تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تفاوتهای اصلی بین لوایح مجلس و سنا

سه شنبه, ۵ دسامبر ۲۰۱۷، ۰۱:۳۳ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال

سه شنبه 5 دسامبر 2017

قدم های بعدی بسته مالیاتی: رفع اختلافات

فرآیند تطبیق ار این جا به بعد چگونه خواهد بود؟

تفاوت های اصلی بین لوایح مجلس و سنا چیست؟

اواخر هفته گذشته جمهوریخواهان نسخه 1400 میلیارد دلاری بسته مالیاتی خود را تصویب کردند، این در حالیست که مجلس نسخه خود را 16 نوامبر به تصویب رساند. در حالیکه پیشرفت در تصویب بسته نهایی ایجاد شده است، یک مانع نهایی پیش از تصویب وجود دارد: دو لایحه بایستی با هم مطابقت داده شوند و یک نسخه از طریق هر دو ارگان سنا و مجلس به تصویب برسد. در این گزارش، ما قدم های بعدی در فرآیند قانون گذاری را بطور خلاصه بیان کرده و بر روی نکات احتمالی  بین دو لایحه تاکید می کنیم. و در نهایت با تاثیر اقتصادی و مالی لوایح نتیجه گیری خواهیم کرد.

ما با تصویب بسته مالیاتی در سه ماهه نخست سال آینده مشکلی نداریم، بهمراه کاهش های مربوط به گذشته تا ژانویه 2018. دیدگاه ما این است که بسته نهایی متکی بر کاهش های موقتی است(انفرادی، شرکتی یا هر دو) و احتمالا منجر به این می شود که بیشتر شبیه بسته مالیاتی سنا شود تا بسته مجلس.

قدم بعدی در این فرآیند برای مجلس و سنا است تا درباره همراهی با کمیته کنفرانس مشترک سنا و مجلس رای گیری نمایند. انتظار می رود این فرآیند با توجه به چندین اختلاف بین دو لایحه مقداری زمان ببرد. همچنانکه که مذاکرات انجام می شود، با توجه به نتایج مرزی رای گیری در سنا پیش بینی می کنیم لایحه نهایی بیشتر شبیه لایحه سنا شود تا لایحه مجلس.

مسایل پیچیده مهلتی برای تامین مالی دولت تا 8 دسامبر است. انتظار می رود که کنگره تامین مالی را از طریق راه حلی مستمر (CR) تا 22 دسامبر تمدید نماید. این راه حل کوتاه مدت احتمالا بخش بزرگی از زمان مورد نیاز برای شفاف سازی بسته نهایی مالیاتی را از طریق هر دو ارگان استفاده خواهد کرد، چرا که کنگره دوباره نیاز به ارایه لایحه ای دیگر برای تامین مالی پیش از 22 دسامبر خواهد داشت. همچنان بر این دیدگاه قایل هستیم که بسته نهایی احتمالا در سه ماهه نخست 2018 تصویب خواهد شد.

دوام کاهش های مالیات انفرادی یکی از بزرگترین منابع احتمالی مخالفت در مطابقت دادن اختلافات احتمالا طبیعت موقتی کاهش های مالیاتی سنا خواهد بود. در لایحه مجلس، یک اعتبار مالیاتی خانواده 300 دلاری پس از سال 2022 منقضی می شود، اما تمامی تغییرات مالیات های انفرادی دیگر در لایحه مجلس دایمی شده اند. در سنا، هرچند تمامی کاهش های انجام شده روی مالیات های انفرادی از جمله کاهش استاندارد بزرگتر پس از سال 2026 منقضی خواهد شد. این انقضا نیز حقیقت لغو کاهش ایالتی و محلی بوده است (SALT). اساسا، کد مالیات انفرادی تحت لایحه سنا به سیاست های فعلی اش "بازخواهد گشت". در حالیکه این مساله دایمی ممکن است محل بحث باشد، چندین انتخاب برای کار بر روی قوانین سنا که از تاثیر یک کسری فراتر از یک دورنمای ده ساله جلوگیری خواهد کرد. با اینحال، کمیته کنفرانس می تواند انقضای کاهش مالیات انفرادی را بپذیرد، یا اینکه می تواند اجازه دهد بعضی کاهش های مالیات شرکتی منقضی شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی