تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

گزارش اشتغال منظم ترین شاخص فعالیت اقتصادی

شنبه, ۱۹ آگوست ۲۰۱۷، ۰۲:۴۶ ب.ظ

گزارش  اشتغال در ادامه موثرترین فاکتورهای اقتصادی
 
گزارشات اشتغال منظم ترین شاخص فعالیت اقتصادی هستند.
2 گزارش تهیه می شود،
نخستین گزارش بررسی خانوار می باشد که نرخ بیکاری را ایجاد می کند و دومین گزارش، گزارش کسب و کار می باشد که اعداد اشتغال بخش غیرکشاورزی، میانگین کار هفتگی و میانگین دستمزد ساعتی را تعیین می کند.

نرخ بیکاری سنجشی از قدرت بازار اشتغال می باشد. یکی از روشهایی که تحلیلگران قدرت یک اقتصاد را می سنجند بواسطه تعداد شغل های ایجاد شده و درصد کارگرانی می باشد که قادر به یافتن شغل نیستند می باشد. از آنجاییکه شرکت ها باید نیروی کار خود را بمنظور برآوردن تقاضا افزایش دهند، ایجاد شغل قدرتمند نشانگر رشد اقتصادی است.

تا حد زیادی این گزارش، گزارشی است که بازارها را به بیشترین مقدار حرکت می دهد و وقتی نتایج منتشر شوند توجه زیادی باید به آنها بشود. اغلب معامله گران به فاصله کوتاهی قبل و بعد از بازار معامله نمی کنند. معامله گران دیگر بعنوان فرصتی معاملاتی به آن می نگرند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی