تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

افزایش ارزش یورو در برابر کل ارزها

چهارشنبه, ۱۵ نوامبر ۲۰۱۷، ۰۷:۰۶ ب.ظ

 تجلیل فاندامنتال

چهارشنبه 15 نوامبر

کاهش ارزش دارایی های پرریسک  افزایش ارزش یورو در برابر کل ارزها
تورم بازار با کاهش خود بازار را غافلگیر کرد
 تمرکز امروز بازار بر روی گزارش اشتغال بریتانیا و تورم ایالات متحده

کاهش ارزش در دارایی های پرریسک تا ساعات کاری دیگری امتداد یافت، دارایی های و سهام جهانی کاهش های خود در اروپا و آسیا را امتداد بخشیدند. در بازار ارزی، یورو/دلار تا بالای 1.1800 رالی کرد و داریی های با سود ثابت بعنوان کاتالیزور و محرک عمل می کنند و این کمک بیشتر بواسطه تقویت داده های اقتصادی ناحیه یورو می باشد. در همین حال، کنفرانس بانک مرکزی اروپا در ارتباطات بانک مرکزی موفق به عرضه هیچگونه تیترهای محرک بازار نشد.

 معامله گران موسسه بارکلیز فکر می کنند رالی در یورو/دلار - به کمک داده های اقتصادی قدرتمند ناحیه اروپا - با توجه به نبود برگشت و تقاضای مستمر یورو مشاهده شده از سوی محدوده ای از پایگاه های مشتری منسوب به یک حرکت ساختاری شد. حمایت یورو/دلار در 1.1737 (میانگین متحرک 100 روزه) و پیش از 1.1660 و 1.1550 قرار دارد، در حالیکه مقاومت در این جفت ارز در 80-1.1835 و پیش از 1.2000 و 1.21000 قرار دارد.

عدد اولیه تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم در آلمان اشاره به رشدی 0.8 درصدی در مقیاس سه ماهه داشت در برابر پیش بینی برای رشد 0.6% . در ایتالیا، تولید ناخالص داخلی 0.5% در مقیاس فصلی در سه ماهه سوم افزایش یافت، که همراستا با انتظارات و پیش بینی اقتصاددانان بود.

در همین حال در بریتانیا، تورم زیر انتظارات و در 3.0% در مقیاس سالانه (headline CPI) بود، در برابر انتظارات برای 3.1% در مقیاس سالانه، که چالشی زودهنگام برای تمایل به افزایش نرخ بهره بانک مرکزی انگلستان می باشد.
پیرو این عدد، پوند زیر فشار فروش قرار گرفت و در برابر تمام ارزها با ارزش کمتری معامله شد اما این ریزش محدود بود. پوند/دلار به معامله شدن در محدوده 1.3300-1.3000 ادامه می دهد. در همین حال، یورو/پوند همراستا با لحن تقاضای بیشتری معامله می شود، با حمایتی کوتاه مدت در 0.8935 و مقاومتی در 0.9025.

تمرکز امروز بازار بر روی روزی پرترافیک است. صبح امروز، شاهد آمار اشتغال بریتانیا بودیم، که کمی بالاتر از انتظارات برای باقی ماندن آمار درآمد هفتگی در 2.2% در مقیاس 3 ماهه/سالانه می باشد، همچنانکه نرخ بیکاری در 4.3% باقی مانده است. بعدازظهر امروز، توجه بازار به سمت CPI ایالات متحده خواهد چرخید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی