تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی فارکس 28 می-1 ژوئن

يكشنبه, ۲۷ می ۲۰۱۸، ۰۱:۳۵ ب.ظ



چشم انداز هفتگی فارکس 28 می-1 ژوئن 2018،

برخورد زودهنگام صورت پرداخت های غیر کشاورزی با نوسانات شدید بازار

 
دلار آمریکا هفته خوبی داشت ضمن اینکه نسبت به بیشتر ارزها افزایش داشت. به روزرسانی تولید ناخالص ملی و افزایش تدریجی پرداختی های غیرکشاورزی را با آغاز ژوئن داشتیم. در ادامه موارد برجسته هفته پیش رو را میخوانیم.
شاهد تغییر از افزایش بازده دلار به افزایش دلار با تمایلات ریسکی بودیم. هرچند تغییر قابل توجه این بود که اسکناس سبز از ارز امن، ین ژاپن، عقب ماند. نگرانی ها درمورد نشست ترامپ –کیم و روابط تجاری بین چین و آمریکا فشار زیادی بر بازارها وارد کرد. داده PMI ضعیف بر یورو فشار وارد کرد درحالیکه پوند از تورم کند در فشار بود.
 
سه شنبه 28 می
 
اطمینان مصرف کننده CB آمریکا: سه شنبه ساعت 14:00
میزان تمایلات مصرف کننده در هیئت مدیره نشست پیش از ماه آوریل با نمره 128.7 در سطح بالایی بود. پس از بررسی دانشگاه میشیگان در مورد رقم ثابت ماه می، احتمالا عدد CB درهمان سطح فعلی نگه داشته شود و به احتمالا بسیار زیاد نمره آن 128.2 خواهد بود.
 
چهارشنبه 29 می
 
✅صورت های پرداختی غیرکشاورزی ADP: چهارشنبه ساعت 12:15
ADP بزرگترین ارائه دهنده صورت های پرداختی آمریکاست و بررسی این موسسه به عنوان یک اندیکاتور در صورت های پرداختی غیرکشاورزی رسمی گزارش شده در روز جمعه در اختیار قرار می گیردحتی اگر همبستگی محکمی برقرار نباشد. ADP یک صعود با رقم 240k را در ماه آوریل گزارش داد. احتمال صعود 186k بالاست که نسبتا پایین تر است.
 
✅تولید ناخالص ملی آمریکا( دومین اعلامیه): چهارشنبه ساعت 12:30
بنابر گزارش اقتصادی مقدماتی آمریکا برای سه ماهه نخست، اقتصاد کمتر از سرعت سالانه 2.3% پایین آمد. این کاهش در سه ماهه نخست کاملا عادی است و نرخ رشد (اقتصادی) آمریکا بالا است که آن هم در حوزه یورو یا انگلستان مشاهده شد. پیش بینی اعلامیه دوم رقم 2.3% برای نرخ رشد سالانه است.
 
✅تصمیمات نرخ کانادا: چهارشنبه ساعت 14:00
بانک کانادا در تصمیمات نرخ ماه آوریل خود، نرخ بهره را ثابت نگه داشت درحالیکه تمایلات به افزایش بهای نرخ تغییری نکرد، ولی احتیاط شرط عقل است. از آن زمان ارقام کمتر از حدانتظارات بودند. بااین اوصاف انتظار این هست که BOC نرخ شبانه بهره را در رقم 1.25% ثابت نگه دارد و جلوی افزایش آن را در نشست ماه جولای بگیرد.
 
پنجشنبه 30 می
 
تورم حوزه یورو: پنجشنبه ساعت 9:00
همراه با سایر ارقام، تورم نیز در حوزه یورو کاهش پیدا کرد که در هدلاین رقم 1.2% و در core رقم 0.7% بود. احتمالا دلیل این کاهش تعطیلات عید پاک است که به تازگی از راه می رسد و با این اوصاف ما شاهد افزایش نسبی در برآورد اولیه در ماه می خواهیم بود. اگر قیمت ها همچنان پایین بمانند، ECB احتمالا بتواند وقت خود را صرف پایان برنامه QE و افزایش نرخ ها کند. پیش بینی ما افزایش تورم است: 1.6% در هدلاین و 1% در core که نزدیک عید پاک نباشد.
 
✅تولید ناخالص ملی کانادا: پنجشنبه ساعت 12:30
اهمیت این کشور در انتشار ارقام تولید ناخالص ملی به صورت ماهانه است. اعلامیه برای ماه مارچ است و آخرین گزارش برای سه ماهه نخست بنابراین اهمیت آن دوچندان می شود. رشد اقتصادی در ماه فوریه تا 0.4% بود و احتمالا در ماه مارچ کاهش پیدا کرد. ارقام سالانه نیز مورد توجه است. انتظار رشد ماهانه نرخ را تا رقم 0.2% داریم.
 
✅شاخص قیمت PCEcore آمریکا: پنجشنبه ساعت 12:30
این رقم تورم از سوی بانک فدرال است. پس از ماه ها رکود، قیمت سالانه به رقم 1.9% در ماه مارچ رسید تقریبا نزدیک به رقم بانک فدرال یعنی 2% بود. همچنانکه CPI core همچنان در رقم سالانه 2.1% ثابت باقی ماند، همان رقم سالانه 1.9% احتمالا برای ماه آوریل Core PCE بماند. بااین حال هرچیز غیر منتظره ای برای این عدد حساس، شدنی است. پس از ماه ها افزایش ناچیز 0.1% انتظار می رود.
 
جمعه 1 ژوئن
 
✅صورت های پرداختی غیرکشاورزی آمریکا: جمعه ساعت 12:30
«سلطان اندیکاتورهای فارکس» گزارش ناامیدکننده در ماه آوریل بود: نشان داد که بازار کار 164k شغل صعود داشت که این پایین تر از میزان انتظار بود. همچنین میانگین درآمدهای ساعتی یا رشد دستمزد که از اهمیت برخورداند تنها تا حدود 0.1% و 2.6% رشد داشتند که زیر حد انتظار بود. نرخ بیکاری تا رقم 3.9% سقوط داشت که سطح بسیار پایینی بود ولی شایان ذکر است که این نرخ مشارکت زیر سطح پیش از بحران است. تمرکزها در ماه می همچنان روی دستمزد است. پیش بینی می شود که گزارش ماه می نشان دهنده صعود 190k حجم معاملات در ماه می و نرخ بیکاری 3.9% باشد که تکرار سطح ماه آوریل است. پیش می شود که دستمزدها تا رقم 0.3% ماهانه افزایش داشته باشند.
 
✅شاخص PMI تولیدی موسسه ISM: جمعه ساعت 14:00
این بررسی پیش رونده بخش کمی از انتظاارت ماه آوریل را با رقم 57.3 برآورده کرد بااینحال این رقم بازتابی از رشد قدرتمند است. اجزای قیمت های پرداختی در حال افزایش هستند تا به سطح 79.3برسند. این اشاره به انتظارات تورمی بالاتر دارد. اعلام زودهنگام NFP به معنی این است که گزارش برآورده کننده انتظارات نسبت به گزارش مشاغل نخواهد بود. هرچند شاخص PMI تولیدی موسسه ISM همچنان بهترین نمونه است و احتمالا اثر چشمگیری روی دلار آمریکا دارد. پیش بینی می شود که هدلاین تا رقم 58.2 افزایش پیدا کند درحالیکه اجزای قیمت های پرداختی تا رقم 77.6 ریزش دارد.
 
• همه ساعتها به وقت گرینویچ است.


جهت راهنمایی برای ثبت نام در کابین تریدری تان به این کانال مراجعه کنید لطفا:
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی