دریافت خواهیم کرد. در ما دسامبر، قیمت ها 1.4% در مقیاس سالانه افزایش یافتند و coe CPI زیر 1% و در 0.9% باقی ماند، که باعث نگرانی هایی درباره این شد که تورم بالاتر هنوز در شرایط شکننده ای قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی