تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی بازار ارز،1-5 اکتبر

يكشنبه, ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۸، ۰۵:۳۷ ب.ظ

✴️چشم انداز هفتگی بازار فارکس، 1-5 اکتبر 2018

دستمزدهای غیرکشاورزی، نشست فدرال رزرو را زیر نظر داشت

🔑🔑🔑🔑🔑
فدرال رزرو در هفته ای جالب توجه که با صعود دلار آمریکا به پایان رسید، تکانی به بازارها داد. بعد چه می شود؟ نخستین هفته از سه ماهه چهارم شاهد روند صعودی در دستمزدهای غیرکشاورزی آمریکا درکنار سایر رویدادها هستیم. در ادامه موارد برجسته هفته بعد را می آوریم.

فدرال رزرو نرخ بهره را همانگونه که انتظار داشتیم بالا برد و پیش بینی های خود را برای موارد دیگر امسال انجام داد. در بیانیه FOMC عبارت «سیاست کفایت آمیز» دیده نمی شود. دلار آمریکا بااین گمان که فدرال رزرو به نتیجه گیری نزدیک است، در ابتدا افت داشت. ژروم پاول تصریح کرد که تغییری در سیاست پولی داده نخواهد شد و وضعیت اقتصادی روند بسیار خوبی دارد. در نقطه دیگر، نبرد برنامه بودجه ایتالیا به پیروزی پوپولیست های این کشور انجامید و یورو افت پیدا کرد. پیشرفت چشمگیری در مذاکرات برکسیت صورت نگرفت چرا که دولت انگلیس همچنان اطیمنان ندارد و اتحادیه اروپا سناریوی عدم توافق را تنظیم می کند. آمریکا مراحل نهایی کردن توافق با مکزیک و خروج کانادا را تنظیم میکند. رزرو بانک نیوزلند تغییری در نرخ بهره نداد و نسبت به جامعه تجاری خوشبین نبود.

دوشنبه 1 اکتبر 2018

📌شاخص PMI تولیدی موسسه ISM: دوشنبه ساعت 14:00
این بررسی رو به جلو تنها معیار بررسی بخش تولید نیست بلکه اشاره ای به نشست روز جمعه دستمزدهای غیرکشاورزی و تورم است. ماه اوت با نمره 61.3 درجه عالی و بسیار اثرگذاری را دریافت کرد. ترکیب قیمتها دررقم 72.1 قرار گرفت و حتی بالاتر ولی اوج آن در اوایل سال دیده شد.نمره 60.1 را برای ماه سپتامبر انتظار داریم.

سه شنبه 2 اکتبر 2018

📌تصمیم گیری نرخ استرالیا: سه شنبه ساعت 4:30
رزرو بانک استرالیا به مدت دو سال است که نرخ بهره خود را تغییر نمیدهد و این روند بنابر نشانه ها تغییری نخواهد کرد. وضعیت اقتصادی این کشور «خوب» است ولی روند صعودی ندارد. نگرانی ها نسبت به تقاضا از آسیا بر تمایلات بازار فشار وارد میکند. هرگونه تغییر در تصمیم گیری باتوجه به نرخ تبادل ارزی یا تورم ممکن است بر دلار بازار آسیا اثر بگذارد.

📌سخنرانی ژروم پاول: سه شنبه ساعت 16:00
ریاست فدرال رزرو سومین سخنرانی خود را انجام می دهد درحالیکه بعید نیست ایشان سخن تازه ای داشته باشد؛ سخنرانی های او اغلب تکانی به بازار می دهد.

چهارشنبه 3 اکتبر 2018

📌شاخص PMI خدماتی انگلیس: چهارشنبه ساعت 8:30
سومین و آخرین اندیکاتور مارکت برای بزرگترین بخش یعنی خدمات است. با نگاهی به ماه اوت، رقم نسبتا خوب 54.3 نشان از رشدی خوب دارد. باید دید که آیا نگرانی ها درمورد برکسیت بر این نتیجه اثری میگذارد یا خیر. به احتمال زیاد رقم 54 در پیش است.

📌دستمزدهای غیرکشاورزی ADP آمریکا: چهارشنبه ساعت 12:15
پیشروی گزارش شغلی رسمی روز جمعه، چهارشنبه است. در ماه اوت گزارش بخش خصوصی ADP با رقم 163K خوشایند نبود و زیر میانگین بود. اکنون میتوانیم انتظار خروجی بهتری را داشته باشیم. افزایش تا رقم 187K مشاغل بخش خصوصی را برای ماه سپتامبر پیش بینی میکنیم.

📌شاخص PMI غیرتولیدی موسسه ISM آمریکا: چهارشنبه ساعت 14:00
بررسی بخش خصوصی موسسه ISM نیز انتظارات بازار را با رشد تا رقم 58.5 در ماه اوت برآورده کرد. برای ماه سپتامبر رقم صعودی را احتمال میدهیم. این اعلامیه آخرین گزارش پیش از گزارش دستمزدهای غیرکشاورزی آمریکا است. سطحی مشابه را با رقم 58.1 احتمال می دهیم.

جمعه 5 اکتبر 2018

📌دستمزدهای غیرکشاورزی آمریکا: جمعه ساعت 12:30
«سلطان اندیکاتورهای بازار ارز» شاهد تغییر تمرکز از مشاغل هدلاین به دستمزدها در سال جاری بوده است. دستمزدهای غیرکشاورزی ماه اوت با صعود مشاغل تا رقم 201K روند صعودی داشتند و در دستمزدها هم افزایش چشمگیری را شاهد بودیم: 0.4% ماهانه و 2.9% سالانه که هردو انتظارات بازار را برآورده میکند. آیا شاهد روند صعودی ماهانه دیگری خواهیم بود؟رشد نسبی در حوزه مشاغل را انتظار داریم با رقم 188K درحالیکه انتظار رشد سالانه دستمزد را داریم تا رقم 3%. انتظار داریم که نرخ بیکاری از 3.9% به 3.8% افت پیدا کند.

📌گزارش شغلی کانادا: جمعه ساعت 12:30
گزارش شغلی اخیر کانادا با افت 51.6K تاسف بار بود ولی این افت پس از صعود 54.1K بود. آیا این بار ما شاهد رقم باثباتی خواهیم بود؟ نرخ بیکاری تا رقم 6% رشد داشت که این افزایش بدتر از آن چیزی بود که انتظارش را داشتیم. میتوانیم در این نقطه شاهد اسلاید باشیم. به احتمال زیاد شاهد صعود تا رقم 32.5K خواهیم بود درحالیکه انتظار داریم نرخ بیکاری تا رقم 5.9% اسلاید داشته باشد.

⌛️همه ساعات مبتنی بر ساعت گرینویچ است.


لطفا به صفحه اینستاگرام ما بپیوندید و ما رو از نظراتتون بهره مند کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸/۰۹/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی