تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن

دوشنبه, ۱۸ جولای ۲۰۲۲، ۰۲:۳۶ ب.ظ

زمانی بود که برخی از سرمایه گذاران معتقد بودند که دوران شرایط بد برای ین به پایان رسیده است. با کاهش ارزش ین در برابر دلار آمریکا، این طرز فکر در هفته گذشته به کلی از بین رفت. این هفته با هشدار هاروهیکو کورودا، رئیس کل بانک مرکزی ژاپن، در مورد بدتر شدن چشم انداز اقتصادی ژاپن آغاز شد.

 

زمانی که حزب ائتلاف حاکم ژاپن کرسی های بیشتری را به دست آورد و قول داد سیاست فعلی را حفظ کند، بازارها فرصتی را نیز برای تأیید سیاست پولی فوق العاده سست اتخاذ شده توسط بانک ژاپن به دست آورد. تغییر در سیاست پولی ژاپن ممکن است در دستور کار نباشد.

 

از آنجا که ارزش ین در طول هفته به شدت کاهش یافت، دولت ژاپن نگران شد و گفت که از نزدیک سیاست های پولی ایالات متحده و روند تورم را زیر نظر خواهد گرفت  این نگرانی هنوز کافی نبود،چون احتمال افزایش 100 واحدی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو ین را به پرتگاه نابودی نزدیک کرد. آینده ین تاریک و مبهم است

 

رویدادهای کلیدی مربوط به جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن در هفته آینده*

ماری ایواشیتا، اقتصاددان ارشد بازار در Daiwa Securities، می‌گوید: “وقتی به سراسر جهان نگاه می‌کنید، موضع سیاست پولی ضعیف بانک ژاپن یک هدف آسان برای سرمایه‌گذاران خارج از کشور است که ممکن است ین را در موقعیت فروش قرار دهد.

 

بانک ژاپن عجله ای برای برداشتن محرک های خود ندارد، چون وضعیت اقتصادی هنوز بهبود نیافته است و تورم کمی بالاتر از هدف 2 درصد است

 

هاروهیکو کورودا، رئیس کل بانک مرکزی ژاپن، روز دوشنبه گفت: “در صورت لزوم، ما بدون تردید تسهیلات پولی بیشتری را با توجه به تأثیر همه‌گیری ارائه خواهیم کرد.

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن به بالاترین حد خود رسیده است و سقف 139.013 را تجربه می کند.

احتمالا در 131.961 مورد حمایت قرار خواهد گرفت که در 16 ژوئن به عنوان سطح حمایت عمل کرد. اگر  قیمت بالاتر از میانگین متحرک ساده 22 و شاخص قدرت نسبی بالاتر از 50 باقی بماند، روند صعودی ادامه می‌یابد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی