تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

پوند/ دلار آمریکا بالا می رود

چهارشنبه, ۱۱ آوریل ۲۰۱۸، ۰۲:۱۹ ب.ظ
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس
چهارشنبه 11 آوریل 2018

نگرانی ها از حمله ارتش آمریکا در سوریه ریسک بالایی داشت
 
پوند بریتانیا/ دلار آمریکا براساس ضعفی که در دلار آمریکا هست، بالا می رود
 
تمرکز بر گزارش نشست امروز FOMC و CPI
 
بازارهای جهانی سهام دیروز در پی آرام گرفتن تنش های تجاری بین آمریکا- چین پس از سخنرانی نسبتا دلجویانه "شی جینپینگ" در روز سه شنبه، سیر صعودی داشت. هرچند، ارزش خطر در مورد نگرانی های عملیات احتمالی ارتش آمریکا در حمله به سوریه با عنایت به حملات سلاح های شیمیایی اخیر، کمتر شد.
 
در بازارهای ارز جفت های G10 با نسبت های نزدیک به هم معامله شدند درحالیکه در EM، روبل روسیه و TRY همچنان عملکرد ضعیفی داشتند که این ناشی از تحریم های آمریکا بر موجودی ها و تنش های ژئوپولتیک روسیه بود.
 
پوند بریتانیا/ دلار آمریکا همچنان در بازار دیروز سیر صعودی داشتند که اساسا ناشی از ضعف کلی دلار آمریکا بود. تمرکز امروز بازار بر تولید صنعتی انگلستان در 9.30 است که احتمالا نوسانات کوتاه مدتی را درپی دارد.
 
معامله گران ما به تازگی حمایت پوند/ دلارآمریکا را در 1.4150 از 1.3965 می بینند درحالیکه مقاومت در 1.4250-75 قرار دارد. یورو/ پوند بریتانیا در سطح 0.8695 و در سطح گسترده تری از 0.8665-0.8665 معامله می شود.
 
با نظری به روی پیش روی، داده های مهم CPI آمریکا است که در این نقطه پژوه های بارکلی انتظار این را دارد که سقوط اندکی در عنوان CPIپیش بیاید(2.3%سالانه) و همچنین در تورم مرکزی تورم باشد(2.1%).
گزارش نشست FOMC زیر ذره بین معامله گران است و پژوهش های بارکلی این انتظار را دارد که « نظرات درمورد حمایتگری معاملاتی و دیدگاه ها نسبت به تعادل ریسک چشم انداز میتواند به انباشت سود بازار بینجامد».

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی