تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۱۴ مطلب در آوریل ۲۰۱۸ ثبت شده است



✴️تحلیل فاندامنتال بازار فارکس :
دوشنبه 30 آوریل 2018
 
وضعیت اولیه تولید ناخالص ملی انگلستان در سه ماهه نخست در روز جمعه ناامید کننده بود و همین امر باعث تضعیف پوند شد
 
استرلینگ همچنان در آغاز هفته زیر فشار بود و این پس از استعفای امبر رود Rudd resigns بود
 
این هفته تمرکز روی نشست FOMC روز چهارشنبه، خدمات PMI انگلستان در روز سه شنبه و هزینه های غیر کشاورزی آمریکا در روز جمعه بود
 
📗در انگلستان رشد تولید ناخالص ملی در سه ماهه نخست رقم 0.1% را نشان داد که کمتر از انتظارات در رقم 0.3% بود. استرلینگ درواکنش به این وضعیت سیر نزولی داشت که همراه بود با معامله پوند بریتانیا/ دلار آمریکا با روند کاهشی دوماهه 1.3747( بلومبرگ) در روز جمعه همچنانکه قیمت گذاری بازار برای افزایش نرخ ماه می از 0.55% به رقم 0.24% در امروز صبح کاهش پیدا کرد.
 
📗نوسانات در ساخت و ساز مبتنی بر رشد اقتصادی بود و خدمات در فوریه سیر نزولی داشتند. با این اوصاف پژوهش های بارکلی معتقد است که این اعلام چیز کمی را مشخص می کند باتوجه به اینکه آیا روند مشخصی تغییر کرده است یا خیر.
 
📗با داده های عملیاتی که اهمیت فزاینده ای دارند، خدمات PMI انگلستان در روز پنجشنبه با دقت از سوی بازار زیر نظر گرفته می شود
 
📗باوجود قیمت گذاری دوباره BOE از سوی بازار، پژوهش های بارکلی همچنان انتظار این را دارد که نرخ MPC تا دهم می به رقم 25 bp برسد.
 
📗پوند بریتانیا امروز صبح در نتیجه ناامنی سیاسی پس از استعفا زیر فشار قرار گرفت و امبر رود در بیانیه استعفای خود گفت که بناگاه اعضای پارلمان را نسبت به منع مهاجرت غیر قانونی گمراه کرد.
سطح حمایتی پوند بریتانیا/ دلار آمریکا در کوتاه مدت در 1.3750 و پیش از 1.3700 و 1.3660 قرار دارد و سطح مقاومت در 1.3835 بالاتر از 1.3900و 1.4000. یورو/ پوند بریتانیا تا بالای 0.8800 شکسته است که تا 0.8875- 0.8900سقف های پیشین در 0.9000-0.9050 باز می شود.
 
📗پژوهش های بارکلی شاهد روند صعودی بالقوه دلار آمریکا همراه با همخوانی اش با نرخ هاست. این وضعیت، نشاندهنده انتظاراتی است که خود را در میانه معامله گری رنج بار دیگر ثابت میکند، با اعتبار کمتر و بازگشت گسترده تر به سرمایه ای که به طور فزاینده ای به نفع دلار آمریکاست.
 
📗داده آمریکا و نشست ماه می FOMC در روز چهارشنبه بعید است که مانع بالا رفت بهای دلار به عنوان محرک مالی قابل توجهی در دو سال آینده برای بالا بردن اقتصاد آمریکا باشد. پژوهش های بارکلی انتظار افزایش 25 بیلیونی در ماه ژوئن و تا پایان 2019 را دارد.

جهت راهنمایی برای ثبت نام در کابین تریدری تان به این کانال مراجعه کنید لطفا:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آوریل ۱۸ ، ۱۷:۰۰
 

تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
جمعه 27 آوریل 2018
 
🌀سهام جهانی دیروز با کشمکش هایی که به شناور شدن تمایلات می انجامد، بالا رفت
 
🌀پوند بریتانیا امروز صبح و پیش از تولید ناخالص ملی انگلستان در ساعت 9:30 زیر فشار قرار گرفت
 
🌀بانک مرکزی اروپا در نشست دیروز هیچ چیز عجیبی دریافت نکرد
 
سهام جهانی دیروز به دنبال سهام فناوری پس از اعلام درآمدهای بالا، بالا رفت. تنش های ژئوپولتیک سیر بهبود دارد چراکه کره شمالی و جنوبی نخستین اجلاس سران خود را در طی یک دهه برگزار کردند ضمن اینکه سهام محلی سیر صعودی دارد. در بازار ارز شاخص اسپات بلومبرگ دلار آمریکا به بالاترین سطح خود طی 15 هفته رسید
 
کرون سوئد دیروز عملکرد ضعیفی داشت و به پایین ترین سطح خود از زمان پایان بحران مالی رسید و این پس از تاخیر دوباره برنامه های بانک ریکس Riks سوئد برای افزایش نرخ سود بود.
 
پوند بریتانیا/ دلار آمریکا امروز صبح پیش از کاهش تولید ناخالص ملی انگلستان در ساعت 9:30 سقوط داشته است. باتوجه به وابستگی داده های BoE(بانک انگلستان) پیش از نشست مارچ MPC، ناامیدی داده ای احتمالا ریسک نزولی را نسبت به استرلینگ نشان دهد. بنابراین، بازارها همچنین به سخنرانی های اندی هالدن و کارنی از بانک انگلستان که به ترتیب در ساعت 3 و 3:15 انجام می شود توجه ویژه خواهند داشت.
 
معامله گران ما به تازگی شاهد سطح حمایت پوند بریتانیا/ دلار آمریکا در 1.3660 هستند درحالیکه سطح مقاومت در 1.4000 قرار می گیرد. سطح یورو/ پوند بریتانیا در 0.8680 پیش از 0.8625 قرار دارد درحالیکه سطح مقاومت در 0.8800 می باشد.
 
بانک مرکزی اروپا نه هیچگونه اعلامیه سیاسی و نه هیچگونه تغییراتی را برای هدایت نشست دیروز در دست نداشت. تمرکز روی نشست خبری بانک مرکزی اروپا در مورد تغییرات جدید فعالیت های اقتصادی بود ولی شورای دولتی همچنان نسبت به چشم انداز رشد و تورم مطمئن است
 
درصورتیکه هیچ مورد عجیب منفی وجود ندارد پژوهش های بارکلی معتقد است که بانک مرکزی اروپا باید به فکر اعلام کاهش برنامه APP در نشست جولای خود باشد
 
بانک ژاپن همچنان سیاست فعلی خود را در نخستین MPM خود بدون تغییر نگاه می دارد. درحالیکه باتوجه به حفظ بخش بزرگی از رشد تولید ناخالص ملی و پیش بینی های تورم CPI، این بانک رجوع خود در دستیابی به هدف 2 درصدی ثبات قیمت در سال مالی 2019 را کنار گذاشت


جهت راهنمایی برای ثبت نام در کابین تریدری تان به این کانال مراجعه کنید لطفا:

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آوریل ۱۸ ، ۱۵:۴۲
 

🌍تحلیل فاندامنتال بازار فارکس
:
چهارشنبه 25 آوریل 2018
 
☑️سهام جهانی پس از رشد 3 درصدی بازده خزانه داری آمریکا، ارزان فروخته شد
 
☑️پوند بریتانیا همچنان پیش از رای مجلس عوام درمورد اتحادیه مصرف کنندگان، زیر فشار است
 
☑️تمرکز امروز روی نشست CBT ترکیه است
 
🌀سهام جهانی دیروز پس از رشد بازده ده ساله خزانه داری آمریکا، ارزان فروخته شد ضمن اینکه در بازار امروز صبح بالای 3% معامله می شود که این بالاترین سطح از سال 2014 است. سهام آمریکا باوجود نگرانی ها نسبت به بازده آمریکا با کاهش شدیدی بسته شد. در بازار ارز دلار آمریکا در شاخص اسپات بلومبرگ بالاترین نرخ بهره را یک شبه به بالاترین سطح سه ماهه در روز سه شنبه افزایش داد
 
🌀دلار استرالیا و دلار نیوزلند دیروز عملکرد ضعیف و چشمگیری داشتند که اساسا ناشی از قوت دلار آمریکا و معامله ضعیف بازارهای محلی بود که برای تعطیلات بسته شدند.
 
🌀بهای نفت خام دیروز پس از بیانات ترامپ در این مورد که آمریکا و فرانسه میتوانند به زودی به توافقاتی برای حفظ معاملات هسته ای 2015 برسند، سقوط داشت.
 
🌀پوند بریتانیا دیروز یک سری از زیان های روز دوشنبه را ریتریس کرد همراه با بسته شدن قیمت پوند بریتانیا/ دلار آمریکا در 1.40. هرچند پوند بریتانیا/ دلار آمریکا امروز صبح به زیر 1.3940 رسیدند. در یک روز داده ای آرام، این جفت ارزی احتمالا ناشی از مومنتوم دلار آمریکا پیش از رای نمادین مجلس عوام (فردا) درمورد اتحادیه مصرف کنندگان خواهد بود.
 
🌀معامله گران ما به تازگی شاهد سطح حمایت پوند بریتانیا/ دلار آمریکا در 1.3920 پیش از 1.3890 و 1.3700 هستند درحالیکه سطح حمایت در 1.4000 بالاتر از ناحیه 1.4145-75 است. سطح حمایتی یورو/ پوند بریتانیا در 0.8735 پیش از 0.8690 و 0.8625 قرار می گیرد درحالیکه سطح مقاومت در 0.8800 است.
مالیات عمومی در ماه مارچ نشان داد که اجرای بودجه در پایان سال مالی، پیش از هدف آن در پایان سال مالی است که تاحدودی ناشی از مازاد بالای مشاهده شده در ژانویه درمورد خود ارزیابی سلامت است. احتمال محدودیت این روند رو به جلو وجود دارد و پژوهش های بارکلی انتظار دارد که کمبود مالی در سال مالی بعدی جبران شود.
 

🌀نشست CBT در ترکیه متمرکز بر انتظارات پژوهش های بارکلی مبتنی بر بالابردن نرخ وام تا 100bp است. این کار احتمالا همراه با بالابردن سایر نرخ ها در سیاست پولی خواهد شد اگر بانک ارسال یک پیام قاطعانه به بازار را در نظر بگیرد. میتوان گفت که پژوهش های بارکلی انتظار دارد تا هرگونه افزایش به میزان زیادی وابسته به سطح لیر ترکیه در نشست MPC باشد. از این روی سقوط دلار آمریکا/ لیر ترکیه به زیر 4.00 باعث ایجاد خطر می شود.


جهت راهنمایی برای ثبت نام در کابین تریدری تان به این کانال مراجعه کنید لطفا:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آوریل ۱۸ ، ۱۶:۰۴
 
🔆تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
سه شنبه 24 آوریل 2018
 
☸️سهام آمریکا با بازده ده ساله خزانه داری دیروز با کاهش ملایم قیمت بسته شد 
 
☸️اسکناس سبز با نرخ بالاتر تا کف تقریبا سه ماهه رشد داشته است
 
☸️پوند بریتانیا پیش از رایزنی مجلس عوام در برابر اتحادیه مصرف کنندگان همچنان زیر فشار است
 
✅سهام آمریکا دیروز با بازده ثابت کشور با کاهش قیمت ملایمی بسته شد درحالیکه سهام آسیا از تقریبا کاهش دوهفته ای شبانه برگشت داشت. تمرکز اصلی روی افزایش بازده ده ساله خزانه داری بود که ناشی از افزایش قیمت بهای نفت و بالارفتن انتظارات تورم می شد اکنون به سطح سود 3% می رسد.
متوقف شدن بهای نفت در 69 دلار هربشکه همچنان ادامه دارد که این ناشی از تنش ها در خاورمیانه و کم شدن ذخیره نفتی آمریکا می شود
 
✅در بازار ارز دلار آمریکا همچنان در سراسر بازار دیروز با قدرت بالا می رفت که این افزایش به دلیل افزایش نرخ بهره بوده است همراه با شاخص اسپات دلار آمریکا در بلومبرگ که تقریبا به رشد سه ماهه می رسد. در همین زمان ارتباط 60 روزه بین شاخص دلار آمریکا و شاخص بازده ده ساله خزانه داری نشانه های مثبتی دارد که این پس از غوطه خوردن در موارد منفی درطول چندماه اخیر بوده است.
بازده بالای EM، ین ژاپن و دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا زیر فشار قرار گرفتند که این در نتیجه بالا رفت بهای دلار آمریکاست.
 
✅دیروز پوند بریتانیا/ دلار آمریکا همچنان فروش ارزانی داشتند که در اصل این به دلیل قدرت گسترده دلار آمریکا بود ولی همچنین به دلیل هشدار مربوط به رای مجلس عوام درمورد اینکه آیا انگلستان باید در اتحادیه مصرف کنندگان باشد در پی شکست دولت در خانه نمایندگان انگلستان نیز بود. رای مجلس عوام همچنانکه یک حرکت نمادین است میتواند فشار بیشتری را بر دولت و کشمکش های سهام داخلی در حزب محافظه کار وارد کند.
 
شاخص PMIهای ماه آوریل حوزه یورو همسو با پیش بینی همگانی ما در قیمت 55.2 منتشر شد که از خوانش ماه مارچ بدون تغییر بوده است. سطوح فعلی PMI حوزه یورو بالا هستند و اگر همچنان در سه ماهه دوم ثابت بمانند مطابق با پیش بینی رشد 0.6 درصدی پوند بریتانیا در پژوهش بارکلی می شوند.


جهت راهنمایی برای ثبت نام در کابین تریدری تان به این کانال مراجعه کنید لطفا:

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آوریل ۱۸ ، ۱۲:۵۶
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس
دوشنبه 23 آوریل 2018
 
☸️مستندات بیشتری از هفته گذشته موجود است که می گوید معاملات و سایر فعالیت های جهانی سیر کندی داشتند
 
☸️با آغاز هفته استرلینگ همچنان زیر فشار است
 
☸️تمرکز این هفته بر ترکیب حوزه یورو PMI( امروز)، IFO آلمان( سه شنبه)، نشست ECB( پنجشنبه) و پوند بریتانیای سه ماهه نخست آمریکا(جمعه) خواهد بود
 
🌀بازارهای پیشرفته سهام نیمه دوم هفته را با مومنتوم منفی به پایان رساندند ولی باتوجه به دستاوردهای اخیر هنوز هم رقم سود 0.5-1 % بالاتر است. همچنان از جریان در بازارهای نوظهور جلوگیری می شود.
 
🌀شواهد هفته پیش می گوید که معاملات و فعالیت های جهانی روند کندی داشتند ولی بازارها همچنان واکنش نشان می دهند. حرکات مهم در بازار اوراق قرضه بود که 10 باند با 8 بشکه افزایش یافت و جبهه منحنی خزانه داری ایالات متحده تقریبا 10 بوته در برابر کاهش ریسک پذیری و انتظارات تورمی بیشتر، که تاحدودی ناشی از افزایش قیمت نفت بود، حمایت می کرد.
 
🌀روند کاهشی منعکس شده در اندیکاتورهای فعالیت جهانی در حوزه اروپا مشخص است؛ جاییکه خوانش های ضعیف تر اخیر درمورد تولید صنعتی اروپا و تولید نرم و خدمات PMI باعث می شود تا پیش بینی کاهش رشد حوزه یورو در سه ماهه نسخت را تا 1.6% داشته باشیم( از رقم 2.1% پیشین)
تمرکز امروز روی PMI حوزه یورو است که به دنبال کاهش رشد مومنتوم در گزارشات اخیر، بیشتر زیر نظر گرفته می شود.
 
🌀یورو/ دلار آمریکا در پایان هفته اخیر همسو با پیشنهادات گسترده تر برای دلار آمریکا با فشار همراه بود همانگونه که به سطح حمایت 1.2300 زیر 1.2250 رسیدیم. نشست ECB در روز پنجشنبه احتمالا شاهد هیچ رویداد و هیچ تغییر محسوسی در پیشواز از آنچه که انتظارش می رود، نخواهد بود. بازار هرگونه تفسیر باتوجه به کندی حرکت اخیر در داده را زیر نظر خواهد گرفت.
 
🌀استرلینگ در آغاز این هفته به دنبال ضعف هفته پیش نسبت به نظرات کارنی، زیر فشار است. گزارش ها در روز جمعه که مقامات اتحادیه اروپا آماده رد راه حل بالقوه انگلستان برای بحرانی که برای مرز ایرلند پس از Brexit اتفاق می افتد، اعتبار بیشتری به ارز می دهد.


جهت راهنمایی برای ثبت نام در کابین تریدری تان به این کانال مراجعه کنید لطفا:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آوریل ۱۸ ، ۱۲:۵۰
تحلیل روزانه بازار فارکس
جهارشنبه  18 آوریل 2018
 
سهام جهانی در میان درآمدهای شرکت های قدرتمند آمریکا، بالا رفت.
 
 PBOC به صورت غیرمنتظره ای میزان نیاز خود به بانکها را برای کم کردن نقدینگی پایین آورد
 
 تمرکز امروز بازار روی تورم در انگلستان و اروپا و همچنین نشست بانک کاناداست.
 
☸️سهام جهانی در میان درآمدهای شرکت های قدرتمند آمریکا بالا رفت. در بازار ارز، شاخص دلار آمریکای بلومبرگ پس از اینکه Mnuchin وزیر خزانه داری آمریکا گفت که توئییت ترامپ درباره بالا و پایین کردن ارز یک هشدار بود به جای اینکه اعلام عمومی دلار ضعیف باشد.
 
☸️دلارآمریکا/ ین ژاپن در مدت بازار معاملاتی آسیا افزایش داشته است و پیش از نشست خبری ترامپ و وزیر امور خارجه ژاپن آبه Abe در بعدازظهر امروز بود.پوند بریتانیا دیروز ضعف ناچیزی داشت ولی همچنان حول 1.4300 معامله می شود که این قوی ترین سطح از سال 2016 با رای Brexit است. تمرکز امروز بر داده های تورمی انگلستان در ساعت 9:30 است.
 
☸️معامله گران ما به تازگی شاهد سطح حمایتی پوند بریتانیا/ دلار آمریکا در 1.4275/70 و بالای 1.4145 هستند. سطح مقاومت دیروز به بالاترین حد از 1.4377 و بالاتر از 1.4500 رسید. در اروپا، سطح حمایت در 0.8620 و 0.8595 قرار می گیرد درحالیکه مقاومت کوتاه مدت در 0.8670 و بالاتر از 0.8700 و 0.8810 قرار دارد.
 
☸️گزارش اشتغال انگلستان به صورت گسترده در راستای انتظارات بود همراه با سقوط نرخ بیکاری به 4.2%( در برابر 4.3% مورد انتظار). گزارش میانگین درآمدهای هفتگی 2.8% بود که از ماه پیش تغییری نداشت درحالیکه درآمد هفتگی core افزایش داشت ضمن اینکه از افزایش نرخ در ماه می حمایت میکند. PBoC به طور غیرمنتظره نرخ بهره 100bp را برای بانک ها اعلام کرد، که 25 آوریل تاریخ اثر آن است. این کار به برخی از بانکها اجازه میدهد تا وام MLF خود را پرداخت و نقدینگی افزوده حدود 1300بیلیون را اعلام کنند.
 
☸️بانک کانادا نشست خود را امروز برگزار میکند و انتظار می رود که بازار همچنان برپا باشد. پژوهش های بارکلیز معتقد است « داده های بانکی باقی می مانند ولی باید بسیار مراقب بود همچنان که ریسک سقوط برای این چشم انداز وجود دارد: حمایت معاملاتی، کند شدن بازار ساخت و ساز و اثر افزایش نرخ سود پیشین».

جهت راهنمایی برای ثبت نام در کابین تریدری تان به این کانال مراجعه کنید لطفا:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آوریل ۱۸ ، ۱۴:۴۸
 تحلیل روزانه بازار فارکس
سه شنبه 17 آوریل 2018
 
سهام آمریکا دیروز با احتمال کم تشدید اوضاع در خاورمیانه، افزایش پیدا کرد
 
پوند بریتانیا پیش از داده های داخلی به سمت بالاترین نرخ پست Brexit افزایش پیدا کرد
 
توجه امروز بازار بر دستمزد و اشتغال انگلستان و تولید صنعتی آمریکا است
 
لبه سهام آمریکا دیروز با وجود نگرانی ها درمورد تشدید اوضاع در خاورمیانه بالاتر رفت که همچنین باعث سقوط بهای نفت خام و افزایش فیوچرز سهام اروپا شد. در بازار ارز شاخص دلار آمریکای بلومبرگ سقوط به سمت headline داشت که رئیس جمهور آمریکا ترامپ در توئییتر خود چین و روسیه را به « نقش داشتن در بازی در کاهش ارزش ارزی» متهم کرد همچنانکه نرخ سود آمریکا بالا می رود.
 
دلار آمریکا/ ین ژاپن به زیر 107 رسید که این پیش از نشست امروز بین ترامپ و رئیس جمهور ژاپن بود که این نشست احتمالا روابط تجاری و کره شمالی را پوشش می دهد. روبل روسیه دیروز همزمان با تصمیم آمریکا مبنی بر اعمال تحریم بیشتر بر روسیه از سوی سفیر آمریکا، برگشت نسبی داشت.
 
پوند بریتانیا به بالاترین پست جدید Brexit رسید همراه با پوند/ دلار آمریکا که امروز صبح به 1.4375 (بلومبرگ) می رسند. ظاهرا بازارها نسبت به داده های دستمزد و داده های CPI فردا که احتمالا بر انتظارات نسبت به نشست ماه می بانک انگلستان که پژوهش های بارکلیز در آن انتظار یک هایک 25bp را دارد، تأثیر می گذارد، نظر مثبتی دارند.
 
معامله گران ما به تازگی شاهد این هستند که پوند/ دلار آمریکا در سطح حمایت 1.4300 بالاتر از 1.4250/1.4245 قرار دارد درحالیکه مقاومت در 1.4500 قرار می گیرد. یورو/ پوند بریتانیا در سطح حمایت 0.8595 قرار دارد درحالیکه مقاومت اطراف 0.8668 و بالاتر از 0.8700 و 0.8810 قرار می گیرد. ریچارد کلاریدا، معاون رئیس جمهور فدرال و میشل بومن به عنوان رییس هیئت مدیره ترامپ تعیین شده است. پژوهش های بارکلیز ترکیب پاول، ویلیامز و کلاریدا را « باعنوان افزایش تدریجی نرخ» می بینید.
 
خرده فروشی های آمریکا کمی قوی تر از مورد انتظار در ماه مارچ هستند، همراه با داده هدلاین و core بالاتر می روند ضمن اینکه نخستین سود از خرده فروشی طی چهارماه را مشخص می کنند.
 

گزارش ماه آوریل بانک ذخایر ارزی استرالیا کمی خوشبینانه تر از ماه اخیر بود ولی نتوانست از ارزان فروشی اولیه دلار استرالیا ضمن پیگیری رشد تولید صنعتی کمتر از حد انتظار چین جلوگیری کند. هرچند صبح امروز دلار استرالیا/ آمریکا باخت های خود را اصلاح کرد و معاملات خود را افزایش داد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آوریل ۱۸ ، ۱۳:۰۳

تحلیل روزانه بازار فارکس

دوشنبه 16 آوریل 2018

 
💠حملات ارتش آمریکا، انگلیس و فرانسه در سوریه یک رویداد واحد تلقی می شود.
 
💠پوند بریتانیا باوجود حضور انگلستان در حملات موشکی به سوریه، موقعیت خود را حفظ میکند.
 
💠تمرکز این هفته روی خرده فروشی (امروز) در آمریکا، تورم انگلستان( چهارشنبه) و خرده فروشی انگلستان( سه شنبه) است.
 
☑️سهام جهانی هفته پیش در فشار بود همراه با تغییر مرکز تنش ها از جنگ تجاری آمریکا- چین به تنش های آمریکا- روسیه. تمایلات ریسک همچنانکه حملات آخر هفته در سوریه یک رویداد واحد تلقی شد، دوباره بهبود پیدا کرد ضمن اینکه باعث نزول بهای نفت شد.
 
☑️تحریمات آمریکا درمورد روسیه مورد توجه سرمایه گذاران در هفته پیش بود. گام بی سابقه برای تعیین "روسال" به عنوان یک ماده تعیین شده ملی (SDN) باعث کاهش قیمت مواد با اعتبار روسیه و مجموعه بدهی دولت شد.
 
☑️باوجود افزایش سریع دلار آمریکا/ روبل روسیه، اقتصاددانان ما از CBR این انتظار را ندارند که در این مرحله در بازار FX دخالت کند ولی ما انتظار داریم این چرخه کند بایستد.
 
☑️ پوند بریتانیا واکنشی به حملات موشکی انگلستان در سوریه نشان نداده است همچنین سرمایه گذاران ظاهرا چندان درگیر تشدید نظامی نشدند. پوند بریتانیا- دلار آمریکا تمام هفته پیش سود کرد ضمن اینکه تا 1.4297 در روز جمعه بالا رفت(بلومبرگ) و امروز صبح حوالی 1.4250 باقی می ماند.
 
☑️معامله گران ما به تازگی شاهد سطح حمایت پوند/دلار در نقطه 1.4145 و مقاومت در 1.4300 هستند که پیش از 1.4350 است. از جفت ارزی یورو/ پوند حمایت در 0.8595 و سطح مقاومت در 0.8700 و 0.8810 است.
 
☑️ این هفته، با توجه به چاپ داده های داخلی هفته شلوغی است و هدلاین های(headline) بیشتری احتمالا از مذاکرات انگلستان- اروپا خارج می شوند که این هفته دوباره باید آغاز شود. 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آوریل ۱۸ ، ۱۳:۱۳

تحلیل فانتدامنتال بازار فارکس
جمعه 13 آوریل 2018

🌐سهام طلا دیروز با پیشروی تمایلات ریسک، افزایش پیدا کرد.
 
🌐پوند بریتانیا/ دلار آمریکا بدوم هیچ کاتالیزور مشخصی افزایش پیدا کرد
 
🌐داده حوزه یورو ناباورانه سیر نزولی داشت
 
✔️سهام بازار طلا به صورت گسترده در بازار دیروز بالا رفت همچنانکه تنش ها در خاورمیانه کاهش پیدا کرد. کم شدن تنش های ژئوپولتیک این فرصت را به آمریکا داد تا یک سری از باخت های این هفته و بهای ثابت نفت پس از افزایش 0.7 درصدی این هفته را ریتریس کند. تمایلات ریسک بیشتر درمورد سرفصل هایی است که رئیس جمهور آمریکا ترامپ برای پیوستن دوباره به TTP در حال بررسی آن است که به بالا رفت دلار استرالیا می انجامد.
 
✔️پوند بریتانیا در بازار دیروز افزایش پیدا کرد همراه با پوندبریتانیا/ دلار آمریکا که به 1.4247 می رسند ولی هیچگونه اخباری در ارتباط با انگلستان یا Brexit وجود نداشت. معامله گران ما شاهد این هستند که پوند/ دلار به عنوان سطح مقاومت اولیه در نقطه 1.4245 باشد و یک شکست احتمالا به بالا رفت قیمت تا 1.4350 بینجامد. یورو/ پوند در سطح حمایت اطراف 0.8700 شکست و به 0.46425 رسید همراه با حمایت بعدی در 0.8595 درحالیکه باید در 0.8700 و 0.8810 باشد.
 
✔️گزارشات ECB موجبات حیرت را فراهم آورد ولی ممکن است ضمن دنبال کردن حذف کاهش تعصب در آخرین نشست، عنوان عجیب و غریب را به خود بگیرد. پژوهش های بارکلیز گمان میبرد که ECB بشدت مراقب است و احتیاط می کند و تجدیدنظرهای تندی نسبت به پیش بینی رشد حوزه یوروی خود در سال 2018 خواهد داشت. با توجه به سیاست پولی، پژوهش های بارکلیز خواستار پایان خرید دارایی های بانک مرکزی اروپا از سپتامبر 2018 تا دسامبر 2018 شد.
 
✔️تولید صنعتی حوزه یورو دیروز سیر نزولی داشت که در راستای دینامیک منفی انتظارات تجاری مشاهده شده در بررسی های اخیر بود. این موضوع بیانگر این است که مومنتوم رشد قوی از H2-17 احتمالا کم شده است و بارکلیز شاهد « یک ریسک نزولی 0.5 درصدی q/q در یک چهارم نخست ماه نسبت به پیش بینی رشد حوزه یوروی ما» است.
 

✔️سنگاپور سیاست شیب خطی SGD NEER خود را به آرامی افزایش داد که بارکلیز از آن به عنوان یک افزایش 0.5 درصدی شیب تفسیر می کند. این موضوع گویای اعتماد بانک مرکزی به رشد اقتصادی است اگرچه اشاره کردند که جنگ تجاری آمریکا-چین ریسک دارد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آوریل ۱۸ ، ۱۴:۰۷
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس
چهارشنبه 11 آوریل 2018

نگرانی ها از حمله ارتش آمریکا در سوریه ریسک بالایی داشت
 
پوند بریتانیا/ دلار آمریکا براساس ضعفی که در دلار آمریکا هست، بالا می رود
 
تمرکز بر گزارش نشست امروز FOMC و CPI
 
بازارهای جهانی سهام دیروز در پی آرام گرفتن تنش های تجاری بین آمریکا- چین پس از سخنرانی نسبتا دلجویانه "شی جینپینگ" در روز سه شنبه، سیر صعودی داشت. هرچند، ارزش خطر در مورد نگرانی های عملیات احتمالی ارتش آمریکا در حمله به سوریه با عنایت به حملات سلاح های شیمیایی اخیر، کمتر شد.
 
در بازارهای ارز جفت های G10 با نسبت های نزدیک به هم معامله شدند درحالیکه در EM، روبل روسیه و TRY همچنان عملکرد ضعیفی داشتند که این ناشی از تحریم های آمریکا بر موجودی ها و تنش های ژئوپولتیک روسیه بود.
 
پوند بریتانیا/ دلار آمریکا همچنان در بازار دیروز سیر صعودی داشتند که اساسا ناشی از ضعف کلی دلار آمریکا بود. تمرکز امروز بازار بر تولید صنعتی انگلستان در 9.30 است که احتمالا نوسانات کوتاه مدتی را درپی دارد.
 
معامله گران ما به تازگی حمایت پوند/ دلارآمریکا را در 1.4150 از 1.3965 می بینند درحالیکه مقاومت در 1.4250-75 قرار دارد. یورو/ پوند بریتانیا در سطح 0.8695 و در سطح گسترده تری از 0.8665-0.8665 معامله می شود.
 
با نظری به روی پیش روی، داده های مهم CPI آمریکا است که در این نقطه پژوه های بارکلی انتظار این را دارد که سقوط اندکی در عنوان CPIپیش بیاید(2.3%سالانه) و همچنین در تورم مرکزی تورم باشد(2.1%).
گزارش نشست FOMC زیر ذره بین معامله گران است و پژوهش های بارکلی این انتظار را دارد که « نظرات درمورد حمایتگری معاملاتی و دیدگاه ها نسبت به تعادل ریسک چشم انداز میتواند به انباشت سود بازار بینجامد».
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آوریل ۱۸ ، ۱۴:۱۹