تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مصاحبه با تریدر موفق1

پنجشنبه, ۳ آگوست ۲۰۱۷، ۱۲:۳۴ ب.ظ

سلام
شما سود معاملاتی مستمر و نسبتا خوبی را در حساب معاملاتی خود کسب نموده اید از این بابت به شما تبریک می گوییم و آرزو داریم که همواره موفق و پیروز باشید. لطفاً یک معرفی کوتاه از خودتان داشته باشید و بفرمایید چند سال هست که در این زمینه مشغول به فعالیت هستید؟
با سلام محمد بیابانی هستم دیپلمه از سه سال پیش با بازارهای مالی آشنا شدم
ممکن است بفرمایید که روش معاملاتی شما چیست و در مورد آن توضیح دهید؟
تشخیص روند در تایم روزانه و ورود در تایم یک ساعته در اصلاحی ها در جهت مومنتوم غالب بازار

چند سال سابقه ی کار در بازارهای مالی آنلاین را دارید؟
تقریبا سه سال

آیا تجربه ی کار با بروکرنماها را داشته اید؟
در ابتدا یک حساب خیلی کوچک در یکی از این بروکرها داشتم که به دلیل اینکه حتی آموزشها ومبانی ابتدایی را نمی دانستم کال شد

نظر شما درباره ی خدمات و سرویس های بروکر پی سی ام چیست؟ چه عواملی باعث شد که بروکر پی سی ام را برای افتتاح حساب انتخاب کنید؟
در ابتدا دنبال بروکری بودم که واریز وبرداشت ریالی داشته باشد از طریق فروم با این بروکر آشنا شدم کیفیت خدمات خیلی بهتر شده تیکتها خیلی خوب جواب داده می شود البته فکر می کنم یک مقدار مارجین در برخی ارزها ی فرعی زیاد بوده و زمان برداشت وجه یک مقدار زیاد است

سخن شما با سایر تریدرهایی که مطلب شما را مطالعه می کنند چیست؟
بازار خیلی سخت گیر است این شغل هم همانند شغلهای دیگر آموزش تجربه خود را می طلبد وجای آمال وآرزوهای یک شبه نیست
در آخر این مورد را عنوان می کنم که دوستان در بروکر نسبت به بنده لطف کردند. من خودم را در حد معامله گر موفق نمی دانم و به نظرم موفقیت چند ماهه نمی تواند ملاک قرار گیرد
با تشکر

با تشکر از شما جناب آقای بیابانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی