تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دلار هفته خود را با قیمت بالاتری آغاز کرد

دوشنبه, ۴ دسامبر ۲۰۱۷، ۰۳:۱۷ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال

دوشنبه 4 دسامبر 2017

پس از تصویب لایحه مالیات توسط سنای ایالات متحده، دلار هفته خود را با قیمت بالاتری آغاز کرد

هفته ای بزرگ برای بریتانیا و پوند همچنانکه نخست وزیر می بسوی بروکسل می رود

حقوق بگیران غیرکشاورزی ایالات متحده (nfp) زیر ذره بازار این هفته


بازارهای جهانی دارایی و سهام در حرکت بسوی انتهای آخرین هفته از اخبار درباره اینکه فلین مشاور سابق امنیت ملی توافقی برای مشارکت با هیات ویژه تحقیقات مولر درباره دخالت روسیه در انتخابات ایالات متحده کرده است زیر فشار قرار گرفتند.

هرچند، دارایی ها و سهام ایالات متحده بواسطه پتانسیل موجود برای اصلاح مالیاتی و اینکه نسخه اصلاح مالیاتی سنا بعد از بسته شدن بازار در روز جمعه تصویب شد تقویت گردید. در نتیجه دلار صبح امروز در قیمت بالاتری باز شده است این در حالیست که بازارهای دارایی  سهام آسیایی جهت مشخصی در حرکت خود نداشتند.

سنای آمریکا لایحه مالیات نسخه خود را تصویب کرد اما این لایحه با آن نسخه ای که در اوایل ماه نوامبر تصویب شده بود تفاوت دارد و در نتیجه این دو لایحه نیاز به تطبیق در مذاکرات کنفرانس حزبی دارد پیش از آنکه بتوان لایحه نهایی را بامضا رسانده و توسط ترامپ تبدیل به قانون گردد.

بخش تحقیقات بارکلیز دیدگاه خود درباره اینکه کاهش مالیات منجر به "قدرت گرفتن کوتاه مدت دلار" می شود را حفظ کرده است. این هفته انتظار می رود هفته ای بزرگ برای بریتانیا و پوند باشد چرا که نخست وزیر می امروز به سمت بروکسل حرکت می کند تا ساعت 12:15 با بارنیر دیدار کند. پرداخت بریتانیا به اتحادیه اروپا،حقوق شهروندان اروپایی و مرز ایرلند سه موضوعی هستند که باید پیش از نشست هفته آینده اتحادیه پیشرفت کافی داشته باشند تا اطمینان حاصل شود گفتگوهای تجاری در اوایل سال آتی را می توان آغاز کرد.

حمایت پوند/دلار در 1.3380 قرار دارد که پیش از 1.3200 می باشد و سطح مقاومتی آن در 1.3550 و 1.3660 قرار دارد. در یورو/پوند، سطح حمایتی در 0.8775 و ناحیه مقاومتی در 0.8860-0.8840 قرار دارد.

در آلمان، آنجلا مرکل و رهبر سوسیال دموکرات ها به شرکت در گفتگوهای ائتلافی، که احتمالا تا سه ماهه نخست 2018 ادامه یابد، موافقت کردند.

داده کلیدی در این هفته NFP می باشد که بخش تحقیقات بارکلیز انتظار دارد این داده پس از دو ماه اختلال بواسطه طوفانهای پیش آمده، عملکرد قدرتمندی را از خود نشان دهد (200000).

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی